Löytyisikö Harjavalta tai lähialueelta naista joka antaisi hierontaa/eroottistahierontaa nuorelle 27v miehelle tulevana viikonloppuna laita viestiä 0404708080
eroottistahierontaa
29
1233
Vastaukset
- holvissa
Kysy Piiaa.
- Kannattaa varoo
kertoo kaikille kenen kultsuu on kulloinki imeny ja kekkä on sen kuikelon tussuu käyny haukkaamas.
Ontoki horojenny ja muutama muuki vanhempi hutsu tarjolla samas paikas enämpivähempi mielialalääkistykses.
Sattuu nappaan kohilleen joskus ni voi natsaa hyvinki ,yleensä kuiteski paskat fiilikset ennen sen aikana ja jälkeen.
Koit onnees - saaks tautiloi
Kannattaa varoo kirjoitti:
kertoo kaikille kenen kultsuu on kulloinki imeny ja kekkä on sen kuikelon tussuu käyny haukkaamas.
Ontoki horojenny ja muutama muuki vanhempi hutsu tarjolla samas paikas enämpivähempi mielialalääkistykses.
Sattuu nappaan kohilleen joskus ni voi natsaa hyvinki ,yleensä kuiteski paskat fiilikset ennen sen aikana ja jälkeen.
Koit onneesOnks harjavaltalaisii tää Piia? Paljo se ottaa?
- toooosi pahalle
Koit onneesJa sen takii sen henki haisee...
- lääkkeissä varmaan
toooosi pahalle kirjoitti:
Ja sen takii sen henki haisee...
Väkisinki mätänee hampaat suussa kun makiaa pirtelöö immee päivät päästäs. Taidan tietää kenestä kyse ja sille kelpaa kaikki varatut, nuoret,vanhat ja käy vaikka välillä puskassa imemässä kun sen oma äijä vetää kaljaa tiskillä, eikä sokkee huomaa mittää.
- Aina4
Kaisa löytyy myös holvista
- ihhanasoomalane
Koit onneesNii, eks se tehny enne tota samaa nakkila maailmalopus?
- 111111111111
Ei amisteineille
- murhamaisteri
Kyll täält pesee ja linkoo!!!
- ei ymmärrä
voihan nenä, mitä työ kirjootatte....
- Elina.
Minäkin olin kerran pimppi paljaana yleisessä saunassa 17 vuotiaana ja huomasin miesten härskisti katselevan minun alapäätäni ja samalla runkkaavan itseään. Siinä samalla sitten aloin itsekkin hipelöimään alapäätäni, vaikka vähän hävettikin, mutta minkäs himoilleen tekee, kun näkee komeita kaluja pystyssä;)
- himotneohiirelläki
Hianoo, kiva ku avauduit :D
- kokeillut
teksti tv 4 9 yhdistää löytyy seuraa kun vaan soittaa ,minäkin kävin raumal tyhjennyksel ,otti hyvin suihin ,tosin oli mies ,eipä minua haitannu,,,
- Jospa sais reissuil
Eiks terveyskeskuksessa oo joku muija jolta lohkeaa aika iisisti? Kuulin joltain tämmöttiis...
- nisssn
Missä hommissa on terkkarissa ja missä liikkuu vapaa-aikana !
- legalzedwriter
On.
- nainen
hierontaa saa aina, kun sitä on vailla.....
- hieronnasta nauttiva
voi että., hieroisitkos minua,kun on paikat ihan kovana,.
ja hartioita särkee,.
- legalzedwriter
Hartioita..?!?
- Terkkarikundi
Joo, on "terkkarissa" ja vaipanvaihdot onnistuu maatessa... Jos vain kiinnostaa...
Ainoastaan sisäänkirjautuminen olisi mahdollisesti pakollista. ;) - Giftforwomen
Löytäisinkö kauniin naisen, joka haluaisi nuolla pallejani ja käsin runkata minua, kunnes laukean?
- Pertti Mono
HYI VITTU!!! YÖK!!!
- pentti hirvonen
Kysys penaali anaa.
- 6666
Löytyy.... kato peiliin vitun idiootti!!!!
- KUOLEMA TULLOO
Varo HIV tartuntaa. Sen jälkeen kaduttaa vieraissa.
- 69000
olen tässä katsellut kaikkea....ja surukseni sanon et kaikki harjajavaltalaiset sais lopettaa
- miksi parempi
69000 kirjoitti:
olen tässä katsellut kaikkea....ja surukseni sanon et kaikki harjajavaltalaiset sais lopettaa
kerro vähän itestäs, miksi oot muita parempi?
- pellehyppääjä
Zami hieroo sinua nyrkeillään niin kuin eukkoaankin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1357415Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654470Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen563500Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5083242Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972154Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361803Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja231777- 911593
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446