Palstalla laaja hajonta

Häiriintynyt

Ufo-palstaksi Suomi24:n ufot-palsta on tasoltaan hyvin vaihteleva.
Alkaen ilkikurisista skeptikoista, joiden pääagendana on räksytys ja halventaminen. Päätyen erikoisosaajiin, fysiikkaa tunteviin, universalisteihin, ufoista inspiraatiota saaviin, jopa taivaallisten hierarkioiden tutkijoihin.
Se mikä ihmetyttää, on, ettei tämä epäasiallinen aines näe omilla itsekkäillä kirjoituksillaan olevan asiallisia kirjoittajia lamaannuttava vaikutus. Koska seriffiä ei ole, niitä täytyy sietää. Suomessa on ilmeisesti vielä paljon skeptikoita, jotka eivät haluakaan kehittyä. Näin ei ole englannin kielisillä ufo-foorumeilla.

17

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se on

      Suomi on koulukiusaajien luvattu maa, riippumatta ihmisten iästä.

      David Icken virallinen keskustelufoorumi:

      www.davidicke.com/forum/

    • trueseeker

      Ufoja on varmasti vaikea ymmärtää, jos kuvittelee että ihmisen tuntema fysiikka on kaikki kaikessa, avaruusmatkailu tähdeltä toiselle mahdotonta ja että elämää ei voi olla muualla. Totta, tämä on väärä paikka purkaa turhautumia näistä asioista.
      Uskonnot palstoilla ne ovat jotenkin hyväksyttävämpiä, koska Jumala ei näyttäydy

    • jotkut voi.

      On täällä seriffi mutta se poistelee vain skeptikoita ärsyttävät kirjoitukset vaikka ne olisi asiallisia. Sen sijaan kekek pystyy poistamaan mitä vaan ja välittömästi aivan kuten varaktorikin. Muut ei. Mistähän se kertoo?

    • Kuka hyvänsä pystyy poistattamaan mitä hyvänsä luotsittomilta eli sheriffittömiltä palstoilta. Ylläpito tuskin edes lukee sitä millä perusteella viestiä vaaditaan poistettavaksi.

      Eihän poistatusilmoitukseen tarvi kirjoittaa muuta kuin oma s-postiosoite ja jhdgsdfkserkhfskjhfjksfjk vkjkhjgjhgjhgsfdjkhsdfk hkjkhjkhjhjkhkhkjjk.

      • myös ärsyttää

        Mikä on motiivi kun poistatte ufoaiheisia aloituksia.
        Jos aloitus ärsyttää, ei sitä ole pakko lukea. Kuitenkin
        poistamalla (kostamalla) ärsytätte useampaa lukijaa niin
        kauan kun aloitus on vähänkään asiallinen ja otsikkoon sopiva.


      • piiloseriffi

        Älä puhu sontaa kekek. Olen koettanut poistaa kymmeniä viestejä lukuisia kertoja eri konsteilla mutta ne eivät poistu.


      • pöspöspös
        piiloseriffi kirjoitti:

        Älä puhu sontaa kekek. Olen koettanut poistaa kymmeniä viestejä lukuisia kertoja eri konsteilla mutta ne eivät poistu.

        Et vaan osaa. Tai sitten olet tietämättäsi törmännyt siihen että se mikä on omasta mielestäsi väärin, ei olekaan sitä muiden mielestä. Onko kertaakaan tullut mieleen edes sellaista ajatuksenpätkää että ne mielipiteesi joiden johdosta olet yrittänyt niitä kymmeniä viestejä poistaa niiden ollessa omien mielipiteittesi vastaisia tai vain omien uskomustesi kannalta kiusallisia, eivät olekaan kenenkään muun tai ylläpidon mielestä mitenkään vääriä...


      • ilman sefua
        pöspöspös kirjoitti:

        Et vaan osaa. Tai sitten olet tietämättäsi törmännyt siihen että se mikä on omasta mielestäsi väärin, ei olekaan sitä muiden mielestä. Onko kertaakaan tullut mieleen edes sellaista ajatuksenpätkää että ne mielipiteesi joiden johdosta olet yrittänyt niitä kymmeniä viestejä poistaa niiden ollessa omien mielipiteittesi vastaisia tai vain omien uskomustesi kannalta kiusallisia, eivät olekaan kenenkään muun tai ylläpidon mielestä mitenkään vääriä...

        viestit poistuvat koneellisesti, ilman että niitä luetaan


    • Hilluminati

      Tämä on ihan hyvä palsta tällaisenaan, annetaan vaan kaikkien kukkien kuksia.

      • Hyakutake

        Samaa mieltä !

        Muuan näkökulma:

        Hyakutake- komeetta ohitti maan vuonna 1996,
        ollen paljain silmin selvästi havaittavissa
        usean viikon ajan kaikkialla maapallolla.
        Muuan Väli- Amerikassa vaikuttaneen uskonlahkon
        johtaja keksi, että kyseessä on ufo- alus,
        joka ottaa oikeauskoiset matkaansa.
        Matkalipun hinta oli korkea:
        Vain yhteisitsemurhan tehneet pääsivät matkaan.
        Tulos:
        Parikymmentä ruumista ( Lahkon johtajan "kunniaksi": Hän oli yksi heistä )

        Ymmärtäkää te, "asiallisia" kirjoituksia vaatineet:
        On inhimillistä kirjoittaa ufohömpästä myös
        purevan satiirin keinoilla "kontaktihenkilöiden" höpinöitä vastaan !


      • Sairas ilmiö.
        Hyakutake kirjoitti:

        Samaa mieltä !

        Muuan näkökulma:

        Hyakutake- komeetta ohitti maan vuonna 1996,
        ollen paljain silmin selvästi havaittavissa
        usean viikon ajan kaikkialla maapallolla.
        Muuan Väli- Amerikassa vaikuttaneen uskonlahkon
        johtaja keksi, että kyseessä on ufo- alus,
        joka ottaa oikeauskoiset matkaansa.
        Matkalipun hinta oli korkea:
        Vain yhteisitsemurhan tehneet pääsivät matkaan.
        Tulos:
        Parikymmentä ruumista ( Lahkon johtajan "kunniaksi": Hän oli yksi heistä )

        Ymmärtäkää te, "asiallisia" kirjoituksia vaatineet:
        On inhimillistä kirjoittaa ufohömpästä myös
        purevan satiirin keinoilla "kontaktihenkilöiden" höpinöitä vastaan !

        Jep, ja nämä yhdysvaltalaiset ufolahkolaiset hankkiutuivat myös palleistaan eroon ennen tuota joukkoitsemurhaa.. Eipä tuosta ole pitkääkään aikaa kun eräs abduktioihin ja hallitusten salaliittoihin uskonut ja henkensä puolesta pelännyt kotimainenkin "kontaktihenkilö" poistui muonavahvuudesta. Sopisi miettiä salaliittojuttujen ja kaikenmaailman supo- ja cia- vainojuttujen levittelijöiden sitä että mikä vaikutus näillä jutuilla on ihan oikeasti herkkiin, tai jo valmiiksi höyrähtäneisiin ihmisiin tai lapsiin joiden ajatusmaailma ei todellakaan ole valmis suodattamaan hömppää todesta... Sitten vielä s.aatana kehdataan uikuttaa siitä että toiset ne vaan eivät ota näitä hömppäjuttuja todesta ja että antakaa nyt meidän rauhassa höpöttää ja uskotella!


      • DiDaaDi?
        Hyakutake kirjoitti:

        Samaa mieltä !

        Muuan näkökulma:

        Hyakutake- komeetta ohitti maan vuonna 1996,
        ollen paljain silmin selvästi havaittavissa
        usean viikon ajan kaikkialla maapallolla.
        Muuan Väli- Amerikassa vaikuttaneen uskonlahkon
        johtaja keksi, että kyseessä on ufo- alus,
        joka ottaa oikeauskoiset matkaansa.
        Matkalipun hinta oli korkea:
        Vain yhteisitsemurhan tehneet pääsivät matkaan.
        Tulos:
        Parikymmentä ruumista ( Lahkon johtajan "kunniaksi": Hän oli yksi heistä )

        Ymmärtäkää te, "asiallisia" kirjoituksia vaatineet:
        On inhimillistä kirjoittaa ufohömpästä myös
        purevan satiirin keinoilla "kontaktihenkilöiden" höpinöitä vastaan !

        tuon kaukaa haetun esimerkin nojalla ei tulisi yleistää.
        nythän annat kuvan ajatuksenjuoksusta, missä ufoaihe
        tulisi liittää mielenhallinnan tulokseksi, kuten ko. tapauksessa

        kontaktihenkilöitä on lisäksi ympäri maapalloa ja heidän kokemuksensa
        ovat hyvin samankaltaisia.

        teitä vaivaa selvästi ainakin tiedon puute


    • 4evolution

      suomessa ei ole yhtään tähän aiheeseen liittyvää HYVÄÄ palstaa.
      eniten keskustelua onko niitä vai ei.
      voi jeee


      "Näyttö siitä mahdottomuudesta, että tunnettujen ainesten, tunnettujen mekaanisten välineiden ja tunnettujen energioiden yhdistäminen käytännöllisellä tavalla koneeksi, joka voi lentää pitkiä matkoja ilmojen halki näyttää minusta niin lujalta kuin vain jokin fyysinen tosiseikka voi näyttää."- Astronomi S. Newcomb 1906.

      Avaruusmatkailu on hölynpölyä." -Sir Harold Spencer Jones, Englannin kuninkaallinen astronomi 1957, kaksi viikkoa ennen ensimmäisen Sputnikin laukaisua.

      suurinpiirtein tällaiset henkilöt ovat näillä palstoilla todistamassa mihin pitää tai voi uskoa ja kuinka monta milligrammaa lääkettä pitäisi mielipiteen perusteella annostella.
      iso osa näistä räkättäjistä ei tiedä juuri mitään mitä maailmalla keskustellaan tästäkin aiheesta.

      • Tuonelan Joutsen

        No, oliko Hyakutaken parikymmentä itsemurharuumista hölynpölyä ?


      • suhteellisuusteoria
        Tuonelan Joutsen kirjoitti:

        No, oliko Hyakutaken parikymmentä itsemurharuumista hölynpölyä ?

        Entäpäs ristiretket joissa lasketaan kuolleen 70 miljoonaa ihmistä tai Islamin levittäminen joissas lasketaan kuolleen useita miljoonia ja entäpäs Juutalaisuuden levittäminen jossa on kuollut useita miljoonia ja entäpäs suomalaiset lahkot joissa ahdistuneet ihmiset tekevät itsemurhia jatkuvalla syötöllä?

        Eikös nuo lukemat ole jotakin ihan muuta kuin yksittäinen höyrypää 20 kaverinsa kanssa? Suomessa pelkästään on 1002 uskonnollista järjestöä.

        Maailma on suuri paikka ja sinne mahtuu monenlaista tapahtumaa.


      • sanonko mitä
        suhteellisuusteoria kirjoitti:

        Entäpäs ristiretket joissa lasketaan kuolleen 70 miljoonaa ihmistä tai Islamin levittäminen joissas lasketaan kuolleen useita miljoonia ja entäpäs Juutalaisuuden levittäminen jossa on kuollut useita miljoonia ja entäpäs suomalaiset lahkot joissa ahdistuneet ihmiset tekevät itsemurhia jatkuvalla syötöllä?

        Eikös nuo lukemat ole jotakin ihan muuta kuin yksittäinen höyrypää 20 kaverinsa kanssa? Suomessa pelkästään on 1002 uskonnollista järjestöä.

        Maailma on suuri paikka ja sinne mahtuu monenlaista tapahtumaa.

        skeptikoiden suhteellisuudentaju, hahmottamiskyky on p*****stä


    • Pata kattilaa soimaa?

      Mitäs jos keskusteltaisiin välillä niistä ufoista? Ei oikein jaksaisi enää tätä viestiketjusta toiseen jatkuvaa valitusliturgiaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe