Made in China

T5__

16

374

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pettymystä

"S60L on räätälöity juuri Kiinan markkinoille"

Mitenkäs se nyt näin menee? Palstan Kiinaprovon mukaan kaikki Volvot on jo vuosikausia tehty Kiinassa, mutta malleja ei sieltä tule Eurooppaan vieläkään.

• Pilitpaketissa heil

Niinhän ne etiäispienimunaiset on väittäneet.

• hyvä näin

Aivan ja hyvä näin, nyt riittää laadukkaita Volvo sinnekkin päin maailmaa.
      Kiinalaiset älysivät ostaa talousvaikeuksissa polkeneen Volvon ja nyt rahaa riittää uusien moottorien ja mallien suunnitteluun ja saamme edelleen nauttia laadukkaista ja turvallisista ruotsalaisista Volvoista.

• Kurahti

Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

• Avesti
        Kurahti kirjoitti:

Varmaan Volvoja alkaa tulla Kiinasta samalla kuin Bemareita ja Volkkareitakin.
        Jokusen vuoden päästä Kiinassa myydään enemmän autoja kuin Euvostoliitossa ja se tule näkymään valmistuspaikoissa.

• amazon1
        Kurahti kirjoitti:

En ostaisi.

• niinpä niin

Jos kurahtajalla ei muuta tekemistä niin pistäppä pullonkorkki kiinni ja tietsikka ja kokeile päivällä selvinpäin.

• niinpä näin

Kokeilin päivällä ja ihan selvinpäin uutta automaattivaihtesta Volvo V40 D2:ta.
      Ihan hyvä ajaa mutta, ihan järkyttävän äänekäs(nastarenkain) tehoton ja ahdas.
      Allekirjoitan irvileukojen kommentin "kiinan mopo"

• nerokkain maa

On se kumma juttu kun pikku Volvo pikku dieselillä tuntuu ahtaalta ja tehottomalta, melkoisen nerokas ja ainutlaatuinen ja viisas havainto, wauh mikä talent.

• jakke4

Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.

• niipä näin
        jakke4 kirjoitti:

Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.

"Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.

• joopa joo
        niipä näin kirjoitti:

"Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.

Onhan noita isompiakin Volvoja olemassa. Koneitakin löytyy esim.D5, tai T5/T6 eivät tunnu niin tehottomilta. Kaikille varmasti löytyy miellyttävä moottorivaihtoehto. Esim. Toyota ei tarjoa mielestäni riittävästi moottorivaihtoehtoja.

• Oletko tuuri juoppo?

Taisit erehtyä luulit volvoksi muuta olikin Lada pistä se korkki kiinni.

• niinpä niin

En erehtynyt, volvo se oli.
        Ladoja ei taida edes olla uutena myynnissä, vähän kyllä käytettynäkään.
        Onkos sulla lukihäiriö? Kirjoitin, että ihan selvinpäin koeajoin....

• höpö,höpö,hehehe

Kännissä(?) vieläkin kun kirjoitit tunnuksesi väärin.

• niinpä noin

Kuka tuiskeessa kuka ei...
        Silti se oli volvo ei lada
        Niin mites ne tunnukset..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      332
      1325
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      74
      919
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      813
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      693
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      43
      680
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      672
    7. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      55
      644
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      638
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      606
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    11. 45
      537
    12. 32
      521
    13. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    14. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      506
    15. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      23
      500
    16. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      485
    17. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      32
      482
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      79
      447
    19. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      447
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      421
    Aihe