Lagerbomin sukuun

On nyt viimein pitkäaikaisen kihlauksen / soveltuvuustestien jälkeen naitu nuorikko...

18

414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+5

      Käyttäkää kortonkia ettei tämä nulju suku jatku!

    • 1+1=3

      Eikö sitä nyt ole jo myöhäistä käyttää, kun asiat ovat jo sillä mallilla...
      Eikös sitä lisääntymistä, täällä jo keväällä mainnostettu?

    • misuX

      Paljon onnea Magnus, sinulle ja nuorikollesi.
      Pidähän hänet sitten oikein hyvänä...;)

      • von Lagerbom

        Kiitoksia onnitteluista Misu. Ajateltiin tatuoida nuorikon massuun eksien nassun kuvat.. Olisi mukava nähdä miten heidän naamansa venähtäisivät kun Lagerbomin suku lisääntyy, virn ja silmänisku..


      • misuX
        von Lagerbom kirjoitti:

        Kiitoksia onnitteluista Misu. Ajateltiin tatuoida nuorikon massuun eksien nassun kuvat.. Olisi mukava nähdä miten heidän naamansa venähtäisivät kun Lagerbomin suku lisääntyy, virn ja silmänisku..

        Hauska idea..;)
        Mutta massun nahka kiinteytyy ajan saatossa, varsinkin jos jumppautat ahkerasti..:))...tatuoikaa ne niihin tisuliiheihin, niihinhän alkaa vaikuttamaan tämä maan vetovoima imetyksen jälkeen...:)


      • kaikmahtusiva
        von Lagerbom kirjoitti:

        Kiitoksia onnitteluista Misu. Ajateltiin tatuoida nuorikon massuun eksien nassun kuvat.. Olisi mukava nähdä miten heidän naamansa venähtäisivät kun Lagerbomin suku lisääntyy, virn ja silmänisku..

        On sillä "nuorikolla" helvetin iso maha sitten...


      • von huvittunut
        von Lagerbom kirjoitti:

        Kiitoksia onnitteluista Misu. Ajateltiin tatuoida nuorikon massuun eksien nassun kuvat.. Olisi mukava nähdä miten heidän naamansa venähtäisivät kun Lagerbomin suku lisääntyy, virn ja silmänisku..

        Sinä se sitten et pääse yli niistä eksistäsi, Mitähän tämä nuorikko mahtaa ajatella kun hänen kehoonsa pitäisi ikuistaa myös ne edelliset. Toisaalta, mikäpä siinä jos vain raskaana olevia tatuoidaan.
        Muuten, teetkö sitä suvun lisäystä eksiesi kiusalla...vai miten?


      • von Lagerbom
        von huvittunut kirjoitti:

        Sinä se sitten et pääse yli niistä eksistäsi, Mitähän tämä nuorikko mahtaa ajatella kun hänen kehoonsa pitäisi ikuistaa myös ne edelliset. Toisaalta, mikäpä siinä jos vain raskaana olevia tatuoidaan.
        Muuten, teetkö sitä suvun lisäystä eksiesi kiusalla...vai miten?

        En mitenkään kiusalla, mutta muutamat varmaan jo mahoja, joten saattaa heitä asia vaivata ja varsinkin kun sisaruksia tulee lisää aina kun tapaamisia estellään..


      • Valepukkikin
        von Lagerbom kirjoitti:

        En mitenkään kiusalla, mutta muutamat varmaan jo mahoja, joten saattaa heitä asia vaivata ja varsinkin kun sisaruksia tulee lisää aina kun tapaamisia estellään..

        Ei se ainakaan voi enää muksuja saada, minkä näin sun seurassas tankkaamassa. Oli jo ainakin 50, ellei enemmän.


      • 1+2=10
        von Lagerbom kirjoitti:

        En mitenkään kiusalla, mutta muutamat varmaan jo mahoja, joten saattaa heitä asia vaivata ja varsinkin kun sisaruksia tulee lisää aina kun tapaamisia estellään..

        Eli tässähän se tuli asian ydin...
        Monikin olisi todennut lapsen olevan rakkauden hedelmä, ja kun rakastaa toista.....


      • von Lagerbom
        1+2=10 kirjoitti:

        Eli tässähän se tuli asian ydin...
        Monikin olisi todennut lapsen olevan rakkauden hedelmä, ja kun rakastaa toista.....

        Asian ydin on se, ettet osaa edes laskea, heh ja virn..


      • XxY=XY
        von Lagerbom kirjoitti:

        Asian ydin on se, ettet osaa edes laskea, heh ja virn..

        Enkö tosiaankaan?

        Jos yksi panee kahta ja lisääntyy voi hyvin helposti olla kymmenen...vai onko se potenssia?


      • 2+4= 8
        von Lagerbom kirjoitti:

        Asian ydin on se, ettet osaa edes laskea, heh ja virn..

        Taidat itte laskea huonosti, jos väität sen vanhan muijan olevan paksuna.


      • Tuttu
        Valepukkikin kirjoitti:

        Ei se ainakaan voi enää muksuja saada, minkä näin sun seurassas tankkaamassa. Oli jo ainakin 50, ellei enemmän.

        Kuka täällä muka 50 olis ...ei tää kyseinen nuorikko ainakaan ole... olen nähnyt hänet ...nuori ja kauniskin vielä kyllä von Lagerbomilla on käynyt hyvä tuuri kun sai kauniin vaimon itselle.


      • kylmät väreet
        Tuttu kirjoitti:

        Kuka täällä muka 50 olis ...ei tää kyseinen nuorikko ainakaan ole... olen nähnyt hänet ...nuori ja kauniskin vielä kyllä von Lagerbomilla on käynyt hyvä tuuri kun sai kauniin vaimon itselle.

        No joku vika nuorella kauniilla naisella täytyy olla, jos vanhan, raihnasen ja köyhän äijän ottaa, äijän, joka on siittänyt koko läänin täyteen perillisiä ja aina eri muijan kanssa. Ja sää varmaan oot nähny sit äijänki. Mietis ny.


    • Palstan ohje

      Miten väitteesi liittyy ylläpidon ohjeeseen "Keskustele Satakunnan muista kunnista ja kaupungeista sekä maakunnan menosta ja tapahtumista"?

      • von Lagerbom

        Nakkilan syntyvyyden kasvuun, heh


      • eri palsta
        von Lagerbom kirjoitti:

        Nakkilan syntyvyyden kasvuun, heh

        Sitä varten Nakkilalla on oma palsta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe