Made in China

T5__

16

373

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi pettymystä

      "S60L on räätälöity juuri Kiinan markkinoille"

      Mitenkäs se nyt näin menee? Palstan Kiinaprovon mukaan kaikki Volvot on jo vuosikausia tehty Kiinassa, mutta malleja ei sieltä tule Eurooppaan vieläkään.

    • Pilitpaketissa heil

      Niinhän ne etiäispienimunaiset on väittäneet.

    • hyvä näin

      Aivan ja hyvä näin, nyt riittää laadukkaita Volvo sinnekkin päin maailmaa.
      Kiinalaiset älysivät ostaa talousvaikeuksissa polkeneen Volvon ja nyt rahaa riittää uusien moottorien ja mallien suunnitteluun ja saamme edelleen nauttia laadukkaista ja turvallisista ruotsalaisista Volvoista.

      • Kurahti

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.


      • Avesti
        Kurahti kirjoitti:

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

        Varmaan Volvoja alkaa tulla Kiinasta samalla kuin Bemareita ja Volkkareitakin.
        Jokusen vuoden päästä Kiinassa myydään enemmän autoja kuin Euvostoliitossa ja se tule näkymään valmistuspaikoissa.


      • amazon1
        Kurahti kirjoitti:

        Kauanko kestää että täällä myytävät Volvot tulevat oikeasti Kiinasta.
        Ostaisitko? Entä jos keulalla olisi Geelyn merkki, ostaisitko vieläkina.

        En ostaisi.


    • niinpä niin

      Jos kurahtajalla ei muuta tekemistä niin pistäppä pullonkorkki kiinni ja tietsikka ja kokeile päivällä selvinpäin.

    • niinpä näin

      Kokeilin päivällä ja ihan selvinpäin uutta automaattivaihtesta Volvo V40 D2:ta.
      Ihan hyvä ajaa mutta, ihan järkyttävän äänekäs(nastarenkain) tehoton ja ahdas.
      Allekirjoitan irvileukojen kommentin "kiinan mopo"

      • nerokkain maa

        On se kumma juttu kun pikku Volvo pikku dieselillä tuntuu ahtaalta ja tehottomalta, melkoisen nerokas ja ainutlaatuinen ja viisas havainto, wauh mikä talent.


      • jakke4

        Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.


      • niipä näin
        jakke4 kirjoitti:

        Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen.

        "Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.


      • joopa joo
        niipä näin kirjoitti:

        "Kerroppa samalla verrokki mihin meinasit vertailla? Meinaan kokoluokassa aivan vertailukelpoinen. "
        Varmaan olet oikeassa...
        mutta silti ko.kulkine (Volvo) tuntui ahtaalta ja tehottamalta olen (nastarenkain) erittäin äänekäs.

        Onhan noita isompiakin Volvoja olemassa. Koneitakin löytyy esim.D5, tai T5/T6 eivät tunnu niin tehottomilta. Kaikille varmasti löytyy miellyttävä moottorivaihtoehto. Esim. Toyota ei tarjoa mielestäni riittävästi moottorivaihtoehtoja.


    • Oletko tuuri juoppo?

      Taisit erehtyä luulit volvoksi muuta olikin Lada pistä se korkki kiinni.

      • niinpä niin

        En erehtynyt, volvo se oli.
        Ladoja ei taida edes olla uutena myynnissä, vähän kyllä käytettynäkään.
        Onkos sulla lukihäiriö? Kirjoitin, että ihan selvinpäin koeajoin....


    • höpö,höpö,hehehe

      Kännissä(?) vieläkin kun kirjoitit tunnuksesi väärin.

      • niinpä noin

        Kuka tuiskeessa kuka ei...
        Silti se oli volvo ei lada
        Niin mites ne tunnukset..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe