http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvon kiinan-tehdas kaynnistyi/201311559647
Made in China
16
373
Vastaukset
- Voi pettymystä
"S60L on räätälöity juuri Kiinan markkinoille"
Mitenkäs se nyt näin menee? Palstan Kiinaprovon mukaan kaikki Volvot on jo vuosikausia tehty Kiinassa, mutta malleja ei sieltä tule Eurooppaan vieläkään. - Pilitpaketissa heil
Niinhän ne etiäispienimunaiset on väittäneet.
- hyvä näin
Aivan ja hyvä näin, nyt riittää laadukkaita Volvo sinnekkin päin maailmaa.
Kiinalaiset älysivät ostaa talousvaikeuksissa polkeneen Volvon ja nyt rahaa riittää uusien moottorien ja mallien suunnitteluun ja saamme edelleen nauttia laadukkaista ja turvallisista ruotsalaisista Volvoista.- Kurahti
Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina. - Avesti
Kurahti kirjoitti:
Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.Varmaan Volvoja alkaa tulla Kiinasta samalla kuin Bemareita ja Volkkareitakin.
Jokusen vuoden päästä Kiinassa myydään enemmän autoja kuin Euvostoliitossa ja se tule näkymään valmistuspaikoissa. - amazon1
Kurahti kirjoitti:
Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.En ostaisi.
- niinpä niin
Jos kurahtajalla ei muuta tekemistä niin pistäppä pullonkorkki kiinni ja tietsikka ja kokeile päivällä selvinpäin.
- niinpä näin
Kokeilin päivällä ja ihan selvinpäin uutta automaattivaihtesta Volvo V40 D2:ta.
Ihan hyvä ajaa mutta, ihan järkyttävän äänekäs(nastarenkain) tehoton ja ahdas.
Allekirjoitan irvileukojen kommentin "kiinan mopo"- nerokkain maa
On se kumma juttu kun pikku Volvo pikku dieselillä tuntuu ahtaalta ja tehottomalta, melkoisen nerokas ja ainutlaatuinen ja viisas havainto, wauh mikä talent.
- jakke4
Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.
- niipä näin
jakke4 kirjoitti:
Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.
"Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
Varmaan olet oikeassa...
mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs. - joopa joo
niipä näin kirjoitti:
"Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
Varmaan olet oikeassa...
mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.Onhan noita isompiakin Volvoja olemassa. Koneitakin löytyy esim.D5, tai T5/T6 eivät tunnu niin tehottomilta. Kaikille varmasti löytyy miellyttävä moottorivaihtoehto. Esim. Toyota ei tarjoa mielestäni riittävästi moottorivaihtoehtoja.
- Oletko tuuri juoppo?
Taisit erehtyä luulit volvoksi muuta olikin Lada pistä se korkki kiinni.
- niinpä niin
En erehtynyt, volvo se oli.
Ladoja ei taida edes olla uutena myynnissä, vähän kyllä käytettynäkään.
Onkos sulla lukihäiriö? Kirjoitin, että ihan selvinpäin koeajoin....
- höpö,höpö,hehehe
Kännissä(?) vieläkin kun kirjoitit tunnuksesi väärin.
- niinpä noin
Kuka tuiskeessa kuka ei...
Silti se oli volvo ei lada
Niin mites ne tunnukset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644