Onko olemassa anime/manga rakkautta?

TurhaRomantikko

Tämä on mietityttänyt minua pitkään.. Olen katsellut kuinka pariskunnat kävelevät kaupungeilla ja pussailevat, mutta sitten tajuan ei tuo nyt ole niin romanttista kun ne vaan nuoleskelee kuola valuen.. Ja muutenkin kaikki kaverini jotka seurustelevat, seurustelee yleensä ihmisen kanssa jotka eivät pidä animesta/mangasta tai peleistä.

Nyt menen kuitenkin tähän asiaan enkä rupea pölisemään turhia. Eli siis miksi animesta/mangasta/cosplaysta peleistä kiinnostunut ihminen alkaa aina seurustelemaan ihan erityyppisen ihmisen kanssa? Onko edes olemassa pariskuntia joilla on sama harrastus ja he "käyttäytyvät" vähän samallalailla kuin mangan tai animen yms. hahmot? Onko olemassa sellaista ihanaa romantiikkaa missä perhoset jyllää mahassa ja naama helottaa kun naantalin aurinko. Ja puhe takkuilee yms.

Kertokaapas mielipiteitä!

Olisihan se ihanaa saada sellainen pari ainakin itselleni, mutta vielä sitä oikeaa etsiskellessä..

3

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yetetd

      Eikös nuo pelaajan kanssa suhteilut tuppaa kaatumaan siihen että uusimman wowin lisäosan ahmiminen on tärkeämpää kuin toisen kanssa oleminen? Itse en ainakaan jaksa sellaista tyyppiä katsella jolle joku peli on minua tärkeämpi.

      Olettaen että nyt tarkoitit jotain jatkuvasti nenä ruudussa kiinni olevaa etkä casuaalimpaa pelaajaa.

    • Niacin

      Mä ainakin katson mun poikaystävän kanssa animea :)

    • 21v

      On ja ei ole .. olen kerra tavannu yhe anime/manga harrastaja tytön jonkakans keskusteltii silloi tällöi animest koulus mut se oli jo valmiiks varattu eikä ehkä iha mun tyyppii. Tuntuu ettei monia tyttöjä vaa kiinnosta koko harrastus tai sit en ole tietoinen asiasta. Ehkä jostai pk seudult voi löytää mut jos asuu vähänki syrjemmäl saattaa olla erityisen vaikeaa.. tai sit voi tutustuu coneissa erillaisiin ihmisiin ja koittaa jos käy tuuri. Tai sit jostai internetin syövereistä ^^

      @yetetd toi on ehkä hiuka yleistämistä .. itekki pelasin joskus wowii ja pelaan vieläki jos en muuta keksi, katon animee, luen mangaa(nykysi harvemmi) ja muuta mut lähen aina ulos jos kaveri pyytää ku kyl himas saa istuu iha tarpeeks ... mut joo tiiän sellasiiki kaverei joit ei saa repimälläkää koneelta mut täytyy muistaa et ihmiset on erillaisia ^^

      jotkut harrastaa anime katteluu, jotkut viettää salil aikas ja jotkut vetää viinaa pään täytee... jokases harrastukses voi joskus mennä välil vähä lujempaa ja yhteine aika jäädä pienemmäks mutta mukavaahan sitä olis harrastaa yhdessä mitä sitä ikinä tekeeki...

      toivotan kaikille onnea sen kumppanin löytämiseen =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      947
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      777
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      59
      725
    Aihe