Metsästäjät liikkeellä

pirkanmaa-75

Oli kuulas lauantai aamupäivä,just sopiva ilma lähteä lenkille,metsään ja pellolle kävelemään,kun kerta oli vapaatakin.

Puin vaatteet ylleni,ja suljin oven ja suuntasin kohti lähimetsää,siellä hyvä polku menee pellon vieressä,metsän laidalla.Olin jo kävellyt pitkän tovin,olin kohta yhden ison ,vanhan ladon luona,kun näin kaksi metsästäjää siinä lähellä...apua,uskallanko mennä siittä,kun pyssyt mukana,ja mistä tietää,mitä ne ampuu...noh,hullujako ajattelin,eihän ne nyt ihmistä ammu. Huomasin,että he näkivät minut,ja jäivät katselemaan...kävelin lähemmäksi,ja toinen mies lähti siittä muualle,vallan poispäin...mun on pakko mennä siittä,ja suuntsin kohti tuota toista miestä..kun saavuin lähemmäksi,huomasin,että hähhän on vanha tuttu....

-jaa,sinä vaan lenkkeilet,vaikka täällä liikkuu mitä...hän sanoi. -Juu,ei täällä nyt niin hirveesti ole mitään pelättävää,kun pysyy pellon laitamilla,niin ei eksy. Nooh,kaveri lähti tuonne kytikseen,jos saatais vaikka saalista hän jatkoi,ja huomasin,kun hän katseli tiukkoja juoksutrikoitani,ja katse oli suuntautunut navan alapuolelle.Nielasin,tunsin vähän himoa tuota miestä kohtaan,tumma ja karski...

Tuolla miehellä oli metsästäjän vaatteet,mietin,mitä alta löytyykään..Jari astahti taaksepäin,ja kysyi meillä on kahvia tuolla ladossa,tule nyt ottamaan kupponen lenkin päälle...menimme latoon,siellä oli teltta,ja kömmimme sinne...istuin teltan laidalla,ja otin lenkkareita pois,kun Jari oli takanani teltassa jo,ja tunsin käden takamuksellani..sulla hyvä peppu...mitä nyt,kahvia piti...sopertelin ja käännyin häneen päin...hän riisui takkiaan,alta paljastui joku kerraston paita,ja senkin hän veti pois päältään...näin tuon tumman rintakehän,ja en malttanut olla koskettamatta häntä..hän kävi rajusti päälleni,suuteli,ahmi,ja ei paljoa kyllä tarvittu,kun olin mukana..hän painoi minua lattiaa vasten,ja tunsin jotain kovaa itseäni vasten,hyväilin hänen selkää,ja nuo suudelmat muuttuivat ahnaiksi,metsästäjän saalistamaksi...hän rupesi riisumaan takkiani,otti t-apidan pois,pusersi rintoja,kouri niitä,ja tuo nälkäinen katse,mikä oli hänen silmissään..käsi painoi minun häpykumpua,hyväili sitä....tunsin,että en paljoa tarvitse,se tuntui niin hyvälle....

9

7478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarin kädet siirtyivät trikoiden alle,pikkareiden yli hän hyväili...itse kävin hänen housujen vyöhön kiinni,ja koitin saada sitä auki,hyvällä menestyksellä...vedin housuja pois,hän avitti vähän,ja uuh,mikä sieltä paljastui..tumma,tiheä karvoitus,ja mahtava jötikkä pomppasi pystyyn..ime mua kuului komento,ja hän kääntyi selälleen...suutelin hänen rintaa,ja menin alemmaksi,riisuin housut kokonaan pois,ja painoin huuleni tuon jorman ympärille...pääni meni edestakaisin,imin sitä,ja hivuttauduin pikkuhiljaa hänen päälle,kunnes sain tuon sisälleni....pikkuhiljaa otin rytmiä,Jarin sormet tarrasi peppuuni...ja hän antoi vauhtia...vaikersin,kuulin tuon litinän,mikä syntyi sekstailustamme...ai että hän tuntui hyvälle...yhtäkkiä minut käänneettiin selälle,ja Jari tuli päälleni..hän suuteli rintojani,kaulaani,huohotin,haluan sen sisääni....Jari ohjasi itsensä sisääni,ja aloitti kovat puskemiset....vääntelehdin,nostin lanteitani,halusin saada äkkiä....en ajatellut enää mitään,tunsin vaan tuon kiihkon ja himon....

      tunsin,että Jari kohta tulee,sen verran vauhti muuttui,ja pian hän vetäsikin kalunsa ulos,ja roiskutti spermat mahalleni....sä et tainnut saada,hän naurahti,ja laittoi sormensa häpykumpuni päälle,ja siittä rupesi hieromaan,siirtyen yhä alemmaksi...olin jo niin valmis,ettei mennyt kauaakaan,kun huudahdin...

      -jaa,että tälläiset kahvit...naureskelin...makasin siinä teltan lattialla alasti,teltassa haisi sperma,ja vatsani oli ihan mällissä....joo,kyllä kahvia saa kohta,mutta tätä on tehnyt mieli,kuului vastaus...Jari otti paperia jostain,ja pyyhi vatsani...

    • Olin unohtanut tuon toisen miehen kokonaan..-hei,missä se sun kaveris on..kysyin.Tuolla noin,etsii saalista kuului vastaus,ja Jarin pää tuli lähemmäksi,huulet kohtasivat,ja kädet rupesivat vaeltamaan...jalkani levittäyityivät automaattisesti,kun toinen käsi hiveli reisiäni...suutelimme kiihkeästi,ja laitoin käteni hänen kalunsa ympärille,puristelin sitä...en huomannut enkä kuullut,kun oviaukko avautui ja tuo toinen mies katseli siinä...nautin tästä vaan...jotain kahinaa kuului,mutten välittänyt...jarin huulet imivät huuliani,kädet vaelsivat pitkin poikin...tule päälleni,kuului Jarin käsky...avasin silmät ja säikähdin..toinen mies oli oviaukossa,ja runkkasi...en tiennyt,kuka hän on...miten ois kolmen kimppa,meidän saalis, kysyi Jari...kokeillaan,ja hitaasti...sanoin.Tuo toinen mies riisui nopsaan vaattteet,ja tuli myös telttaan...mä haluan pann asua hän sanoi.Nousin polvilleni Jarin päälle,ja sanoin; ensin hljaa takamukseen...tuo mies levitti pakaroitani,ja sylkäisi sinne,ja laittoi kovat sormensa,pikkuhiljaa hieroen avasi pakaroitani,ja tuli ihan taakse...tunsin,kuinka hänen kalunsa yritti päästä sisääni,milli milliltä,koitin rentoutua,kun Jarin sormet hyväilivät klitoristani,ja....yhtäkkiä annoin periksi,ja ah,kuinka hyvältä se tuntuikaan,kun tuon toisen miehen kalu ujuttautui pikkuhiljaa peppuuni...Jarin kalu oli pystyssä,ja laskeuiduin pikkuhiljaa sen päälle...nyt olin täynnä,en uskaltanut liikkuakaan...en ikinä ole saanut kahta miestä kerralla,samaan aikaan...tuntui,että repeän....takana oleva mies liikkui pikkuhiljaa,samoin Jari...tuntui,että paikat pettää...mutta nautinto oli valtava...Jari sanoi;mä en nyt saa heti,ja jatkoi lyhkäsiä,hitaita työtöjään...tuo toinen mies ei kyllä yhtään ajatellut,hän raastoi minua,pani kovaa...vaikersin,en ole tottunut tähän...lopeta! Huusin,kun tuntui,etten enää kestä,ja siinä samassa mies lopeetikin...nousin ylös,jalat meinasi pettää...olin vähän paniikissakin,kun sattui...

      Tule nyt...sanoi tuo toinen,ja veti minut makuulle...teltasa oli vähän ahdast,kun menin selälleni...hän tuli päälleni,ja survaisi tuon kalunsa sisääni,pimpsaan...hän pani hullun lailla,en yhtään pystynyt nauttimaankaan....aaaaaaaaa kuului päältäni,ja hän laski spermansa sisääni...

      Jarin kädet vaelsivat rinnoillani,ja he kuiskailivat jotain,vaihtoivat paikkoja..Jarin kalu oli taas vireessä,kun hän painautui minuun....

    • tunsin tuon ihanuuden tökkivän,raivaavan tietä sisääni..olin edellisen miehen spermoista märkä,muttei se haitannut...Jari liikkui hyvin,kierteli,antoi täyttää minut kokonaan...toinen mies katseli ja rupesi pusertelemaan rintojani..en voinut kuin sulkea silmäni ja antaa mennä..nautin kovasta kalusta,käsistä,jotka hyväilivät minua..lantioni vispasi,tuntui kuin pyörremyrsky olisi tullut,vaikersin,huohotin,Jari jatkoi kovaa vauhtia,hän antoi kaikkensa,ja sitten...lysähti päälleni...nuolin hänen kaulaa,ihanan hikistä....

    • kovaa pyllyyn

      hyvä tarina...jatkoa saisi olla...rupeankin katselemaan metsästäjiä nyt sillä silmällä...rupesi panettaan tämä;)

    • metsämies

      Muuten hyvä, mutta metsämies ( ainakaan todellinen metsästäjä ), ei vaihda metsäpäiväänsä naiseen tai sexiin. Metsästysinto menee sexin edelle! Sexiä voi harrastaa muulloinkin, ja missä vain. Metsästämään pääsee vain metsällä.

    • TYTTÖ METSÄN

      Mutta nämähän on vaan kertomuksia,tarinoita ei tosia!! ;)

    • metsämies

      Jatkoa,kiitos....taikka lisää kirjoituksia...

    • pilkku paikalleen !

      Pilkunnussijan kommentti: pilkun jälkeen tulee välilyönti. Kolme pistettä voisi toimia tehokeinona, mutta ei jokaisessa lauseessa. Ei oikein pysty lukemaan

    • Noh,seuraavalla kerralla sitten pilkut oikein;=)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      67
      3222
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      549
      3044
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2355
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2002
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1825
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      307
      1820
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1622
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      104
      1314
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1218
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1205
    Aihe