Made in China

T5__

16

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pettymystä

      "S60L on räätälöity juuri Kiinan markkinoille"

      Mitenkäs se nyt näin menee? Palstan Kiinaprovon mukaan kaikki Volvot on jo vuosikausia tehty Kiinassa, mutta malleja ei sieltä tule Eurooppaan vieläkään.

    • Pilitpaketissa heil

      Niinhän ne etiäispienimunaiset on väittäneet.

    • hyvä näin

      Aivan ja hyvä näin, nyt riittää laadukkaita Volvo sinnekkin päin maailmaa.
      Kiinalaiset älysivät ostaa talousvaikeuksissa polkeneen Volvon ja nyt rahaa riittää uusien moottorien ja mallien suunnitteluun ja saamme edelleen nauttia laadukkaista ja turvallisista ruotsalaisista Volvoista.

      • Kurahti

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.


      • Avesti
        Kurahti kirjoitti:

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

        Varmaan Volvoja alkaa tulla Kiinasta samalla kuin Bemareita ja Volkkareitakin.
        Jokusen vuoden päästä Kiinassa myydään enemmän autoja kuin Euvostoliitossa ja se tule näkymään valmistuspaikoissa.


      • amazon1
        Kurahti kirjoitti:

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

        En ostaisi.


    • niinpä niin

      Jos kurahtajalla ei muuta tekemistä niin pistäppä pullonkorkki kiinni ja tietsikka ja kokeile päivällä selvinpäin.

    • niinpä näin

      Kokeilin päivällä ja ihan selvinpäin uutta automaattivaihtesta Volvo V40 D2:ta.
      Ihan hyvä ajaa mutta, ihan järkyttävän äänekäs(nastarenkain) tehoton ja ahdas.
      Allekirjoitan irvileukojen kommentin "kiinan mopo"

      • nerokkain maa

        On se kumma juttu kun pikku Volvo pikku dieselillä tuntuu ahtaalta ja tehottomalta, melkoisen nerokas ja ainutlaatuinen ja viisas havainto, wauh mikä talent.


      • jakke4

        Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.


      • niipä näin
        jakke4 kirjoitti:

        Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.

        "Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.


      • joopa joo
        niipä näin kirjoitti:

        "Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.

        Onhan noita isompiakin Volvoja olemassa. Koneitakin löytyy esim.D5, tai T5/T6 eivät tunnu niin tehottomilta. Kaikille varmasti löytyy miellyttävä moottorivaihtoehto. Esim. Toyota ei tarjoa mielestäni riittävästi moottorivaihtoehtoja.


    • Oletko tuuri juoppo?

      Taisit erehtyä luulit volvoksi muuta olikin Lada pistä se korkki kiinni.

      • niinpä niin

        En erehtynyt, volvo se oli.
        Ladoja ei taida edes olla uutena myynnissä, vähän kyllä käytettynäkään.
        Onkos sulla lukihäiriö? Kirjoitin, että ihan selvinpäin koeajoin....


    • höpö,höpö,hehehe

      Kännissä(?) vieläkin kun kirjoitit tunnuksesi väärin.

      • niinpä noin

        Kuka tuiskeessa kuka ei...
        Silti se oli volvo ei lada
        Niin mites ne tunnukset..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe