Apua jännityspäänsärkyyn/migreeniin, pirkanmaa!!Neuvoja?

Hierojalle

Sairastan pahaa jännityspäänsärkyä ja migreeniä ja tällä hetkellä päivittäinen kipu johon lääkkeet ei auta. Jos tiedät kokemuksesta jonkun fysioterapeutin/hierojan ym joka osaa oikeasti käsitellä niskaa/kallonpohjan/hartianseudun lihaksia, tekee mahd. akupunktiota ja ultraa ym..niin olisin kiitollinen tiedosta, kun ei haluaisi maksaa turhaan vaan saada oikeasti apua..Kiitos:)

6

294

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lue tuo ketju!
      • Hierojalle

Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)

• Miks laktoosittomall
        Hierojalle kirjoitti:

Olen muutenkin jo laktoosittomalla ruokavaliolla ja käytän maitohappoja ym, migreeni ja jännityspäänsärky tarvitsee pahoihin jumeihin ja kipuihin lääkityksen ja fysikaalista ym hoito apua, ja sitä tässä peräänkuulutin jos jollain on hyviä kokemuksia niistä , joten niitä neuvoja edelleen otan vastaan:)

??
        Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?

Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
        1.Lactobacillus_asidophilus,
        2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
        3.Bifidobacterium_"xxxxx".
        >>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!

Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia

• Toimiva linkki:
        Miks laktoosittomall kirjoitti:

??
        Migreenisi parantamiseen tarvitaan juuri nuo kolme hyötybakteeria!! Syötkö juuri noita bakteereita?

Limakalvojen kolme tärkeintä hyötybakteeria ovat:
        1.Lactobacillus_asidophilus,
        2.Lactobacillus_bulgaricus="antibioottibakteeri",
        3.Bifidobacterium_"xxxxx".
        >>>>>Limakalvojen vääristyneet elämää ylläpitävät hyötybakteeri-kannat voidaan korjata VAIN ylläluetelluilla 3.lla bakteerilla-Ei onnistu muilla hyötybakteereilla!

Jos syöt vääriä bakteereita niin koko opastusbaletti on tuolla sivulla:
        http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/#Vaihe_3._Mutta_jos_et_pysty_kayttamaan_elainperaisia_hyotybakteereita_ollenkaan_maitojaamat_esimerkiksi_herkan anafylaksian__vakava_allerginen_reaktio__-__migreenin__tai_laktoosi-intoleranssin_-vaaran_takia

http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-1-l-a-2-l-b-ja-3-bif-probioottimhb-bakteerien-kayton-aloitus-vaiheittain/

• Kotikonsteja

Tampereen Terveystalon Antero Pilke on suosituslistallani. Jos häneltä ei löydy konstia, niin Kuopion Mehiläisen Sivenius osaa (kokemuksestani)! Kotikonsteja akupainanta (ei siis akupunktuuri) ja lymfahieronta itse. Olen pystynyt myös niskan seutua itse hieromaan.

Jos kotona on mahdollista, niin rakastelu poistaa lihasjännityksen kokemuksistani.

• Jumissa

Mene ennemmin jäsenhierojalle. Fysioterapeutti ei auttanut ainakaan omaan pahaan niska-hartiakipuun ja siitä aiheutuvaan järkyttävään päänsärkyyn. Meni vain paljon rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2195
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      64
      791
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      790
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      706
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      511
      693
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      630
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      595
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      570
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe