Meillä on 3 ja 1v isosiskot, jotka tarvitsevat lastenhoitajaa kun meille on tulossa marraskuun lopulla kaksostytöt taloon, joten tarvitsen lisää käsiä lastenhoidossa.Lastenhoitaja tulisi meille aamusta klo 9 leikittämään tyttöjä sisällä tai ulkona, jos sää sallii.Klo 11 aikaan lapset syövät lounasta ja sen jälkeen nuorempi menee parin tunnin päiväunille sillä aikaa touhuisit jotain isomman kanssa.3v ei nuku enää päiväunia.Välipala ja ulkoilua iltapäivällä.Noin klo 16 asti olisit meillä.Arkipäivisin ja ainakin ensi kesään saakka.Viikossa 35tuntia.
Tarvitset kokemusta pienten lastenhoidosta, reippautta, hyvää organisointikykyä, tilanteen tajua, pitkää pinnaa, paljon leikkimielisyyttä.Luotettavuutta.Meille pääsee bussilla 93 Itäkeskuksesta suoraan.
Olisiko kiinnostuneita nuoria tai vanhempia naispuolisia lastenhoitajia?
Tytöille lastenhoitaja
nina k.
2
273
Vastaukset
- mievaan:))
Juu paitsi ei käy koska lukio :((
- Sara
Hei!
Kuinka pitkäksi aikaa tarvitset lastenhoitajaa? Olisin käytetettävissä 30.12 asti jos etsitte vain lyhytaikaista hoitajaa. Olen ylioppilas ja minulla on paljon kokemusta lapsista. Työskentelen päiväkodeissa sijaisena, teen paljon yksittäisiä hoito keikkoja perheisiin, olen vetänyt lasten leirejä ja toiminut pienten lasten liikkunnan ohjaajana. Jos paikka on vielä vapaana ota ihmeessä yhteyttä, niin kerron itsestäni lisää. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124702- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1271158
Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071150Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999