hoidettava

Oppi ja ikä kaikki

Onko kukaan tietoinen Urpo Rinteen manttelinperiästä.
Tarkoitan , että kuka nykyisin tekee niitä aivotutkimuksia, jotka Urpolta jäi kesken.
Minä olin hänen koekaniniina v. 1975-1996.Täytyy sanoa, että mikään hoito, tai lääke, jonka hän määräsi, ei parantanut minua.
Kaikki koekaniinit ei sentään menehtynyt , kuten en minäkään, josta saan kiittää omaa kehoa kuuntelemalla, josko lääke auttoi, tai huononsi tilannettani. jokunen lääke jäi hyvin lyhyeen kökeiluun ja niitä on muutamapurkki vielä tallella Lääkkeellä ei ollut nimeä vaan käsin kirjoitettu numerosarja.
Rinne ei kysynyt minulta, haluanko kokeilla. Kipu oli sitäluokkaa, että kyllä sitä kokeilee melkein mitä vaan, josko niistä saisi apua.
Nyt olen hieman viisaampi, enkä laita kaikkia palleroita suuhun, joita lääkäri määrää. Viisauden olen saanut täältä netistä. Jokainen voi aloittaa uskonmenetyksen lääkäreihin kirjoittamalla hakusanan Urpo Rinne

5

1608

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa outoa

En oo ikinä kuulukkaan. Ilman lääkkeitä ei pärjää. Jos netin kautta lääkityksensä rakentaa niin ollaan ojasa.
      kukapa muu niitä lääkkeitä voi määrätä kuin lääkäri, tietää jonkin verran enemmän kuitenkin kuin potilas!!

• Anonyymi

Minulla on sellainen tuntuma, että esim. Urp Rinne sai suuret rahasummat, kun syötti potilaille lääketehtaan kehittämiä lääkkeitä. Menen nyt itseeni. Olin ritva 88kg. Painoinen urheileva nuorim. kun loukkasin itseni töissä .
        Rintaranka lipsahti paikoiltaan.
        Kaularanka vinoutui 15astetta. Pää ei kääntynyt toiseensuuntaan. Kipu oli hirveä.
        Kävin läpi aivotutkimukset. Happimylografin, että angiagrafian. Hirveitä tutkimuksia.
        Kun syytä ei löytynyt, lähettivät mielisairaalaan, jossa tapasin ensimmäisen järkevän lääkärin.
        Hän ihmetteli, Urpo Rinteen hoitomenetelmää, kun minulla on rintaranka sioltaan.
        Palattuani osastolle Rinne lähetti minut neurokirurki tohtori Törmän tutkittavaksi.
        Minulle oli tarkoitus tehdä Lopotomia. Vieressäni makasi kaveri jolle se oli tehty. Niin kauan, kun olin Törmän osastolla, kaveria ei saatu hereille..
        Minä olin hereillä ja ymmärsin mistä on kysymys. Vedin ulkovaatteet päälle ja lähdin livohkaan. Oli se vaikea päätös, kun olin niin kipeä.
        Yksi tuntematon mamma sanoi että mulla on nikamapois paikoiltaan, että hän tietää hyvän kiropraktikon, joka voisi auttaa ja oikaistakaularangan.
        Jätin 10 kertaa ja kiropraktikko oikaisikaularankani ja kivut jäi hänen hoitopöydälle.
        Pitäkää järki tallella älkääkä uskoko mitä neurologit teille sanoo.
        Aivotutkimuspotilaista on pulaa.
        Vanha rakennus TYKS sisäpihalla oli Rinteen tutkimuspaja. Yläkerrassa oli ne potilaat jotka ei tienny tästä maailmasta mitään. Koneet piti ne hengissä. HIRVEET katseltavaa.
        Miten ne lääkärit, jotka tietävä t näistä potilaista voivat harjoittaa lääkärinammattia
        Tämä kirjoitukseni ei ole heikkohermoisille.
        Nyt on v. 2025 ja olen eläkkeellä ja muistelen kauhulla, mitä olisi voinut tapahtua jos en olisi tavannut tätä neuvoa antavaa MAMMAA. Kiitos hänelle. Hänet nimitän Kunniatohtoriksi.

• Anonyymi

totta tosiaan! Urpo rinne Syötti minullekkin kaikenmoisia lääkkeitä. Eräs lääke oli aivan hirveä, kun se vei melkein kokonaan kävelykyvyn ja koko kroppa vapisi.
      Lähes joka toinen neurologi on Rinteen manttelinperiä. Suuri osa lääkkeistä tulee sitten vasta käyttöön, kun Rinteen kaltaiset neurologin on kokeillut lääkettä, tappaako se vai parantaako.
      95 luvulla TYKS. sisäpihalla oli puurakennus, jossa yläkerrassa oli ne lääkekokeilupotilaat, osa sänkyyn sidottuina harva lähti sieltä terveenä.
      Kun minä sain jalat alle, niin lähdin sieltä, enkä enää palanut.
      Nyt olen lähes 70v. ukko ja elän tervettä elämää.
      Onneksi järkiinnyin ja heitin lääkkeet nurkkaan.
      Kiitos elämän.

• Anonyymi

Urpo Rinne låhetti minut aivokirurki Törmän käsiteltäväksi.
      Osastolla oli potilas, jota Törmä oli käsitellyt.
      3vrk. käsitelty kaveri ei heränyt, joten en antanut itselleni Törmän käsittelyä.
      Paranin ilman käsittelyä, kun jätin Törmän määräämät lääkkeet ottamatta.

• Anonyymi

Lisään edelliseen kirjoitukseeni, että Törmän piti tehdä minulle Lopotomian.
      Siitä ei ole selvinnyt kuin yksi suomessa leikattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pienimäki ei anna haastatteluja

medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.
      Ähtäri
      18
      3971
    2. Sinuun ei tehoa mikään

Annan periksi. En vain jaksa tuulimyllyä vastaan taistella. Miehelle
      Ikävä
      37
      3771
    3. Onko Kuhmolaiset tyytyväisiä?

Kun pääsivät eroon huijari Polvisesta?
      Kuhmo
      22
      3210
    4. Huomenta ja hyvää tiistaita

Huomenta ja hyvää tiistaita. ❄️🐺☕❄️
      Ikävä
      88
      1971
    5. voitaisiinko unohtaa se sotku?

Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****
      Ikävä
      16
      1911
    6. En tiedä mitä ajatella

Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.
      Tunteet
      36
      1852
    7. Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?

Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s
      Sinkut
      247
      1670
    8. Hyviä vinkkejä täällä

Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e
      Ikävä
      17
      1657
    9. Myös lähellä keskustaa oleva Marttaliitto jättää lihan pois tilaisuuksistaan ja suosituksistaan.

Marttaliitossa siirrytään terveellisempään ruokavalioon ja ihmiselle tarpeeton liha jätetään pois, ympäristö ja luonto k
      Suomen Keskusta
      199
      1201
    10. Jee! Palsta toimii jälleen!

Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.
      Sinkut
      21
      1130
    Aihe