Pidänkö molemmat itellä?

Hjelppii?

Mulla on 2 luovutusikäistä kissanpentua. Emä muuttaa uuteen kotiin. Toisen pennuista ajattelin pitää itellä ja toisen ehken myydä. Mut mietin, että tylsistyykö tuo toinen sitten päivisin jos on yksinään täällä, eikä oo mitään leikkikaveria? Tai hyppii verhoissa ja tekee kaikenlaista kiellettyä sitten? Vai pidänkö molemmat itelläni? Mulla olis sit siis 3 kissaa ja kämppä on 33.5neliöö, mut en välttis kauaa tässä asu ja seuraava kämppä tulee olemaan kaksio.

Toisaalta olis hyvä, kun olis yks pentu, mutta kun oon jo kiintynyt molempiin, että olis vaikee myydä sitä uuteen kotiin..

Onks kellään kokemusta siitä kristallihiekasta? Meinasin eilen ostaa sitä, mut sitten mietin, että toi vanharouva 10v ei ehkä suvaitse erilaista hiekkaa. Sille käy vaan puupelletti ja sit se Pirkka Ultra kissanhiekka. Mut puupelletti kulkeutuu mirrien jaloissa joka paikkaan!

Sekin vielä, ettei voi koskaan tietää, millanen se kissanpennun uusi koti olis, että joutuuko kesäkissaks tmv ja, kun vaatimuksena olis kumminkii, että jos tulis kodin vaihto sille eteen, ni että sen pitäs tulla mulle takas, ni mistä voi tietää varmaks, että varmasti saa sitten kissansa takas? Ja vieläpä se, kun kukaan lähipiiristä ei voi ottaa kissaa, yks ei halua riehuvaa pentua, toisella on isot koirat esteenä, loput ei vaan halua, kun kissat kuulemma k*see joka paikan. Pitäs siis ventovieraille antaa. :s

Miten voi olla niin vaikeeta päättää, että muuttaako neiti uuteen kotiin vai pysyykö täällä. Leikkauttaisin molemmat toki, mut rahaa kuluis vähän vähempi 2 kissan ruokiin kuin 3 kissan. Aaarrgh! vaikeeta päättää.

2

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ---

Et sinä voi saada kissaasi takaisin, koska se ei ole enää sinun kissasi kun se on uudella omistajalla. Hänen kissansa voit mahdollisesti saada takaisin itsellesi, mutta päätöksen siitä asiasta tekee omistaja.

• Ap................

Tarkoitus olikii silleen, että jos uudessa kodissa tulis joku juttu, että niiden pitäs luopua pennusta, ni se tulis mulle. Mieluummin takas kotiin, josta on alunperinkii lähtöisin kuin ventovieraaseen paikkaan. Niistä paikoista kun ei koskaan tiedä...

Tottakai se olis niiden kissa, eikä mun! Älyhoi älypää

Mut nyt on löytynyt Neidolle täydellinen koti, jonne pääseekin huomenna muuttamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      2900
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1676
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1391
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1374
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1079
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1037
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      874
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      855
    Aihe