Sairastan pahaa jännityspäänsärkyä ja migreeniä ja tällä hetkellä päivittäinen kipu johon lääkkeet ei auta. Jos tiedät kokemuksesta jonkun fysioterapeutin/hierojan ym joka osaa oikeasti käsitellä niskaa/kallonpohjan/hartianseudun lihaksia, tekee mahd. akupunktiota ja ultraa ym..niin olisin kiitollinen tiedosta, kun ei haluaisi maksaa turhaan vaan saada oikeasti apua..Kiitos:)
Apua jännityspäänsärkyyn/migreeniin, pirkanmaa!!Neuvoja?
6
248
Vastaukset
- Lue tuo ketju!
- Hierojalle
Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)
- Miks laktoosittomall
Hierojalle kirjoitti:
Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)
??
Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?
Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
1.Lactobacillus_asidophilus,
2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
3.Bifidobacterium_"xxxxx".
>>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!
Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia - Toimiva linkki:
Miks laktoosittomall kirjoitti:
??
Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?
Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
1.Lactobacillus_asidophilus,
2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
3.Bifidobacterium_"xxxxx".
>>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!
Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia
- Kotikonsteja
Tampereen Terveystalon Antero Pilke on suosituslistallani. Jos häneltä ei löydy konstia, niin Kuopion Mehiläisen Sivenius osaa (kokemuksestani)! Kotikonsteja akupainanta (ei siis akupunktuuri) ja lymfahieronta itse. Olen pystynyt myös niskan seutua itse hieromaan.
Jos kotona on mahdollista, niin rakastelu poistaa lihasjännityksen kokemuksistani. - Jumissa
Mene ennemmin jäsenhierojalle. Fysioterapeutti ei auttanut ainakaan omaan pahaan niska-hartiakipuun ja siitä aiheutuvaan järkyttävään päänsärkyyn. Meni vain paljon rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189