useampi päivä sitten näin silmistäsi vihan minua kohtaan , huh.
olen siis loukannut sinua. en ikimaailmassa haluaisi loukata tai satuttaa sinua
koskaan se on yksi muutamista asioista josta olen ehdottoman varma.
sydän avoinna ja mitä nöyrimmin ANTEEKSI.
miten asiat ovatkaan menneet aivan väärille raiteille, olosuhteista johtuen mielestäni.
(selitys)
olet oikukas. päivästä riippuen tulet lähelle , kartat kuin ruttoa viimeisen päälle ,
et katso silmiin , tai katsot mutta täynnä vihaa/välinpitämättömyyttä/mitään sanomattomasti , harvoin mutta kuitenkin joskus täynnä rakkautta.(ei voi olla huomaamatta)
huomioit muita suureen ääneen ,että kuulisin.et minua. seinille katselet.
ja tiedätkö mitä? rehellisesta sanoen on kuin katsoisin peiliin.käyttäydyn itse samalla tavoin.
tiedämme molemmat miten uskomattoman paljon tunnemme toisiamme kohtaan.
taidamme aikuiset ihmiset olla vain arkoja ,en muuta keksi.
meidän vain pitäisi tavata toisemme kahden kesken ja puhua asiat selviksi.
rakastan sinua
molemmat tiedämme,että rakkaus on molemmin puolista! varma asia!
M -> N
IKÄVÄ
16
1788
Vastaukset
- violet
mitä sä täällä anteeksi pyytelet?
sori, mutta ei auta enää! Tosiaankin useampi päivä sitten kun nähtiin!!!
olisit silloin puhunut!!
olen jatkanut elämääni, mun oli pakko! - Min..
En oo taas pystynyt nukkumaan. Tuntuu aivan samalta kuin kirjoitit, en usko että olet kuitenkaan hän, mies jota rakastan yli kaiken. En kuitenkaan vihaa, vaan pelkään ja ehkä tavallaan vihaan sitä, että en saa omille tunteilleni vastakaikua, vaikka jotenkin olen huomaavinani, että hänellä on tunteita minua kohtaan. Katseesta ja jostakin muusta...haluaisin myös niin selvittää asioita. Pelkään, että hän lähtee muualle ja jään tyhjän päälle ikävöimään. Sattuu niin paljon. Haluaisin niin sanoa hänelle tämän kaiken. En tiedä onko se koskaan mahdollista, mutta tiedän, että hän vaistoaa kyllä rakkauteni, en pysty sitä peittämään.
- <3!!
Sano se hänelle!!!
- Gravity
Tavataan siis....
N -> M - ei kai
Ei voinut olla mulle, koska en katso vihaisesti, yritän kyllä olla välinpitämätön, ettet ajattelisi, että mitä Se vielä haluaa. Paska sanon nyt, ei varmaan ole mulle. Joskus hulluina päivinä ajattelen että sinä ajattelet minusta noin kuin kirjoitat, mutta tää on varmaan jollekin toiselle.
- no joo
No mitä sä sit halusit?
- rakastaa sinua halua
sinut minä vain haluan ja niin monesti kuin olenkin ollut tulollaan,että nyt nainen
puhutaan ,mutta huomannut jääkylmän välinpitämättömyyden ja sen ylitsepääsemättömän suojamuurin sinuun , jäädyn itse siinä tilanteessa - ei sitten
no joo kirjoitti:
No mitä sä sit halusit?
No, en mä noin vihaiselle, unohda, ei ollut mulle
- Anonyymi
rakastaa sinua halua kirjoitti:
sinut minä vain haluan ja niin monesti kuin olenkin ollut tulollaan,että nyt nainen
puhutaan ,mutta huomannut jääkylmän välinpitämättömyyden ja sen ylitsepääsemättömän suojamuurin sinuun , jäädyn itse siinä tilanteessaSut on torjuttu
Typerää jatkaa kaipaamista
- Rakastan sua
- siis
ketä ?
- º•○●●○•ºº•○●●○•º
Miksi vain et voi jättää minua rauhaan? Yksi syy miksi et enää näe minua usein on juuri se, ettet anna minun olla. En palaa enää näkyviin, pakosta ehkä joudun mutten muuten.
Sulle on tärkeää itse nauttia jos antaisin anteeksi, mutta mitä minulle jää - ei yhtään mitään, joten parempi vain sinunkin kärsiä. ←←← - ööööööööö
Yritän pystyä kohtaamaan, oikeasti yritän.
- kiitos1
kiitos öölle :)
- Anonyymi
Jhhhhhhh
- Anonyymi
Kaian on jatkunut sama märinä!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680