Reijo ja nuoren naisen kiima (osa 1.)

Täysikuu*

Toissa kesänä minä, Tinja, olin ystäväni Lotan kanssa Tampereen yöelämässä eräänä perjantain ja lauantain välisenä yönä. Oli kesäkuun loppu ja perjantai-päivä oli kulunut Koskipuistossa aurinkoa ottaen ja mansikoita syöden. Olimme myös käyneet vaateostoksilla. Oli ihanan juhlavaa ja jännittävää lähteä illalla keskustaan uusissa kullanvärisissä ballerinoissa.

Oli niin lämmin ilta, että viihdyimme muiden nuorten kanssa Keskustorin liepeillä. Siemailimme siideriä, jota Lotan isosisko oli käynyt meille jo hyvissä ajoin ostamassa. Pari röökiäkin poltettiin siiderien lomassa. Oli hauskaa. Kun nälkä iski, käväisimme isolla porukalla macissä syömässä ja wc:ssä.

Viimeiset siiderit ja kotiinlähdön aika tuli liian nopeasti. Ei olisi millään huvittanut lähteä bussilla takaisin kotiin. Minun vanhempani olivat mökillä seuraavaan maanantaihin asti, ja Lotta oli tulossa meille yöksi ja koko viikonlopuksi minun seurakseni. Sentään jotain hauskaa siis oli tiedossa. Krapulapäivästä Lotan kanssa tulisi hauska: tilaisimme pizzaa ja limua ja katselisimme kauhuelokuvia myöhään yöhön. Olin niin superiloinen, että oli kesä ja loma!

Kun lorvimme siiderihumalassa Hämeenkadulla pysäkillä bussia odotellen, seuraamme astui vanhempi mieshenkilö, joka heti aluksi esitteli itsensä Reijoksi. Juttelimme Reijolle kikattaen ja ivallisia katseita keskenämme vaihtaen kuin huonosti kasvatetut pikkutytöt, mutta Reijo pysytteli vitsailemalla jutuissa mukana. Kysyimme Reijolta, olisiko hänellä tarjota meille röökit. Reijo otti oitis löysien khakihousujensa taskusta avaamattoman L&M-askin ja sytkärinkin hän taikoi esiin vaaleankirjavan kauluspaitansa etutaskusta.

- Jaa... Odottakaapas hetki. Olettehan te jo 18 vuotta täyttäneet?, Reijo kysyi epäröivänä.

- Joo joo, ollaan ollaan, sanoimme Lotan kanssa yhteen ääneen tirskuen.

Saimme röökimme ja aloimme poltella niitä Reijon seurassa. Reijo itse ei polttanut. Parin sekunnin ajan pohdin, että Reijo oli ilmeisesti ostanut tupakat vain sitä varten, että voisi niitä jaella muille. Naisille. Ajatus sai minut naurahtamaan itsekseni. Voi Reijo parka. Puolikalju, khakihousuinen, löysävatsainen Reijo parka...

Röökit tumpattuamme kirosimme Lotan kanssa myöhässä olevaa bussia. Silloin Reijo teki meille ehdotuksen.

- Kiinnostaisiko nuoria naisia hotelli Ilveksen baarikaappi yöbussin sijaan?

Katsoimme Lotan kanssa toisiamme. Ajatus bileillan jatkumisesta hotellissa kuulosti jotenkin jännittävältä ja hauskalta. Vastustamattomaksi ehdotuksen teki baarikaapillinen erilaisia viinoja, joista voisimme tehdä drinkkejä. Sitäpaitsi Reijolla oli kokonainen askillinen vihreää L&M:ää.

- No... miksei, vastasin Lotan ja itseni puolesta. Lotta nyökytteli silmät tuikkien sen merkiksi, että olimme samaa mieltä.

- No niin, eiköhän lähdetä saman tien, Reijo sanoi tavoitellen rauhallisuutta, vaikka olin aivan varma, että hän innostui kovasti saatuaan seuraa loppuyöksi.

Reijo oikein nytkähti liikkeelle, nopeasti, kärsimättömästi, kuin olisi pelännyt,että sittenkin muuttaisimme mieltämme Lotan kanssa. Reijo kulki joutuisin askelin edellämme hotellia kohti. Kysyimme matkalla Reijon ikää. Reijo kertoi olevansa "nuorekas 67-vuotias". Minä ja Lotta tirskuimme ja sipsutimme uusissa ballerinoissamme Reijon perässä. Lottakin oli päivällä ostanut henkasta uudet baltsut, hänen olivat hopeanväriset.

Oli juhlavaa olla hotellissa, kulkea hienon käytävän blyyshimattoja pitkin hissille, joka oli meistä hienompi kuin Ruotsin laivan hissi. Ilo yltyi, kun Reijo avasi huoneensa nurkassa olevan baarikaapin ja kaatoi meille pikareihin jotain hyvää makeaa juomaa, en tiennyt mitä se oli. Heti perään Reijo kantoi meille jo salmiakkikossut ja sitten toiset hömpsyt saman tien. "Kerta kiellon päälle", kuten Reijo sanoi.

Tilitin Lotalle, ja kai osittain Reijollekin, toukokuussa päättyneestä suhteestani Niklakseen. Tilityksestä ei millään meinannut tulla loppua. Hieman siinä jo itkettiinkin. Reijo oli jossain vaiheessa huomaamattamme ottanut päiväpeiton ja tyynyjä pois sängyltä, samoin hän oli ottanut kaapista paksun huopaviltin.

(jatkuu alla..)

3

7047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täysikuu*

(jatkuu..)

- Laitetaan tästä tämmöinen mukava pehmeä nurkkaus, niin teidän on mukavampi jutella, Reijo sanoi asetellessaan peittoja ja tyynyjä lattialle, seinän viereen, siihen missä minä tilitin ja Lotta kuunteli. Humala alkoi jo nukuttaa minua. Reijo toi vielä viimeiset drinkit. Haukottelen sitä siemaillessani.

........

Tunnen kuinka minut asetetaan mukavasti pehmeälle vuoteelle. Olen kiitollinen tästä paremmasta nukkumapaikasta. Raotan silmiäni, huone on hämärä. Suljen silmäni uudelleen. Minulla on yllättävän hyvä olo. Antaudun unelle.

Tunnen itseni kiihottuneeksi. Pillussani tuntuu tykytystä ja kutkuttavaa tuntemusta. Haluaisin, että sitä hierottaisiin. Levitän reiteni, tunnen kuinka pikkuhousujeni haarakiila on limasta märkä. Havahdun hereille. Reijo makaa vieressäni silmät ummessa. Hänen hengityksensä kuulostaa niin kevyeltä, että pidän mahdollisena, että hän on hereillä.

Ajattelen Niklasta ja sitä, että hän saattaa olla juuri jossain jonkun toisen naisen kanssa, saman peiton alla... Mielikuva saa minut värähtämään tuskasta. Ja saa pilluni tykyttämään enemmän, vaativammin. Olen rajussa kiimassa. Mietin hätäisesti, pystyisinkö tyydyttämään itseni ilman, että Reijo huomaa. Vai kannattaisiko minun mennä wc:hen hoitamaan asia. Kuin itsestään reiteni avautuvat ääriasentoon. Hameeni on noussut nukkuessani kurttuun vyötärölle. Reiteni ovat levällään ja pilluni ja pikkuhousujeni haarakiilan väliin jää ilmaa, kun häpykukkulani pingottaa pikkuhousuni kangasta. Peitto on lattialla.

Juuri silloin Reijo murahtaa kuin nukkuisi ja käännähtää yllättävän ketterästi kyljelleen minuun päin. Samalla hänen toinen kätensä läiskähtää kevyesti kohti avointa haaroväliäni. Hänen paksu keskisormensa sattuu työntymään juuri siihen pikkuhousujen haarakiilan ja limaisen pilluni väliseen tyhjään tilaan ja hänen etusormensa asettuu pikkuhousujeni päälle klitoriksen kohdalle. Värähdän ja tunnen pilluni supistelevan äkillisestä kiihotuksesta. Pilluni on turvonnut ja äärimmilleen herkistynyt. Tunnen miten pilluni sopukoista pulppuaa lisää limaa.

Toivon omaksikin järkytyksekseni, että Reijon keskisormi koukistuisi ja työntyisi pilluuni, muta se ei liikahdakaan. Tiedän, että voisin vain käännähtää pois päin, nousta vuoteesta ja hiipiä vessaan ja tyydyttää itse itseni, mutta nyt haluan, että Reijon sormi työntyy pilluuni.

Mietin hetken aikaa kuumeisesti, sitten hivuttaudun aivan hiljaa alemmas, vuoteen jalkopäätä kohti. Teen sen milli kerrallaan, hengitystäni pidättäen. Lopulta tunnen Reijon sormenpään vain hipaisten koskettavan märkää pillunsuutani. Yritän rauhoittaa tilanteen. Äkkiä pilluni tahattomasti supistelee kiimassa voimakkaasti, kuin sillä olisi oma tahto, kuin se olisi yrittänyt imaista Reijon paksun sormen sisäänsä! Ja silloin se tapahtuu.

(jatkuu alla..)

• Täysikuu*

(jatkuu..)

Tunnen kuinka Reijon sormi uppoutuu märkään, pehmeään, avoimeen pilluuni. Sydämeni hakkaa kiihotuksesta, raollaan olevasta suustani tulee katkonaista hengitystä. Melkein saan orgasmin tästä tyydytyksestä. Hivuttaudun vielä hieman alemmas, ja Reijon sormi työntyy pilluni pohjaan saakka. Aivan kuin Reijon sormellakin olisi oma tahto... Oli miten oli, kiimani saa helpotusta.

Makaan reidet levälläni vuoteella, vieressä nukkuvan 67-vuotiaan Reijon sormi kokonaan pilluni sisällä enkä muista koskaan aiemmin olleeni näin kiihottunut. Onneksi Lottaa nukkuu sammuneena lattialla, kauempana vuoteesta, kasvot seinää kohti.

Reijon paksu keskisormi on paikallaan pilluni sisällä ja hänen etusormensa lepää pikkuhousujeni päällä, klitorikseni kohdalla. Nautin siitä, että olen saanut edes jotain kiimaisen pilluni täytteeksi. Huokaan hiljaa nautinnosta. Äkkiä Reijon etusormi, se joka lepää klitorikseni päällä, liikahtaa. Sitten se liikahtaa uudelleen. On kuin hänen etusormeensa olisi tullut elohiiri. Klitorikseeni kohdistunut pieni "rapsutus" saa pilluni tykyttämään voimakkaasti ja se alkaa supistella. Tuntuu ihanalta, kun pilluni supistuu vaativana Reijon sormen ympärille. Koska Reijon sormi edelleen on paikallaan, liikahtamatta, pilluni alkaa ikään kuin tunnustella sitä, se supistelee sekunnin murto-osissa kauttaaltaan sormen ympärillä, vaatii sitä liikkumaan.

Reijo hörähtää taas unissaan ja liikauttaa kokonaan pilluni sisällä olevaa sormeaan. Sormi tekee hetken edestakaisin kulkevaa liikettä ja pilluni litisee liikkeen tahdissa. Liikutan nyt itsekin lantiotani tehostaakseni liikettä. Huohotan nyt melko kuuluvasti, en voi sille mitään. Tunnen suurta nautintoa enkä ole koskaan ollut näin märkä. Pillumehujani on valunut alleni lakanalle, Reijon ranne, joka lepää sileällä ja pehmeällä sisäreidelläni, on myös limani liukastama.

Ajattelen, mitä Niklas sanoisi, jos näkisi tilanteen. Ajatus Niklaksesta katsomassa tätä kaikkea, katsomassa minkälaiseen epätoivoon ja kiimaan ja puutteeseen hän minut on ajanut, kiihottaa minua entisestään. Katso nyt, mihin minut olet ajanut!, huudan mielessäni Niklakselle, joka varmaankin samalla hetkellä nussii uutta tyttöystäväänsä jossain saman kaupungin taivaan alla. Kiimani yltyy.

Reijo liikauttaa sormeaan. Se käy ensin todella syvällä pillussani ja saa minut värähtämään nautinnosta, mutta sitten sormi liukuu ulos pillustani! Järkytyn pettymyksestä. Reijo kohottaa kätensä rintakehänsä päälle. Ikkunaverhon rakosesta tulevassa kesäyön valossa näen Reijon sormen kiiltelevän mehuistani. Haluan sen uudestaan sisääni!

Reijo liikahtaa. Hänen lantionsa työntyy eteenpäin, minuun päin. Nyt näen selvästi, että Reijon bokserimallisten kalsareiden etumus on pingottunut: Reijon siitin on erektoitunut. Reijo työntää lantiotaan vielä lähemmäs minua. Katson hänen kasvoihinsa. Hän joko nukkuu tai on nukkuvinaan. Pilluni supistelee tyhjänä ja tykyttävänä, se vaatii sisälleen jotain, jotain paksua ja kovaa, jotain mikä tyydyttää sen nälän nyt, kun Niklas ei sitä enää tyydytä.

Hetken epätoivossa ja huumassa siirrän käteni, kuin vahingossa, Reijon kalsareiden pullistuneen etumuksen päälle. Reijo urahtaa ja säpsähtää, mutta ei herää, tai ole heräävinään.

(Jatkuu myöhemmin...)

• Upeaa kerrontaa...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7170
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe