APUA!!!!! ONKO TÄMÄ TYTTÖ VAMPYYRI???!!!!

ivy&livy

Me ollaan kaksi tyttöä... Ei uskota mihinkään "yliluonnolliseen" (tai ei ainakaan ennen uskottu!), mutta me ollaan ruvettu havaitsemaan yhdessä "kaverissamme" kaikkea vampyyrimaista... Meitä pelottaa ihan kamalasti ja ollaan tosi epävarmoja joten kiiiiitos vastauksista.
Se on tosi kalpea, ja sen silmät on tummat. Se on kaunis ja osaa juosta ihan älyttömän nopeasti. Se on melkein yliluonnollisen ketterä ja notkeutta löytyy myös.. Se on ihan tajuttoman vahva ja kukaan ei halua suututtaa sitä. Se siis on ihan normaalin kokoinen, hoikka tms. Se rakastaa verta ja verilettuja, ja kerran kun mulle tuli haava niin se imi siitä verta, ja sanoi että ihmisveri on hyvää...
Kukaan ei halua riidellä sen kanssa, se suhtautuu muihin yliolkaisesti ja välttelee tiettyjä ihmisiä. Melkein kaikki pojat jotka näkee sen niin ihastuu tähän tyttöön, mutta tämä itse ei välitä kenestäkään eikä kiinnitä poikiin huomiota.
Jos se haluais, se ois koko koulun suosituin kun on niin kaunis ja nopea ja kiehtova ja salaperäinen... Se ei tykkää auringosta, ja kerran se joutui lähtemään koulusta kotiin, kun ikkunasta paistoi valoa luokkaan ja sen päätä rupes särkemään.
Kaikki pelkää/rakastaa tätä tyttöä. Aloitti kerran puhumaan meille että "mulla olis yks salaisuus, luvatkaa ette kerro kellekään.." jne. mutta sitten syystä tai toisesta ei saakaan ikinä kerrotuksi sitä loppuun.
APUA!!! ONKO TÄÄ TYTTÖ SIIS VAMPYYRI????!!!!!

5

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velimiesidäst

no ei siin mitää mut se tappaa sut

• sipali

ei ku mörkö se on

• HEI!

Minkä takia kaikki suhtautuu vampyyreihin tuolla tavalla?
        Kukaan ei voi todistaa että heitä olisi, muttei myöskään että heitä ei olisi!!

• Barney

Hyvin mahdollista.

• lucas1

Vampyyrit ovat herkkiä auringon valolle, mutta niin on myös jotkin ihmiset. Notkeus, vahvuus ja ketteryys olivat minullekin tavallisia ominaisuuksia ennenkuin muutuin toki ne vahvistuivat kun tulin vampyyriksi. Tämä henkilö ei kuitenkaan muuten kuulosta vampyyriltä. Pysyttelemme piilossa ja se että ihmisellä on salaisuuksia ei tee hänestä vampyyriä. Hän kuulostaa liian tiedetyltä ja tunnetulta me emme ole sellaisia. Jos olemme nuoria ja meillä on oppimisvelvollisuus pidämme aina matalaa profiilia sama töissä. Olemme hiljaa syrjässä poissa näkyviltä. Jos tämä henkilö on vampyyri hän ei todellakaan yritä salata sitä joka ei ole tavallista meidän kaltaisillemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1401
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1365
    4. 168
      1271
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe