Made in China

T5__

16

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pettymystä

      "S60L on räätälöity juuri Kiinan markkinoille"

      Mitenkäs se nyt näin menee? Palstan Kiinaprovon mukaan kaikki Volvot on jo vuosikausia tehty Kiinassa, mutta malleja ei sieltä tule Eurooppaan vieläkään.

    • Pilitpaketissa heil

      Niinhän ne etiäispienimunaiset on väittäneet.

    • hyvä näin

      Aivan ja hyvä näin, nyt riittää laadukkaita Volvo sinnekkin päin maailmaa.
      Kiinalaiset älysivät ostaa talousvaikeuksissa polkeneen Volvon ja nyt rahaa riittää uusien moottorien ja mallien suunnitteluun ja saamme edelleen nauttia laadukkaista ja turvallisista ruotsalaisista Volvoista.

      • Kurahti

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.


      • Avesti
        Kurahti kirjoitti:

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

        Varmaan Volvoja alkaa tulla Kiinasta samalla kuin Bemareita ja Volkkareitakin.
        Jokusen vuoden päästä Kiinassa myydään enemmän autoja kuin Euvostoliitossa ja se tule näkymään valmistuspaikoissa.


      • amazon1
        Kurahti kirjoitti:

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

        En ostaisi.


    • niinpä niin

      Jos kurahtajalla ei muuta tekemistä niin pistäppä pullonkorkki kiinni ja tietsikka ja kokeile päivällä selvinpäin.

    • niinpä näin

      Kokeilin päivällä ja ihan selvinpäin uutta automaattivaihtesta Volvo V40 D2:ta.
      Ihan hyvä ajaa mutta, ihan järkyttävän äänekäs(nastarenkain) tehoton ja ahdas.
      Allekirjoitan irvileukojen kommentin "kiinan mopo"

      • nerokkain maa

        On se kumma juttu kun pikku Volvo pikku dieselillä tuntuu ahtaalta ja tehottomalta, melkoisen nerokas ja ainutlaatuinen ja viisas havainto, wauh mikä talent.


      • jakke4

        Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.


      • niipä näin
        jakke4 kirjoitti:

        Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.

        "Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.


      • joopa joo
        niipä näin kirjoitti:

        "Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.

        Onhan noita isompiakin Volvoja olemassa. Koneitakin löytyy esim.D5, tai T5/T6 eivät tunnu niin tehottomilta. Kaikille varmasti löytyy miellyttävä moottorivaihtoehto. Esim. Toyota ei tarjoa mielestäni riittävästi moottorivaihtoehtoja.


    • Oletko tuuri juoppo?

      Taisit erehtyä luulit volvoksi muuta olikin Lada pistä se korkki kiinni.

      • niinpä niin

        En erehtynyt, volvo se oli.
        Ladoja ei taida edes olla uutena myynnissä, vähän kyllä käytettynäkään.
        Onkos sulla lukihäiriö? Kirjoitin, että ihan selvinpäin koeajoin....


    • höpö,höpö,hehehe

      Kännissä(?) vieläkin kun kirjoitit tunnuksesi väärin.

      • niinpä noin

        Kuka tuiskeessa kuka ei...
        Silti se oli volvo ei lada
        Niin mites ne tunnukset..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe