http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/volvon kiinan-tehdas kaynnistyi/201311559647
Made in China
16
373
Vastaukset
- Voi pettymystä
"S60L on räätälöity juuri Kiinan markkinoille"
Mitenkäs se nyt näin menee? Palstan Kiinaprovon mukaan kaikki Volvot on jo vuosikausia tehty Kiinassa, mutta malleja ei sieltä tule Eurooppaan vieläkään. - Pilitpaketissa heil
Niinhän ne etiäispienimunaiset on väittäneet.
- hyvä näin
Aivan ja hyvä näin, nyt riittää laadukkaita Volvo sinnekkin päin maailmaa.
Kiinalaiset älysivät ostaa talousvaikeuksissa polkeneen Volvon ja nyt rahaa riittää uusien moottorien ja mallien suunnitteluun ja saamme edelleen nauttia laadukkaista ja turvallisista ruotsalaisista Volvoista.- Kurahti
Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina. - Avesti
Kurahti kirjoitti:
Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.Varmaan Volvoja alkaa tulla Kiinasta samalla kuin Bemareita ja Volkkareitakin.
Jokusen vuoden päästä Kiinassa myydään enemmän autoja kuin Euvostoliitossa ja se tule näkymään valmistuspaikoissa. - amazon1
Kurahti kirjoitti:
Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.En ostaisi.
- niinpä niin
Jos kurahtajalla ei muuta tekemistä niin pistäppä pullonkorkki kiinni ja tietsikka ja kokeile päivällä selvinpäin.
- niinpä näin
Kokeilin päivällä ja ihan selvinpäin uutta automaattivaihtesta Volvo V40 D2:ta.
Ihan hyvä ajaa mutta, ihan järkyttävän äänekäs(nastarenkain) tehoton ja ahdas.
Allekirjoitan irvileukojen kommentin "kiinan mopo"- nerokkain maa
On se kumma juttu kun pikku Volvo pikku dieselillä tuntuu ahtaalta ja tehottomalta, melkoisen nerokas ja ainutlaatuinen ja viisas havainto, wauh mikä talent.
- jakke4
Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.
- niipä näin
jakke4 kirjoitti:
Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.
"Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
Varmaan olet oikeassa...
mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs. - joopa joo
niipä näin kirjoitti:
"Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
Varmaan olet oikeassa...
mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.Onhan noita isompiakin Volvoja olemassa. Koneitakin löytyy esim.D5, tai T5/T6 eivät tunnu niin tehottomilta. Kaikille varmasti löytyy miellyttävä moottorivaihtoehto. Esim. Toyota ei tarjoa mielestäni riittävästi moottorivaihtoehtoja.
- Oletko tuuri juoppo?
Taisit erehtyä luulit volvoksi muuta olikin Lada pistä se korkki kiinni.
- niinpä niin
En erehtynyt, volvo se oli.
Ladoja ei taida edes olla uutena myynnissä, vähän kyllä käytettynäkään.
Onkos sulla lukihäiriö? Kirjoitin, että ihan selvinpäin koeajoin....
- höpö,höpö,hehehe
Kännissä(?) vieläkin kun kirjoitit tunnuksesi väärin.
- niinpä noin
Kuka tuiskeessa kuka ei...
Silti se oli volvo ei lada
Niin mites ne tunnukset..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791766
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19693- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m166531Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä25497Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466