VARMA KONSTI VÄHENTÄÄ RIKOLLISIA

feiker

Sairasta se kun hyysätään tappolistalle joutuneita RIKOLLISIA. MIKÄ VITTU VAIVAA SUOMEN OIKEUSTAJUA? Miten on mahdollista että täällä pääsee helpolla kun kyse on rikollisesta toiminnasta. kyse ei ole rahasta vaan vangitun voi laittaa hyvin raivaan mettää ja peltoja. Samaten thaimaalainen kurakuoppa missä vanki majailee 24/7 pelkkä metalliristikko kattona voi aiheuttaa rikollisuuden vähenemistä hyvin monin tavoin. Kun kuoppaan laittettaisiin kaikki julkkiksista lähtien, olen varma että RIKOKSIA TEKEVÄ nuori tekee parannuksen itsensä ja yhteiskunnan kanssa. Vielä silloinkaan kun huutaa jumalaa apuun, ei takaa sitä että olisi itse parantunut mutta sitten kun huutaa armoa, voi olettaa viestin menneen perille. Varkailta kädet poikki, raiskaajat giljotiiniin, jumalan loukkaajat naulittakoon ristille jne.. Kyllä se hieman pistäisi miettimään jos joka perjantai kello 12 hirtettäisiin vanhaan malliin RIKOKSIA TEHNEET julkisilla paikoilla. Miksi vitussa pitää hyysätä rikollisia, huumeriippuvaisia, varkaita, raiskaajia, jumalan pilkkaajia, jne jne, kun on hyväksi ja varmaksi koettuja tapoja hillitä rikollisuuden syntyä?

2

225

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omnipotentia

Ei kovat rankaisut vähennä rikollisuutta mutta ne kovettaa rikollisia.

• omnipotentia

Oikeusjärjestelmää vaivaa se että joka rikoksesta tulee antaa YKSI rangaistus. Ei kahta tai niin monta kuin sattuu olemaan vähävajaisia vihaajia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      591
      1448
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      43
      797
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      471
      689
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      6
      576
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      35
      533
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      40
      525
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      28
      504
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      490
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      152
      448
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      442
    Aihe