APUA!!!!! ONKO TÄMÄ TYTTÖ VAMPYYRI???!!!!

ivy&livy

Me ollaan kaksi tyttöä... Ei uskota mihinkään "yliluonnolliseen" (tai ei ainakaan ennen uskottu!), mutta me ollaan ruvettu havaitsemaan yhdessä "kaverissamme" kaikkea vampyyrimaista... Meitä pelottaa ihan kamalasti ja ollaan tosi epävarmoja joten kiiiiitos vastauksista.
Se on tosi kalpea, ja sen silmät on tummat. Se on kaunis ja osaa juosta ihan älyttömän nopeasti. Se on melkein yliluonnollisen ketterä ja notkeutta löytyy myös.. Se on ihan tajuttoman vahva ja kukaan ei halua suututtaa sitä. Se siis on ihan normaalin kokoinen, hoikka tms. Se rakastaa verta ja verilettuja, ja kerran kun mulle tuli haava niin se imi siitä verta, ja sanoi että ihmisveri on hyvää...
Kukaan ei halua riidellä sen kanssa, se suhtautuu muihin yliolkaisesti ja välttelee tiettyjä ihmisiä. Melkein kaikki pojat jotka näkee sen niin ihastuu tähän tyttöön, mutta tämä itse ei välitä kenestäkään eikä kiinnitä poikiin huomiota.
Jos se haluais, se ois koko koulun suosituin kun on niin kaunis ja nopea ja kiehtova ja salaperäinen... Se ei tykkää auringosta, ja kerran se joutui lähtemään koulusta kotiin, kun ikkunasta paistoi valoa luokkaan ja sen päätä rupes särkemään.
Kaikki pelkää/rakastaa tätä tyttöä. Aloitti kerran puhumaan meille että "mulla olis yks salaisuus, luvatkaa ette kerro kellekään.." jne. mutta sitten syystä tai toisesta ei saakaan ikinä kerrotuksi sitä loppuun.
APUA!!! ONKO TÄÄ TYTTÖ SIIS VAMPYYRI????!!!!!

5

348

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • velimiesidäst

no ei siin mitää mut se tappaa sut

• sipali

ei ku mörkö se on

• HEI!

Minkä takia kaikki suhtautuu vampyyreihin tuolla tavalla?
        Kukaan ei voi todistaa että heitä olisi, muttei myöskään että heitä ei olisi!!

• Barney

Hyvin mahdollista.

• lucas1

Vampyyrit ovat herkkiä auringon valolle, mutta niin on myös jotkin ihmiset. Notkeus, vahvuus ja ketteryys olivat minullekin tavallisia ominaisuuksia ennenkuin muutuin toki ne vahvistuivat kun tulin vampyyriksi. Tämä henkilö ei kuitenkaan muuten kuulosta vampyyriltä. Pysyttelemme piilossa ja se että ihmisellä on salaisuuksia ei tee hänestä vampyyriä. Hän kuulostaa liian tiedetyltä ja tunnetulta me emme ole sellaisia. Jos olemme nuoria ja meillä on oppimisvelvollisuus pidämme aina matalaa profiilia sama töissä. Olemme hiljaa syrjässä poissa näkyviltä. Jos tämä henkilö on vampyyri hän ei todellakaan yritä salata sitä joka ei ole tavallista meidän kaltaisillemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe