Etsitään taide mallia (nainen)

taidekuvaaja.jani

Etsin sinua taide malliksi!
Tahdotko taiteelisia kuvia sinusta. Kun tavataan niin tiedän heti mihin kuviin laitan sinut! Siis tarkoitan mikä olisi sinulle paras kuva, täydellisen valokuvan metsästäminen sinusta.
Tällähetkellä etsin avoimia ja halukkaita malleja kokeilemaan erilaisia ideoita ja ideoiden kehittely yhdessä sinun kanssa erilaisiin kuvauksiin tfp/tfcd-periaatteella ensisijaisesti kauniisiin budoir-(aistillinen tai seksuaalisesti vihjailevia kuvia,alastomuus on useammin epäsuoraa kuin selkeä.) ja nude art-kuviin. Mutta myös ihan kaikenlaisia muitakin mielenkiintoisia kuvausideoita ota Tarjoan persoonallista ja yksilöllistä valokuvausta sinun omien visioiden ja toiveet huomioon ottaen.

[email protected]
Taidekuvani on hyvin sensuelli eli aistillisia kuvia
http://taidekuvia.blogspot.fi/2013/09/tahdotko-olla-taide-malli.html

4

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tulen pian.

      Mä voisin tulla kokeileen, olen 86 vuotta, nuorekas nainen, ja vartaloni on lähes täydellinen. Kuvaushintani on 80€/tunti, tai 500€/päivä, verot kulut maksaa kuvaaja.
      Pystyn tarjoamaan myös muuta palvelua, hinta on 250€ laaki.

    • taide mallianainen

      Kun tavataan niin tiedän tavaamattakin, että taidemalli on yhsyssana.

    • määkin haluun

      Harvemmin tapaa edes suoli24:ssä näin kökköä kieltä. Melkein huonompaa kuin kuukkelin kääntäjällä kisvahilista käännettyä. Vai halukkaita malleja ?

    • varastomies 50-v

      Entä kävisikö tällainen vähän lihavampi äijänköriläs taidemalliksi? Meikäläisen ulkonäöstä on kyllä aistillisuus kaukana (hajuaisti voi kyllä olla koetuksella), mutta jospa sinä valokuvauksen harrastajana saisit minusta vähän sitä sensuellia puolta esiin. Eikös se ole vaan ne valaistukset ja kuvakulmat ja sen semmoset?

      Tarttis nimittäin saada ittestä pari hyvää kuvaa, niin vois ehkä paremmalla menestyksellä hakea panoseuraa netistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe