Hei!
Tavoitanko sinut näin? Tapasimme naistentansseissa Vanhan Tanssikellarissa kesäkuussa. Tarjosin sinulle "vapautuksen tanssista" kun olit niin suosittu ja kuumissasi mutta halusit kuitenkin tanssia ja loppuillan vietimmekin yhdessä. Tulimme kaverini kanssa jatkoille teidän purjeveneeseen Katajanokalla. Sanoit toimineesi eräoppaana.
Unohdin kuin unohdinkin antamasi sähköpostiosoitteen - ja nyt en löydä sinua mistään.
H.
Vanhan kellari
2
900
Vastaukset
- Kalimen
Hei!
Minulle kävi samalla tavalla Levillä tänä syksynä kuin sinulle Helsingissä. Tapasin mukavan naisen, tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Lauloin karaokea ja omistin yhden kappaleen (Delilah) hänelle. Nyt en muista kuin etunimen. Vaikea löytää kun koko suomi on etsintäalueena.
-kalimen- Se toinen tohelo
Otan osaa, kun kerran tiedän miltä tuntuu. Miksiköhän se hauskan illan kuluessa onkin niin vaikeaa ajatella moisia käytännön seikkoja kuin esimerkiksi yhteystietoja. Saa sitten harmitella jälkeenpäin ja potkiskella itseään turhautuneena. Hypnologia en ole vielä kokeillut, jospa se sähköpostiosoite jostain aivojen uumenista löytyisi...
Ettei tämä menisi täysin aiheen ulkopuolelle niin ihmettelenpä vielä että missähän kaikki pääkaupunkiseudun 45-55 vuotiaat sinkkumiehet oikein retkeilevät viikonloppuisin kun joka paikassa näkee vain perheitä...
Kahviseuraa nuotiolle olisi kiva saada joskus muistakin kuin koirasta, joka ei edes juo kahvia...
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k864108- 1243614
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah853406Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392819- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130