Pidänkö molemmat itellä?

Hjelppii?

Mulla on 2 luovutusikäistä kissanpentua. Emä muuttaa uuteen kotiin. Toisen pennuista ajattelin pitää itellä ja toisen ehken myydä. Mut mietin, että tylsistyykö tuo toinen sitten päivisin jos on yksinään täällä, eikä oo mitään leikkikaveria? Tai hyppii verhoissa ja tekee kaikenlaista kiellettyä sitten? Vai pidänkö molemmat itelläni? Mulla olis sit siis 3 kissaa ja kämppä on 33.5neliöö, mut en välttis kauaa tässä asu ja seuraava kämppä tulee olemaan kaksio.

Toisaalta olis hyvä, kun olis yks pentu, mutta kun oon jo kiintynyt molempiin, että olis vaikee myydä sitä uuteen kotiin..

Onks kellään kokemusta siitä kristallihiekasta? Meinasin eilen ostaa sitä, mut sitten mietin, että toi vanharouva 10v ei ehkä suvaitse erilaista hiekkaa. Sille käy vaan puupelletti ja sit se Pirkka Ultra kissanhiekka. Mut puupelletti kulkeutuu mirrien jaloissa joka paikkaan!

Sekin vielä, ettei voi koskaan tietää, millanen se kissanpennun uusi koti olis, että joutuuko kesäkissaks tmv ja, kun vaatimuksena olis kumminkii, että jos tulis kodin vaihto sille eteen, ni että sen pitäs tulla mulle takas, ni mistä voi tietää varmaks, että varmasti saa sitten kissansa takas? Ja vieläpä se, kun kukaan lähipiiristä ei voi ottaa kissaa, yks ei halua riehuvaa pentua, toisella on isot koirat esteenä, loput ei vaan halua, kun kissat kuulemma k*see joka paikan. Pitäs siis ventovieraille antaa. :s

Miten voi olla niin vaikeeta päättää, että muuttaako neiti uuteen kotiin vai pysyykö täällä. Leikkauttaisin molemmat toki, mut rahaa kuluis vähän vähempi 2 kissan ruokiin kuin 3 kissan. Aaarrgh! vaikeeta päättää.

2

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

      Et sinä voi saada kissaasi takaisin, koska se ei ole enää sinun kissasi kun se on uudella omistajalla. Hänen kissansa voit mahdollisesti saada takaisin itsellesi, mutta päätöksen siitä asiasta tekee omistaja.

      • Ap................

        Tarkoitus olikii silleen, että jos uudessa kodissa tulis joku juttu, että niiden pitäs luopua pennusta, ni se tulis mulle. Mieluummin takas kotiin, josta on alunperinkii lähtöisin kuin ventovieraaseen paikkaan. Niistä paikoista kun ei koskaan tiedä...

        Tottakai se olis niiden kissa, eikä mun! Älyhoi älypää

        Mut nyt on löytynyt Neidolle täydellinen koti, jonne pääseekin huomenna muuttamaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe