Peukalo sormuksen merkitys

handjobssss

Kuulin että sormus peukalossa ei välttämättö ole merkki seksuaalisesta suuntautumisesta lesboksi. Joillakin heteronaisilla on sormus peukalossa käsihoitojen antamista varten miehille. Jotkut miehet pitävät kun terska on naisen kädessä peukalossa olevan sormuksen tuomasta lisä stimuloinnista.

19

2761

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menepävittuun

Aha. Just. Dorka

• en usko

että sekään kodinkonekaupan miespuolinen myyjä, jonka kanssa asioin jokin aika sitten oli lesbo, vaikka hänellä oli sormus peukussa. :)

• rinkula

Voihan sillä miehellä olla poikaystävä:) Peukalo sormusta pitävät miehet ovat sen oloisia että ei tarvitse arvailla suuntautumista.

• 2+1

Siis onko ihan tosissaan joku "sormus peukalossa = lesbo" juttu? En oo ikinä kuullut! Mä olen totaalisen ihastunut erääseen naiseen, jolla on peukalossa sormus. Sen tiedän ettei se ainakaan saman katon alla kenenkään miehen kanssa asu, mutta voinko mä nyt oikeasti alkaa epäilemään että se on naisiin päin?!? Se nainen saa mut aivan sekasin.

• 7+9

Kyllä se on lesbo juttu :) Itse pidän myös vasemman käden peukalossa kultaista sormusta. Ei muuta kun rohkeasti vaan juttusille :)

• 7+15
        7+9 kirjoitti:

Kyllä se on lesbo juttu :) Itse pidän myös vasemman käden peukalossa kultaista sormusta. Ei muuta kun rohkeasti vaan juttusille :)

Hei joo, mäkin pidän joskus vasemmassa peukalossa :) Mä en ole kauheasti törmänny sormusta peukalossa pitäviin ihmisiin, musta se ei yleensä edes ole niin esteettistä, joten kyllä sitä voi uesin/aina miettiä, miksi joku niin tekee...

• vanhanaikaista!

täällä suuressa maailmassa on tapana pitää sormusta vasemman jalan ukkovarpaassa. Minullakin on. :)

• jebuu

joo, mäkin pidän ukkovarpaassa sormusta. siitä voi päätellä paljon.varsinkin kovilla pakkasilla:)

• ----------------
        jebuu kirjoitti:

joo, mäkin pidän ukkovarpaassa sormusta. siitä voi päätellä paljon.varsinkin kovilla pakkasilla:)

Suuressa maailmassa asuva taitaa olla jossain lämpimässä maassa jossa voi kulkea sandaaleissa läpi vuoden. Olen joskus nähnyt salilla tunneilla joilla ollaan paljain jaloin naisilla sormuksia varpaissa vaikka ulkona on 20 astetta pakkasta:D

• pylpyrä

outs . taas näitä minkävärinen mikäkin missä kohtaa nii oot jotain ... ei jaksa

• 4958656548089

Tiedän yhen naisen, jolla on kultainen sormus oikeassa peukalossa. Ennen jo tätä sormusta, mun tutka värähti tän kyseisen naisen kohdalla aika lujaa... Olinkohan siis oikeassa, että on naisiin(kin) päin?!

• Mun yhdellä

naispuolisella tutulla oli aikoinaan eli muutama vuosi sitten välillä sormus peukalossa. Kävimme niihin aikoihin paljon yhdessä bilettämässä ja koskaan, edes pienessä maistissa hän ei kyllä naisiin päin vilkuillut sillä silmällä. Tunnen hänet kouluikäisestä lähtien ja sen heterompaa naista ei montaa taida olla. Silloin en tiennyt vielä tästä sormushömpötyksestä, muuten olisinkin saattanut suhtautua häneen vähän eri tavalla. ;)

• Peukalosormus

Onhan tää peukalosormusjuttu jo niin vanha, että luulisi kaikkien sen tietävän. Kyllä minä ainakin pidän kaikkia peukkusormusnaisia vähintään bi:nä.

• Heterot kun

ei tuollaisia tiedä, vaikka ne lesboille olisikin itsestäänselvyys. Minäkin tältä palstalta vasta saanut kuulla tuosta asiasta.

• Ihmettelevä nainen

Mielenkiintoista tosiaan...

Löytyykö netistä lista voimassa olevista "lesboustunnuksista"? Olen kuullut mm. "lesbokampauksista", ja aikoinaan L-koodissa mainittiin "lesbomanikyyri".

Olen itse hetero, mutta kyllä minua nämä kiinnostavat. Joskus harkitsin sellaisen peukalosormuksen hankkimista, mutta nyt ymmärrän, että jos olisin sellaista ruvennut käyttämään, minua olisi saatettu luulla lesboksi.

Mielestäni noista tuollaisista koodeista tulisi olla lista netissä. Ihan vakavasti, tytöt :)

• Sormus tai ei

Luulen, että olet ainakin bi etkä hetero, kun jälleen kerran lesbopalstalla kirjoittelet.

• Ostamopo
    • Katajau

Jee nyt mullaki on sormus peukalossa!! :) Kui siistii et on tommosii mist tunnistaa ku en mä vaa tienny yhtää.

• Anonyymi

Minullakin sieni jaloissa ja jalkovälissä, nuoletan miellelläni, ken haluaa.

Myös hanuria saa lipoa pahat visvasyylät ja pukamat, herkkua nam

Saa mutkin tauteja ja muuta mukavaa suuhunsa, slurps

Myös kokkeli piimää valuu jalkovälistä, lol

Nauttikaa lemmestä ja hajuista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2286
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2163
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      14
      974
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      794
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      764
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      689
    Aihe