Hei!
Tavoitanko sinut näin? Tapasimme naistentansseissa Vanhan Tanssikellarissa kesäkuussa. Tarjosin sinulle "vapautuksen tanssista" kun olit niin suosittu ja kuumissasi mutta halusit kuitenkin tanssia ja loppuillan vietimmekin yhdessä. Tulimme kaverini kanssa jatkoille teidän purjeveneeseen Katajanokalla. Sanoit toimineesi eräoppaana.
Unohdin kuin unohdinkin antamasi sähköpostiosoitteen - ja nyt en löydä sinua mistään.
H.
Vanhan kellari
2
896
Vastaukset
- Kalimen
Hei!
Minulle kävi samalla tavalla Levillä tänä syksynä kuin sinulle Helsingissä. Tapasin mukavan naisen, tanssittiin ja pidettiin hauskaa. Lauloin karaokea ja omistin yhden kappaleen (Delilah) hänelle. Nyt en muista kuin etunimen. Vaikea löytää kun koko suomi on etsintäalueena.
-kalimen- Se toinen tohelo
Otan osaa, kun kerran tiedän miltä tuntuu. Miksiköhän se hauskan illan kuluessa onkin niin vaikeaa ajatella moisia käytännön seikkoja kuin esimerkiksi yhteystietoja. Saa sitten harmitella jälkeenpäin ja potkiskella itseään turhautuneena. Hypnologia en ole vielä kokeillut, jospa se sähköpostiosoite jostain aivojen uumenista löytyisi...
Ettei tämä menisi täysin aiheen ulkopuolelle niin ihmettelenpä vielä että missähän kaikki pääkaupunkiseudun 45-55 vuotiaat sinkkumiehet oikein retkeilevät viikonloppuisin kun joka paikassa näkee vain perheitä...
Kahviseuraa nuotiolle olisi kiva saada joskus muistakin kuin koirasta, joka ei edes juo kahvia...
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432111Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151389Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141326Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701233Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20917Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist158810Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19786- 75712
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57706Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101655