Minua on käytetty seksuaalisesti hyväksi

Ex-pojanviikari

Olen keski-ikäinen mies ja ollessani 12 vuotias pääsin kerran pukille aikuisen naisen kanssa. Psykologien/psykiatrien ja muitten viranomaisten mielestä olen uhri ja kärsin varmasti tapahtuneesta yms... elämäni on pilalla ja muuta vastaavaa. No en halua väheksyä pedofiilien uhreja ja mitä he ovat ehkä monikin kärsineet, mutta itselläni on omasta tapahtuneesta vain positiivisia muistoja ja elämäni ei ole mennyt tapahtuneen johdosta pätkääkään pieleen ja juttu ei vaivaa minua tippaakaan. Toki lain mukaan olen rikoksen uhri, tosin itse en asiaa koe näin.

64

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierukin on tuoksu..

      veditkö poeka mummoasi perskarvoille?

      • Pökit isoäitiis..!!

        AP:n mummo oli se puliakka! WHITETRASH!!


      • Keep it in the..
        Pökit isoäitiis..!! kirjoitti:

        AP:n mummo oli se puliakka! WHITETRASH!!

        FAMILY!! nyt paskastoori alkaa saada uskottavuutta..


    • Ex-pojanviikari

      Olin silloin 12 kesäisenä pojankloppina pulloja keräilemässä eräässä metsässä, missä oli joukko pultsareita ja heidän seuraan ryyppäämään eksynyt joku 25-30 vuotias hyvässä kuosissa ollut muija. Muija sanoi, että poju saa kaikki tyhjät pullot porukalta, jos on antaa hänelle kanssa jotain.

      Pultsari lauman ukot olivat aika kuluneita ja vanhoja, joten kait olin herkullinen näky tälle naiselle siinä sitten ämmä oli aika kännissä. Tajusin heti tilanteen, kun muija vihjaisi minulle ja otti samantien eteen ja himotti, oli meinaa aika hyvännäköinen typy yli tiukoissa farkuissaan.

      Hän käytti tilaisuutta hyväkseen ja meikä poika se vasta käyttikin tilaisuutta hyväkseen. "Sahasin" tätä muijaa oikein tarmolla ja kunnolla läheisessä pusikossa tovin aikaa. Hyvät ja hauskat poikavuosien muistot tapahtuneesta. Näin se lähti poikuus multa.

      • Puhutaas asiaa!

        Poikuus lähti sulta satusetä kuule enos kanssa liiterissä!


      • Aika "pahan" heitit
        Puhutaas asiaa! kirjoitti:

        Poikuus lähti sulta satusetä kuule enos kanssa liiterissä!

        Voi, vieläkö sua tympäisee noin kovasti, kun eräät saa nättiä naista jo poikasena. Sun vi*utus paljastuu, kun jaksat ja jaksat vängätä. Kyllä se toukohousu siitä helpottaa se vi*utus, kun vähän itket ja märiset vielä.


      • Pelle: oon 13v jäbä
        Aika "pahan" heitit kirjoitti:

        Voi, vieläkö sua tympäisee noin kovasti, kun eräät saa nättiä naista jo poikasena. Sun vi*utus paljastuu, kun jaksat ja jaksat vängätä. Kyllä se toukohousu siitä helpottaa se vi*utus, kun vähän itket ja märiset vielä.

        Denamuijaa bylsineet duunarihönöt.. vai onko sulla ees töitä? Kinaat mun kanssa - aikaa tuntuu olevan.. (13v heebo).. Ooot pelle ja homonäätä.. ÖHÖ Öhööö


      • Sulle pikku apina:
        Pelle: oon 13v jäbä kirjoitti:

        Denamuijaa bylsineet duunarihönöt.. vai onko sulla ees töitä? Kinaat mun kanssa - aikaa tuntuu olevan.. (13v heebo).. Ooot pelle ja homonäätä.. ÖHÖ Öhööö

        Mulla on aina aikaa tuollaisille pikku kusipäille. Taitaa pikku räkänokka mamseli poikaa tympäistä. Ai ai, kun tekee sulla kipeää. Toivottavasti vi*utus käyräsi vaan voimistuu.


      • Häpeä!
        Sulle pikku apina: kirjoitti:

        Mulla on aina aikaa tuollaisille pikku kusipäille. Taitaa pikku räkänokka mamseli poikaa tympäistä. Ai ai, kun tekee sulla kipeää. Toivottavasti vi*utus käyräsi vaan voimistuu.

        Ettäs kehtaat melkein viisikymppisenä rehennellä netissä ja riidellä kakaroiden kanssa.


      • En häpeä pätkääkään
        Häpeä! kirjoitti:

        Ettäs kehtaat melkein viisikymppisenä rehennellä netissä ja riidellä kakaroiden kanssa.

        Jaa, mistäs tiedät olenko 50v.? Oletat kovasti minusta kaikenlaista.


      • ViTuN VatipäÄ HOMO!!
        En häpeä pätkääkään kirjoitti:

        Jaa, mistäs tiedät olenko 50v.? Oletat kovasti minusta kaikenlaista.

        Jos olit 1977 12v.. nii aikaslähellä oot 5kybää SPEDE... kerro lisää keksittyjä pillujuttui näätä..


      • Sulle pikku apina:
        ViTuN VatipäÄ HOMO!! kirjoitti:

        Jos olit 1977 12v.. nii aikaslähellä oot 5kybää SPEDE... kerro lisää keksittyjä pillujuttui näätä..

        Toi nimi: Vatipää sopii itseasiassa sulle todella hyvin. En ole todellakaan ollut 1977 12v. Missä olen niin sanonut? Vatipää taidat todellakin olla, kun et tajua edes tätä. No mä autan vähän sua vi*tumainen pikku kitisijä tajuamaan. En mä ole tän viestiketjun aloittaja. Jeesaan ja komppaan vaan aloittajan juttua ja puolustan sitä, koska uskon että tarina on tosi. Ihan vinkkinä sulle nyhverö, saattaa täällä sulle välillä toisetkin möläytellä, koska hekin uskovat aloittajaan. Pakkohan sulle on sanan säilää tarjota, kun oot niin saa*anan ärsyttävä. Voi vi*tu että oot todella tyhmä!


      • Haiset lähiölle homo
        Sulle pikku apina: kirjoitti:

        Toi nimi: Vatipää sopii itseasiassa sulle todella hyvin. En ole todellakaan ollut 1977 12v. Missä olen niin sanonut? Vatipää taidat todellakin olla, kun et tajua edes tätä. No mä autan vähän sua vi*tumainen pikku kitisijä tajuamaan. En mä ole tän viestiketjun aloittaja. Jeesaan ja komppaan vaan aloittajan juttua ja puolustan sitä, koska uskon että tarina on tosi. Ihan vinkkinä sulle nyhverö, saattaa täällä sulle välillä toisetkin möläytellä, koska hekin uskovat aloittajaan. Pakkohan sulle on sanan säilää tarjota, kun oot niin saa*anan ärsyttävä. Voi vi*tu että oot todella tyhmä!

        Onko tuulipuku päällä? Mee ruotsinlaivalle elvisteleen ikäistes kanssa.. Prole!!


      • Sulle pikku apina:
        Haiset lähiölle homo kirjoitti:

        Onko tuulipuku päällä? Mee ruotsinlaivalle elvisteleen ikäistes kanssa.. Prole!!

        Ei sulla pikku apina ole edelleenkään hajua mun iästä. Taidat olla just sellainen pilalle lellitty rikkaan/keskiluokkaisen perheen isukin ja äitylin pikku apina, mamseli poika, kun piti vielä lähiöitä alkaa solvaamaan tässä. Mee kertoon silmästä silmään jollekin lähiön hemmoille mielipiteesi lähiöistä, niin vetävät sua kunnolla turpaan. Oot aika varmaan luokan pikku hönö, jota isot pojat potkii koulussa päähän ja kiusaa. Sellainen nörtti hönö joka pitää ihmeenä juopottelevaa hyvännäköistä muijaa alkkisten seurassa jne... Vi*tu kun et tiedä elämästä mitään.


      • Life at the bottom:
        Sulle pikku apina: kirjoitti:

        Ei sulla pikku apina ole edelleenkään hajua mun iästä. Taidat olla just sellainen pilalle lellitty rikkaan/keskiluokkaisen perheen isukin ja äitylin pikku apina, mamseli poika, kun piti vielä lähiöitä alkaa solvaamaan tässä. Mee kertoon silmästä silmään jollekin lähiön hemmoille mielipiteesi lähiöistä, niin vetävät sua kunnolla turpaan. Oot aika varmaan luokan pikku hönö, jota isot pojat potkii koulussa päähän ja kiusaa. Sellainen nörtti hönö joka pitää ihmeenä juopottelevaa hyvännäköistä muijaa alkkisten seurassa jne... Vi*tu kun et tiedä elämästä mitään.

        Enosi haju on edelleen ihollasi.. Hömooo

        Väsynyttä läppää heität.. nuuhkit sormias välillä varmaan nytkin.. Jätä se peppus sormeilu vähemmälle..


    • void1

      Kävitkö HIV-testissä hyväksikäytön jälkeen?

    • Ex-pojanviikari

      Elettiin vuotta 1977 ei ollut HIV:iä keksittykään vielä silloin. Lakipykälien mukaan joo voidaan käyttää termiä hyväksikäyttö. Todellisuudessa se oli ja tuntui silloin lotto voitolle, unelmien täyttymykselle, kun pääsi maistamaan tasokasta lyyliä ja pääsi poikuudesta. Nyt jälkikäteen en miellä sitä hyväksikäytöksi itse edelleenkään, vaan eritäin hyväksi panoksi ja hyvät on muistot.

      • AIDS jo 1967

        Itseasiassa ensimmäinen AIDS-tapaus oli USAssa jo 1967. Joku 14-vuotias mustapoika, joka oli ollut seksihommissa jonkun Afrikkalaismiehen kanssa.

        Eihän se silloin ollut hyväksikäyttöä, kun itsekin nautit ;)


      • Tasokasta lyyliä...

        BULLSHIT.. Puliakkaa porasit.. Kenties myös valehtelet sukupuolen, eli ehkä jynssäsit puliukkoa hinttiveskaan..


    • Ex-pojanviikari

      Oot vaan kade. Kyllä se oli hyvännäköinen muija. Sen ikäsenä dyykattiin lehtiroskiksia ja saatiin välillä saaliiksi poke lehtiä. Tää tapaus oli kuin suoraan lehden sivuilta.

      • just joo.. niivarmaa

        ..hyvännäköiset gimmat kun perinteisesti viettävät aikaa metsässä puliukkojen seurassa..


    • Ex-pojanviikari

      Tää oli sukulais setänsä pullonperässä ottamassa naukkuja ja kait todennäköisesti oli jatkamassa matkaa kaupungin ravintoloihin illan edetessä. Ja kyllä tuolla välillä nykyäänkin näkee hiemän ja enemmän rähjäporukassa viihtyviä nättejä tyttöjä.

      • Stooris aukkoja:

        Uskottava se olisi jos myöntäiset että kyseinen daami oli jo rappiolla tai vähintäänkin ns. aloitteleva puliämmä. Ja siis ei mikään hyvännäköinen 25-30v mimmi.


    • Eikö mee jakeluun?

      No johan meni jankkaamiseksi... Saattoihan hän olla aloitteleva puliämmä jne.. Voihan se aloitteleva puliämmäkin olla hyvännäköinen aluksi, kunnes monenvuoden päästä on sitten ruma ja rupsahtanut jne.. Tiedän montakin naista, jotka ovat olleet hyvännäköisiä aluksi ja pyörineet rupusakissa, tulleet sitten puliämmiksi jne...

      • Ei, koska valehtelet

        "suoraan pokelehden sivuilta muijan ulkonäkö" ja oli kuitenkin myös vielä matkalla "illan edetessä kaupungin ravintoloihin". Sattui vaan hengailemaan "puliukko-setänsä kanssa viinan takia" metsässä muiden laitapuolen kulkijoiden kanssa.

        Miten nämä kaikki taustatekijät tuli tietoosi? Sä menit vaan kerään pulloja metsään ja sait 12veenä rälläkkää siinä sivussa.. Jo selittelysi näistä (keksityistä) taustatiedoista heittää epäilyksen varjon jutullesi!!


    • Ex-pojanviikari

      Satuinpa hyvänaikaa kuuntelemaan heidän jutustelua jne... Nainen kärtti juomaa degu sedältänsä. Anna setä se pullo ollaan sentään sukua jne... nainen puhui.. ja enostansa löpisi sedällensä ja muuta suvun sisäisiä höpinöitä.

      Taidat olla vain väittelynhaluinen persoona, kun ei mene millään jakeluun. Eikait sillä ole merkitystä kuin paljon juttua todistelen sulle, joko uskot tai et piste. Yks lysti mulle. Sitäpaitsi ei tossa nyt niin outoa ja vaikeasti uskottavaa ole. Elämässä sattuu paljon erikoisempiakin juttuja. Ainakin mun ja monen muun. Sulla taitaa olla väittelijä ja riidan haastaja aika tylsä elämä, kun pidät jo ihmeellisenä tota mun juttua. Ainoa mikä siinä mun jutussa on extremeä on se, että sain pesää siltä aikuiselta muijalta ja olin 12v.

    • Lissun lässyn

      Sindekin vois nyt sanoa jo jotain tähän. Vai onko äsköinen junnaaja, ei uskoja ja väittelijä Sinde itse?

      • sinden jututhan

        on ihan sekopäisiä. Kyllä ne tunnistaa. En mäkään usko ton speden juttua ulkonäön osalta!


    • Nilkit

      Kateellisuus tai joku ilkeily paistaa epäilijöiden teksteistä.

      • Jokupuliukkoko

        Kuka tuollaisesta on kade? Taytyy aika heikkolahjainen olla ja rappiolla.

        Ap:han tuossa itsensa alensi elaimeksi. Tiedoksi Mika HIV kiesii munassa.


    • Fiddu mikä pelle

      Ex-pojanviikaria on todnäk käytetty seksuaalisesti hyväkseen myös myöhemmässä elämässään. Työkaverit nuschivat aina perinteisesti pikkujoulujen jatkoilla perschiiceen. Tuo nuoruuden kokemus puliukon kanssa viitoitti tien.

    • Tuttua menoa täällä

      Olen törmännyt kahdenlaisiin ikäviin ihmistyyppeihin netissä eri keskustelupalstoilla. 1. RIITELIJÄT: Inttävät vastaan, ihan sama mistä kirjoitat. Provosoivat, haukkuvat sinua ja juttuasi. Eivät usko juttujasi ihan vaan ilkeyttään, ovat hankalia. 2. ÄIDINKIELENOPETTAJAT: Kaikki mitä kirjoitat, he etsivät kirjoittamastasi tekstistä äidinkielellisiä virheitä. Esim: jos joku yhdyssana on kirjoitettu väärin, tai joku taivutusmuoto sanassa väärin jne...

      Tässä viestiketjussa on hyvin esillä netti-ihmistyyppi: RIITELIJÄT.

      • HOMOTTELIJA

        Tutustu yhteen lisätyyppiin, homo: koska OLET HOMO Ap! HOMO!


    • Aika pahan pistit

      Vaude! mitä verbaliikkaa, riitelijältä. Olen otettu.

      • AP= ns.PASKANJAUHAJA

        Kukaan ei usko alkuperäistä tarinaasi, eikä seuranneita selityksiäsi. Häpeäisin jos olisin Ap.. Noloa..


    • Mamero nynnerölle:

      Taitaa riitelijää tympiä, kun itse et ole vielä poikuudestasi päässyt. No kyllä sullekin vielä joku joskus ehkä antaa, säälistä. Todennäköisesti joku aika ruma tosin. Sulla kun on joku kummallinen päähänpinttymä ja fobia, että alkoholisoituneiden miesten seurassa voisi olla hyvännäköinen nainen juomassa. Huomaa jutuistasi, ettet ole nähnyt todellista elämää ja et oikein tiedä mitä kaikkea tuolla ihmisten kesken oikeasti tapahtuu. Asut varmaan aika turvallisissa mammanpojan pikku piireissä, viesteistäsi saa sen kuvan.

      • Hyiyoksyoks

        Minusta tuossa kokemuksessa siis oli jotain hienoa? Panivat kuin elukat pusikossa.

        Kadehdittavaa? En usko. Tuohan oli rimanalitus oli muija kuinka hyvannakoisia nakoinen tahansa.


    • Nukkumaan meno aika

      Pitää olla suppea elämän tuntemus, jos ei ole nähnyt koskaan hyvännäköisiä naisia retaleiden seurassa. Kyllä se 20-30 vuotias hyvännäköinen nainen pysyy suht hyvännäköisenä 30 kymppiseen asti vaikka olisi jo aloitteleva pultsari muija, sit jos ei 30 rajapyykin jälkeen elämäntavat muutu, tosin aika alamäki edessä. Mitä ihmeen piparkakkutalon pikkusieviä Ken-barbie tolloja tänne kirjoittelee? ja jankkaa täyttä paskaa. Jutuistanne paistaa että poikien naamat pehmoisia ja sileitä kuin vauvan pyllyt.

      • Lähiön legendaa vaan

        Alaluokan naiset kulahtavat jo ennen 25v merkkipaalua.. ja denameinki kuluttaa tätäkin nopeammin..


    • Mamseli boyt kitisee

      Kautta aikojenhan on keskenkasvuiset pojat saaneet jotkut pesää hyvännäköisiltä jo täysikäisiltä naisilta. Voi viude mä sanon, hyvännäköinen nainen pullo kädessä viinaanmenevien miesten seurassa. Mitä kummallista tossa nyt on? Harvemmin tuolla elämässä transuja ja muita friikkejä kävelee vastaan, mutta heitäkin on olemassa ja joskus heihinkin törmää. Pienet on elämän piirit tätä aloittajan juttua kritisoivilla märisijöillä.

      • Aina pikkupoikii on

        Veikkaan et sua on naitu. Ja siks satuilet täällä kuinka sait pesää pikkupoekana. Ainoostaan sulta sai joku ukkeli perspesää.


    • Pikku hinulille:

      Toi äskönen juttu taitaa olla enemmänkin sun omaa koettua ja elettyä elämääsi. Sua vaan harmittaa, kun itselläsi jäi aikanaan ja vieläkin kokematta vastakkainen sukupuoli ja vielä hyvännäköinen sellainen. Lopputulos on, että olet kasvanut riidanhaluiseksi kateelliseksi kitisijäksi ja olet homoseksuaali. Katkeruutesi purkautuu somessa päänaukomisena. Yritämme kaikki kuitenkin ymmärtää sinua.

