Mitä tarkoittaa yolo???(tai jolo, miten ikinä se kirjotetaankin) Haluun tietää, etten nolaa itteäni..!
MITÄ tarkoittaa yolo?
15
1340
Vastaukset
- ofi
Miekin haluan tietää! Joku viisas kertoo nyt! Please.
- ot tyhmä
Googleta... mutta joo you only live once
- nolo2
yolo on You Only Live Once.
- EKKÖ TIENNY??+
you only live once eli elät vain kerran.
- knowledge machine
Se meinaa You Only Live Once, kannattais googlettaa ni ei tarvis tuhlata mun aikaa tyhmillä kyssäreil ;)
- hennuska
eks muka tienny, se tarkottaa you only live once :))
- adonis1
You Only Live Once, You Only Live Online tai bodareitten keskuudessa You Only Lifted Once :D
- Tietämätönlapsi
En oikeesti tiennny, mutta kiitti,että kerroitte!:)
- makes.people.laugh
OLOY(?) Only Losers Obey YOLO
- päärynänraiskaaja69
Ylilaudan jonne sanoo: se tarkottaa että orava pierasee päärynän
- jerenraiskaaja69
vitun tyhmä se tarkoittaa että orava piersaisee kondomin
- yolo tarkoittaa
yolo tarkoittaa yo op look oorape
- jerejaelmerionjonnej
EIVITTUMAKE.
- runescapenörtti
saatanan mursunraiskaama homo et tiiä mitään. ja yolo tarkottaa you orange lumbridge orange. toi on totta
- laura2
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkk::-D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096