    • apu

      Kun 20-30-vuotias harrastaa seksiä 12-vuotiaan kanssa, kyseessä on aina seksuaalinen hyväksikäyttö, ymmärsi lapsi joutuneensa rikoksen uhriksi tai ei. Usein lapsi saadaan uskomaan, että hän oli jotenkin osasyyllinen, vaikka vastuu on aina kokonaan aikuisen. Aikuisen pitää ymmärtää kunnioittaa lapsen seksuaalista koskemattomuutta, vaikka lapsi käyttäytyisi provosoivasti. Usein tekijä yrittää manipuloida uhrin uskomaan, että tämä halusi sitä itsekin. Näinhän sinäkin uskot. Usein uhri kantaa aiheetonta syyllisyydentunnetta koko ikänsä, ja voi kokea olevansa likainen ja kelvoton. Tällä voi olla kauaskantoisia seurauksia uhrin sosiaaliseen ja sukupuoliseen elämään. Ehkä et kykene luomaan pitkäaikaista parisuhdetta, tai käsittelet traumaasi sadomasokistisella seksillä.

      Et ole ehkä vielä kyennyt käsittelemään traumaattista kokemustasi kunnolla, ja siksi vielä puolustelet tekijää. Kenties olisi liian raskasta myöntää, että sinulle tehtiin lapsena seksuaalista väkivaltaa, ja siksi selität halunneesi sitä itsekin. Suosittelen, että menisit terapiaan, jossa voisit keskustella tästä tapauksesta osaavan asiantuntijan kanssa. Varaudu siihen, että se voi olla hyvin rankkaa palata näihin traumaattisiin hetkiin. Se on kuitenkin hyvä tehdä, että pääsisit elämässäsi eteenpäin.

    • Pedo hössötys

      Sulle äsköinen kirjoittelija. Mites sä ymmärrät vaikka Espanjan nuoret, kun siellä seksin suojaikäraja 13v. tai 14v. Onko siellä kaikki 13-16 vuotiaat vanhemman kanssa seksiä harrastaneet traumatisoituneita yms.? Entäs Arabi yms. maat jossa seksin suojaikäraja 9-12v.? Onko se, että pitää olla traumatisoitunut uhri, sidoksissa kyseisen maan suojaikärajaan? Ahdistuuko jotkut Arabi naiset vaikka kun tulevat mamuiksi meille, kun seksi lait muuttuvat. Vai meneekö se silleen, että kun kaikenmaailman psykologit ja psykiatrit sanoo että jostain pitää olla ahdistunut, niin sitten se ihminen ahdistuu, kun lukeneet näin sanoo ja ihan kirjassakin näin neuvotaan tekemään?

      • Susta tuli pedo!

        Koska sua nussittiin pikkupoekana denaukkojen toimesta! Ja kyllä esim 9v tyttö jota nuschitaan arabiassa varmasti traumatisoituu. Älä pedo lässytä..


    • Pedo hössötys

      Ja yhteenaikaan esim. Suomessa oli homoseksuaalisuus kiellettyä ja mielenvikaisuutta, jos menit silloin jotain homomyönteistä kommentoimaan, olit mielenvikainen itsekin psykologien ja psykiatrien mielestä. En ole pedofiili, enkä kannata pedofiliaa, mutta mielestäni selvä rajan veto mikä on pedofiliaa ja milloin ihminen siitä traumatisoituu on hieman hankalaa. Esim. juuri siksi, kun eri maissa eri seksi suojaikärajat jne... Ja miten kukin asian myöhemmin sitten kokee. Sitten kun tästä aiheesta yrittää keskustella neutraalisti, niin leimautuu heti pedariksi.

      • Oksettava pedo...

        Puhut "neutraalisti" alle kymmenenvuotiaiden nussimisesta ja siitä, etti siitä aiheudo traumoja.. OLET SAIRAS PEDOFIILI..


    • apu

      Lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö ei ole yhtään lievempi asia, vaikka tekijä olisi nainen ja uhri poika. Kun uhri on niinkin nuori kuin 12 -vuotias, niin kyse on aina vakavasta rikoksesta, joka vahingoittaa uhria pitkäaikaisesti tai jopa pysyvästi. Tässä ei ole mitään poikkeuksia tai lieventäviä asianhaaroja. Vastuu on kokonaan aikuisen ja lapsi on uhri, joka tarvitsee kaiken avun ja tuen, aina. Noin pieni lapsi ei oikeasti halua seksiä tai edes ymmärrä siitä mitään, vaan hänet manipuloidaan tai pakotetaan. Jos lapsi kuvittelee halunneensa sitä itse, on kyse vain härskistä manipuloinnista, jolla tekijä yrittää tehdä uhrista osasyyllisen.

      Miten kukaan voi puolustella sitä, että irstas juoppo käy käsiksi ja sekaantuu 12-vuotiaaseen lapseen, jolla tuskin on edes murrosikä alkanut? Mikäli tämä olisi vähänkin tuoreempi tapaus, niin asia kuuluisi poliisille.

    • Pedo hössötys

      Joillain on traumoja näistä lain mukaan liian nuorena koetuista seksijutuista, joillain ei taas pätkääkään. Näin se vaan menee.. yksilöllistä miten kukin asian kokee. Esim. Jos kundi on 18-22 vuotias ja tyttöystävä 16v. tai himpunverran sen alle, niin tuskinpa kovinkaan moni on näistä tytöistä pysyvästi päästään hajalla aikuisempana ja mummelina. Väitän, että äsköisiä pareja on ainakin aiempina vuosikymmeninä ollut aina välillä monenkin tuttavapiirissä ja ei niihin niin silloin ulkopuolisetkaan kiinnittäneet niin huomiota, kun ei ollut mediassa silloin ns. pedo hössötystä. Homoseksuaalisuus taas oli silloin yksi varma tapa saada turpiinsa. En edelleenkään kannata pedofiliaa jne.. mutta olisko niin, että juttu noin yleisesti mennyt vähän jo överiksi.

    • Joopas soo soo

      Sopii mennä tutkimaan esim. Jörn Donnerin tai Irwin Goodmannin menneisyyttä, netistä Googlaamalla kyllä löytyy aineistoa. Aikanaan lehdistö seurasi että mitenköhän sen Irwinin käy, kun jäi alaikäisestä kiinni. No, syyllinen tuomio tuli oikeudessa. Vähän aikaa tapahtuneesta Irwinin kansan suosio senkuin jatkui. Missään en ole oikein kuullut, että Irwiniä olis silloin tai myöhemmin pedariksi haukuttu. Arvostettu artisti kansan keskuudessa edelleen. Entäs sitten Jörkka? Googlaamalla juttua löytyy hänestäkin. Ihan on netissä kuva jostain sen ajan juorulehdestä, missä tän alaikäisen tytön kanssa alasti kumpainenkin ja varmasti kuvan oton jälkeen muutakin tehtiin. Tietysti, jos jonkun PerusSuomalaisen kansanedustajan menneisyydestä paljastuisi tällainen juttu, niin media olisi heti Persujen kimpussa ja puolue joutuisi erottamaan kyseisen kaverin. Mites kävis nykyään, jos kaksi edellä mainittua tapausta olisi jonkun nyky julkkisten tekosia.? Tai kenen vaan?

      • No onpas

        surullista kun perskarvaduunari ei saa homoilla pikkupojan kanssa ilman että saa tuomio? W*ittu teitä pedoja..


    • Että sitten näin

      Heti täällä huudellaan pedoksi, kun kertoo joku tosiasioita, miten tästä alaikäis jutusta ennenvanhaan ja nyt on milloinkin ajanhenki ja ihmiset ajatelleet. Ääripää jutut, eli vauvat ja ns. vielä kehittymättömät lapsen näköiset ovat tietenkin nyt ja aina olleet yhtä tuomittavia juttuja aikojensaatossa,.. äsköinen kirjoittaja varmaan halusi vain kertoa mitään kaunistelematta totuuden eri aikakausista, pari pientä esimerkki tapausta.

      Ihan vinkiksi ns. pedo-poliiseille, menkää nyt aluksi vaikka Helsingin rautatieaseman ns. assan penkeille ja siihen lähiympäristöön ja katselkaa menoa, kun 18-45 vuotiaat mamu miehet pokaa nuoria Suomalais tyttösiä. Useamman asemalla pyörivän mamu miehen omassa maassa seksin suojaikäraja on 9-12-14 ikävuotta, ja meno näyttää jatkuvan alkuperämaan lakien mukaan ainakin osalla mamu miehistä. Menkää nyt pedo-poliisit aluksi vaikka pelastamaan assanpenkkien ja sen ympäristön nuoret Suomi tytöt. Tämä ei ollut sitten viha puhe eikä rasismia. Vaan karua totuutta, ilman mitään kukkasia ja runon värssyjä.

    • avuton

      Järkyttävää, että täällä on näin paljon pedofiilien ymmärtäjiä. Nyt on kyse todella pedofiliasta, sillä uhri oli vasta 12-vuotta, ja siis tuskin vielä murrosikäinen. Uhrin itsensä ymmärrys tekijää kohtaan on anteeksiannettavaa, onhan hän uhri ja traumatisoituneena yrittää selittää asian parhain päin, mutta muiden puheet antavat todella synkän kuvan ainakin heistä itsestään. Mikään ei oikeuta 20-30-vuotiasta käymästä lapsen päälle seksuaalisesti. Ei tekijän tai uhrin sukupuolikaan.

    • Ex-pojanviikari

      Hei, jos mä olen rehellinen, niin vaikka se aikuinen nainen silloin teki ns. aloitteen flirttailemalla yms. niin ne vihjeet (12v. pojankloppina) saatuani, kyllä mä suht olin aktiivisempi osapuoli riisumisessa ja kaikessa muussakin jne... Minä siinä ns. hyvin hyvin kuumana kävin. Ymmärrän toki, että lain mukaan olen rikoksen uhri, mutta usko/uskokaa jo, että mulla ei ole minkäänlaisia traumoja asiasta ja hymyssä suin muistelen juttua vieläkin. En kannata pedofiliaa, enkä ole pedari yms...

      Ei se todellakaan tarkoita sitä, että kun psykologit ja psykiatrit sanoo ja kirjasta lukee, että mun pitäisi alkaa ahdistustumaan tästä jutusta, niin nyt sitten masennun, kun oppineet niin määrää. Tää on vaan elämää ja ei sitä kannata alkaa ottamaan liian vakavasti, tai vaikeaksi menee. Nää samat psykologi, psykiatri oppineet määräsi aikanaan mielipiteet, että esim. homoseksuaalisuus on kieroutuma ja mielisairautta. Nää on todellakin yksilöllisiä juttuja, miten kukin jutut kokee ja ymmärtää.

    • Matkailu avartaa

      Ei mennä edes Arabimaihin missä seksin suojaikäraja 9-12 ikävuotta maasta riippuen. Pysytään ihan vaikka suht meidän Eurooppalaisessa kulttuurissa ja mennään Espanjaan, missä seksin suojaikäraja 13 tai 14 ikävuotta (jomminkummin). Väitättekö, että likipitäen kaikki ton ikäiset Espanjassa, jotka harrastaneet seksiä ovat masentuneita ja traumatisoutuneita? Vai olisko kyse vain mihin on totuttu lakipykälien mukaan jota komppaa psykologit ja psykiatrit ja sen mukaan pitää ajatella ja voida hyvin tai huonosti.

      Tuolla kun menee maailmalle kauemmaksi löytyy vaikka mitä tapoja ja juttuja seksin ja muun elämän saralla mitä pidetään meillä outona, sairaana ja jotain juttuja rikoksena meillä, mutta heillä arkipäivää. Eivät nämä paikalliset ihmiset siellä omilla seuduillansa ole niistä jutuistaan masentuneita yms. Kun näitä asioita alkaa objektiivisesti miettimään rehellisesti ei puolesta eikä vastaan ja ottaa koko maapallon eri kulttuurit mukaan, niin juttu menee vaan vaikeammaksi ymmärtää ja tajuta miten mihinkin suhtautua jne... Netissä on Wikipedia: Suojaikäraja ja siellä helppolukuinen kartta ja eri värikoodit eri ikävuosille per eri maa kartassa. Menkää katsomaan, niin huomaatte kuin eritavalla tähän seksin suojaikärajaan suhtaudutaan erimaissa. Ja lopuksi en ole pedari ja jos joku heittää haukkuma viestin, niin toi on jo vanha vitsi ja alkaa väsyttään t ylsää... eikö pysty rakentavampaan keskusteluun?

      • Acid test question:

        Mitä mieltä olet 9-vuotiaan nuschimisesta? Unohda lainsäädännöllinen ikäraja, joka on usein, kuten jatkuvasti tuot ilmi, usein täysin mielivaltainen raja.


    • Matkailu avartaa

      No menee yli mun ymmärryksen täysin, tää 9 vuotiaan kanssa oleminen. Esitäppä tämä kysymyksesi jostain lähi idän, Arabeiden mailta tulleille maahanmuuttajille. Heillä kun tämä 9-12 ikävuoden suojaikäraja.

    • Matkailu avartaa

      Sitten on täysin oma lukunsa nää 13-16 kesäiset tyttöset, jotka väärennetyin papruin menee kapakkaan ja lähtee jonkun äijän mukaan kusettaen tätä äijää, että muka täysi ikäisiä. Jos ukko vielä humalaltaan suoriutuu suorittajana sängyssä, niin tyttö saa hyvät panot ja kunnon rahakorvauksen vielä vähän myöhemmin, kun ilmiantaa äijäparan poliisille ja nostaa syytteen. Tekee ns. tyttö teki tilin -huijaus tempun äijälle. Äijäparka on kusetuksen uhri ja lähtee linnaan maine menee ja maksaakkin pitäisi tytölle korvauksia. Tässä tapauksessa mun mielestä tyttö käytti rahallisesti ja seksuaalisesti äijää hyväksi, vaikka lain mukaan äijä onkin syyllinen. Ei toikaan nyt ihan oikein ole sille äijälle.

    • Ihmiset sopuleita

      Itseasiassa erittäin hyvin kummallista kuin lyhyessä ajassa homoseksuaalisuudesta on tullut täysin hyväksyttävää länsimaissa. Nuoremmat lukijat eivät voi tätä täysin ymmärtää, kun ovat eläneet, kokeneet ja nähneet vain nykyisyyden. Aikaisemmin vielä 60-luvulla joutui Suomessa vankilaan, jos oli selvät näytöt poliisilla homoilun harjoittamisesta. Homoilua pidettiin mielisairautena, halveksittavana kieroutumana, rikollisena toimintana, joka traumatisoi ihmistä, masentaa tätä ja pilaa muutenkin hänen elämänsä. Psykologit ja psykiatrit olivat täysin tätä mieltä ja suurin osa kansasta.

      Otetaan ajatusleikki. Väitämpä, että jos koko länsimaissa laskettaisiin roimasti seksin suojaikärajaa ja kansa olisi suosiollinen tälle muutenkin psykologit ja psykiatrit olisivat samassa juonessa ja tähän täydelliseen asenne ajatus muutokseen annettaisiin aikaa n. reilu 40 vuotta siirtymä (sama aika kun homo asenne muuttui täysin hyväksytyksi) niin mitään traumoja ja ahdistuneisuutta ja pilalle menneitä elämiä ei olisi tällä saralla.

      En sitten tätä tällaista kannata, mitä äskön esitin ja näin, Kyse oli ajatusleikistä, johon kaavaan voisi sijoittaa suht mitä vaan. Tahdoin vaan esittää tällaisen psykologisen kaavan, miten ihmismassat valjastettuna lakiin ja kirjanoppineisiin lääkäreihin vaikuttaa ihmisen mieleen hyvin paljon ja täysin.

    • Muualla Euroopassa:

      Sitä voi mennä googlaamaan: Wikipedia: Suojaikäraja. Isossa osassa Euroopan maita 13-15 ikävuotta seksin suojaikäraja. Se mikä meillä koetaan ja on rikollista, alhaisimpia rikoksia ja pedofiliaa on täysin hyväksyttyä ja arkipäivää Keski ja etelä Euroopassa. En todellakaan jaksa uskoa, että Euroopassa 13-15 ikäiset teinit, jotka olleet vaikkapa n. reilu 20 vuotiaan kanssa sängyssä ovat traumatisoituneita, henkisesti mielenvikaisia tulevaisuudessa ja elämä pilalla jne... ..niinkuin Suomessa alan ammattilaiset lässyttävät. Syy tähän on mielestäni yksinkertaisesti se, että laki pitää asiaa siellä muualla Euroopassa hyväksyttävänä, kallonkutistaja ammattiryhmä myös ja siitä ei mediassa "pedo" lässytetä ja voivotella.

    • nussin ketä vaan

      "..hyvännäköiset gimmat kun perinteisesti viettävät aikaa metsässä puliukkojen seurassa.. "


      viettäähän ne kun niiden on pakko, että saavat oikeaa aikuisen miehen munaa.
      bemareilla ajelevat pikkupojat saavat ukoilta turpaansa vaikka luulevat liimaletteineen niin olevinaan, mutta voima ja koko puuttuu.

      Ja pikku räkänokille tulee aina kaikkien 30-100v miesten v*ttuilla oikein kunnolla, teinit ja muut pikku räkänokikset saa aina lättyyn 10-0 missä ja millon vaan!

      • Kuukaan ei usko

        tota sontaa


    • Käyttäkää Kortsua!

      Ainoa riski pojille taitaa olla tämä:

      14 vuotias koululainen oli suhteessa 20vuotiaan nuoren naisen kanssa. Suhteesta syntyi lapsi. Poika joutui maksamaan elarit.

      13-vuotias poika oli seksisuhtessa 17-vuotiaan lastenvahtinsa kanssa. Seurauksena oli lapsi jonka elarit poika joutui maksamaan.

      Eli käyttäkää sitä kortsua, iästä riippumatta!

    • uvanvasapehli

      Mitä kuuluu tähän tapaukseen? Onko tekijä saatu kiinni ja tuomittua? Onko uhri ja pystynyt käsittelemään tätä traumaattista kokemustaan ja alkanut ymmärtää, ettei oikeasti halunnut joutua hyväksikäytetyksi?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5035
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3307
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1442
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1285
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      249
      791
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe