Menen aivan sekaisin isokokoisista tuhdeista, isorintaisista ja muhkeaperäisistä naisista. Olen itse langanlaiha kuikeliini ja en voi vastustaa näitä näyttäviä leidejä. Toivelistalla olisi päästä sextailemaan tällaisen kanssa mutta ei ole vielä natsannu. Onko lukijoilla kokemuksia seksistä isojen naisten kanssa?
BBW kokemuksia?
73
13492
Vastaukset
- meijeri
missä päin olet?
- oka53
Meitä on monia joiden ihanne on rehevä uhkea nainen. Pitää vaan rohkeasti lähestyä naista joka on big beautiful women:)
- Anonyymi
onko isotkin meijerit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onko isotkin meijerit
Pikavastaus seitsemässä vuodessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikavastaus seitsemässä vuodessa.
meneekö niin kauan
- Rakastan BBW-naisia
On kokemusta suurinpiirtein 150kg asti. Itsekin hoikahko mies. Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin todella leveä lantio ja valtava peppu. Isoin naiseni oli juuri tällainen valtavapeppuinen, hyvä kun en pyörtynyt kun näin hänen lantionsa hame päällä. Yöllä hän sitten pyllisti rohkaisua ottaneena minulle alasti ja se oli panoa. Varmasti tavallista vaikeampi naida, varsinkaan kun en ole mikään pitkämunainen, mutta pelkästään jo se näky voittaa parhaimmankin seksin hoikan/normaalipainoisen kanssa. En uskaltanut ehdottaa facesittingiä, mutta ehkä vielä joskus sellainenkin tilaisuus tulee jonkun kanssa. Muutamia muitakin BBW naisia on ollut, ja pidänkin erityisesti isoista pepuista, liian iso ei voi olla, mutta tietysti pepussa pitää olla ryhtiä ettei se ihan polvitaipeissa roiku, silloin se ei olisi enää kiihoittavaa.
- Anonyymi
Sulla jopa etana ohittaa järkesi juoksun. Tähänkin vastaukseen meni pikaiset seitsemän vuotta.
- mies2523
Mitä isompi sitä parempi itselläni ainut ehto ettei ole sellainen tosi kamala roikkuva maha. Tai no eihän sellainen BBW olekaan edes =) Mut joo parhaimmat seksikokemukset kyllä tollaisen oikein ison muhkeaperäisen naisen kanssa olen saanut ja saankin tässä säännöllisesti. Itse kun on vielä tälläinen viimeiseen asti kunnossa oleva niin märäks kyllä nämä naiset tulevat
Itse en nyt niin laitamitään ehtoja kunhan vain kemiat toimivat.
Minusta on vielä hyväjos nainen olisi todellapitkä ja voimakas. Muutama kokemus yi 180 cm:n naisista ja ei voinut kun vain ihailla heitä. Heillä ei ollut myöskään miehen pitää olla pidempi kuvitelma:)
- BBW-lady
Mukava kuulla että meistä BBW-naisista tykkääviä miehiä on Suomessakin. Miksipä ei toki olisi :D Livenä ei vaan ole vielä tullut vastaan. Itse oon hieman yli 100 kg ja muotoja löytyy F-kupin rinnoista muhkeaan peräsimeen ;)
Ihastuttavimmat Dommet ovat olleet BBW-naisia. Heissä on luonnetta, tulta ja tuppuraa.
- Anonyymi
Oma Bbw fetissini on kun sellainen istuisi päälle ja saisi tuntea sen painon sylissään ja päällään, siinä joutuis voimat todella koetukselle.
- Anonyymi
Viisi vuottako?
- Anonyymi
Mun nainen oli 150kg. Istu kerran mun naaman päällä kun nuolin, hän vähän epäröi mutta mä sanoin että taputan kun happi meinaa loppua. Oon elossa vielä.
Kerran kun hän ratsasti mun päällä hän pakotti mut tulemaan koventamalla tahtia eikä päästänyt pois. Kevyemmän naisen voi vielä sysätä syrjään mutta kahen vuoden salitreenillä ei tollasta massaa liikutella ainakaan siinä asennossa. Oon kyllä nostanu 160kg kaverin ilmaan sumo-otteella.
Varo ettei ne vie sun rahoja.- Anonyymi
Olen 50- vuotias ja minulla oli 40-vuotias, 120 kiloinen BBW tinderistä. Hän oli 165-170 ja peppu oli kyllä upean muotoinen. Kirjoiteltiin pari viikkoa ennen kuin sovittiin tapaaminen. Juteltiin just tuosta naaman päällä istumisesta ja sovittiin, että kokeillaan ekassa sessiossa. Homma on uusi minulle, nainen kertoi kokemusta löytyvän muutaman kerran verran.
Nainen tuli töistä minun luo ja pienen alkulämmittelyn jälkeen römpsä alkoi tuoksua aika pistävälle. Minulla meni siinä sisu kaulaan ja pantiin perinteisesti. Sovittiin nyt kuitenkin uusinta tulevalle viikolle.
- kävin muuten panon jälkeen uimahallissa, missä saunoin ja peseydyin. Reissun jälkeen römsän tuoksun erotti vieläkin sormista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 50- vuotias ja minulla oli 40-vuotias, 120 kiloinen BBW tinderistä. Hän oli 165-170 ja peppu oli kyllä upean muotoinen. Kirjoiteltiin pari viikkoa ennen kuin sovittiin tapaaminen. Juteltiin just tuosta naaman päällä istumisesta ja sovittiin, että kokeillaan ekassa sessiossa. Homma on uusi minulle, nainen kertoi kokemusta löytyvän muutaman kerran verran.
Nainen tuli töistä minun luo ja pienen alkulämmittelyn jälkeen römpsä alkoi tuoksua aika pistävälle. Minulla meni siinä sisu kaulaan ja pantiin perinteisesti. Sovittiin nyt kuitenkin uusinta tulevalle viikolle.
- kävin muuten panon jälkeen uimahallissa, missä saunoin ja peseydyin. Reissun jälkeen römsän tuoksun erotti vieläkin sormista.On käynyt samoin. Pahalta haiseva ja maistuva pillu. Nainen käytti mieliala lääkkeitä. En tiedä johtuiko siitä. Naapurin ravinto terapeutti sano johtuu ruuasta mitä syö ja juo.
- Anonyymi
Olen 51-v. BBW. 117 kg 166 cm ja kuppikoko 85H, kauniskasvoinen blondi, kurvikas. Miehet ovat minulle ystävällisiä ja ilmeisesti useimpien mielestä olen ihan nätti. Näytän itseäni nuoremmalta. Voi veljet, onpa ihanaa kuulla, että BBW-lovereita löytyy tästä maasta.
- Anonyymi
Mistä päin olet.63V M Hki
- Anonyymi
Aika pieni on tuo ympärysmitta 117kg naiseksi.. 85cm... Kasvaakohan ranteessa karvoja... ja sattuu olemaan viikset... Veikkaisinpa näin pyöreitä naisia nähneenä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pieni on tuo ympärysmitta 117kg naiseksi.. 85cm... Kasvaakohan ranteessa karvoja... ja sattuu olemaan viikset... Veikkaisinpa näin pyöreitä naisia nähneenä...
Voihan tuo olla totta 117kg ja 85 rinnanynpärysmitta tuon pituisella naisella, tämähän enteilee vain varsin muhkeaa takapuolta ja samalla todennäköisesti aika rehevä reisiäkin. Siis Pepun ympärys nyt ratkaisisi tämän asian.
- Anonyymi
Upeaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan tuo olla totta 117kg ja 85 rinnanynpärysmitta tuon pituisella naisella, tämähän enteilee vain varsin muhkeaa takapuolta ja samalla todennäköisesti aika rehevä reisiäkin. Siis Pepun ympärys nyt ratkaisisi tämän asian.
Ei voi olla totta.
- Anonyymi
Toihan nyt on päivänselvää että bbw nainen on kaunis.
- Anonyymi
Haluaisitko tutustua sinua pari vuotta vanhempaan, komeaan akateemiseen mieheen? Olen vapaa ja asun Helsingissä.
- Anonyymi
No siinähän on upeat nainen.
- Anonyymi
Totta se nyt kuitenkin on. Lantiolla on leveyttä noin 120 cm.
T. 85H- Anonyymi
Ja rinnan ympärystä 85 cm.
Ja katin kontit. - Anonyymi
Marry bobberyllä takapuoli jotain 70 cm leveä ja painaa kai tätä nykyä jotain 600 paunaa. Ei nyt taida se peppu olla 120 cm levee noilla kilolla. Tosin jos on niin olisi kiva tutustua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marry bobberyllä takapuoli jotain 70 cm leveä ja painaa kai tätä nykyä jotain 600 paunaa. Ei nyt taida se peppu olla 120 cm levee noilla kilolla. Tosin jos on niin olisi kiva tutustua.
Melko teoreettista analysointia. Onko teillä mittanauhat valmiina yöpöydällä siltä varalta, että pääsette irrottelemaan rintsikoita? Antaako naiset mittailla niin, että tulokset täyttävät insinöörien tarkkuusvaatimukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melko teoreettista analysointia. Onko teillä mittanauhat valmiina yöpöydällä siltä varalta, että pääsette irrottelemaan rintsikoita? Antaako naiset mittailla niin, että tulokset täyttävät insinöörien tarkkuusvaatimukset?
Eipä tuo isonpaa tekemistä vaadi netin ihme maailmassa taitaa löytyä kaikkien bbw mallien mitat aikas tarkkaan.
- Anonyymi
Yöllä oli taas Tinderissä yksi, joka kertoi olevansa rehevä, rintava, reitevä ja persevä. Tällaiset saa aina 100 tykkäystä tunnissa ja tilastomahikset on heikot. Olen muutaman kanssa keskustellut ja jokunen on pyydystettykin. Kuulemma lähes jokaiseen tykkäykseen tulee match, vaikka edes kuvaa ei ole.
- eniten tuossa innostaa, että joku noin ihana on sinut itsensä kanssa. - Anonyymi
Liivien ympärys mitataan rinnan alta, hyvät miehet. Rinnan koko sitten määrittelee seAn varsinaisen kuppikoon. Eli noissa mitoissa rinnan ympärys on samaa luokkaa kuin lantion ympärys. Itselläni siis. On tuo 120 cm liikaa. Ehkä lähemmäs 110-115 cm olisi lähempänä oikeaa kokoa. Pitääpä nyt ottaa mittanauha käteen ja alkaa myhäilemään.
T. Kuppikoko 85H- Anonyymi
Olen joskus ostanut naisystävälle rintsikat lahjaksi. Tässäpä teille ohje: katsokaa naisenne rintsikoiden merkki ja koko JA ostakaa saman valmistajan rintsikat.
Exä oli 105H, nyksä on 95DD ja jälkimmäisen rinnat ovat ehkä hiukan isommat.
85H on kyllä varmasti upea näky, siis se sisältö. - Anonyymi
Lantion ympärysmitta 120 pieni mutta lantion leveys 120 on jo aika iso. D kupit ei isommin ihmetytä mutta h i ja j jo kääntää pään
- Anonyymi
Juu.. exällä oli 85H-i , pituus n. 160 ja painoi n.120kg.. oli justiinkin todella muodokas ja sopusuhtainen. Ite en ole ikinä peitellyt että pidän rehevistä naisista.. hankala vaan löytää sellaista joka on sinut sen kanssa eikä höpötä laihuttamisesta ja laihdutusleukkauksista 😑
Ei sellaisia taida olla. Anonyymi kirjoitti:
Juu.. exällä oli 85H-i , pituus n. 160 ja painoi n.120kg.. oli justiinkin todella muodokas ja sopusuhtainen. Ite en ole ikinä peitellyt että pidän rehevistä naisista.. hankala vaan löytää sellaista joka on sinut sen kanssa eikä höpötä laihuttamisesta ja laihdutusleukkauksista 😑
Ei sellaisia taida olla.Voi on meitä, mä en ainakaan haluaisi luopua mun ihanista muodoista.
- Anonyymi
Siis mittailemaan...
T. Edellinen - Anonyymi
Odottelen tässä just 100 kg, 170 cm kaunokaista kyläilemään. Vaikealta tuntuu, ei oikein millään uskalla tulla. Rouva ilmeisesti istuu autossaan ja arpoo asiaa: vartin välein on etsimässä autolle pysäköintipaikkaa ja sitten taas peruu.
Ollaan kirjoiteltu kuukauden päivät. Kotona seksiä ei kuulemma ole ja tämä olisi eka kerta käydä vieraissa.- Anonyymi
No en oo kyllä edes tulossakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en oo kyllä edes tulossakaan
Tuli kuitenkin. Uusinta ensi perjantaina.
- Anonyymi
M42v 187 /76 19 urheilinen
- Anonyymi
Nyt on hyvä kokemus ensimmäisen kerran eilen eräs upea kaunis ja äärimmäisen viehkeä kurvitar kiitti kun kehuin häntä.saattaa olla että oli vain kotelias mutta varmaa on että upea nainen kaiken kaikkiaan, ikävää että varattu.
- Anonyymi
isot naiset ovat ihania kerran säikähdin kun kumppani sai orgasmin koko sänky heilui ja hän huusi suoraa huutoa sitten kun loppui kysyin mitä tämä oli hän sanoi että sai voimakkaan orgasmin
- Anonyymi
Kyllä ne isot naiset ovat seitsemässä vuodessa muuttuneet.
- Anonyymi
isot tissit paksut reidet iso pylly mikä sen ihanampaa
- Anonyymi
voi kun sais reissullansa bbw naista tavata
- Anonyymi
Hm. Eli olet varattu tai jonkin sortin sitoutumiskammoinen.
Minä olen BBW- nainen ja vientiä kyllä olisi. Mutta kun ne ovat juuri niitä varattuja ja sitoutumiskammoisia, niin eipä kiinnosta. Ja on niitä niinkin törkeitä, jotka kuvittelevat minun juoksevan helma hampaissa perässä, kun joku luojan lahja naiskunnalle suvaitsee kiinnostua. Ts. haluavan minut panopatjakseen.
Sellaiseen en rupea. Jos ei ihan aikuinen ja oikea suhde kiinnosta, niin voi siirtyä suosiolla seuraavaan. Olen elämääni tyytyväinen näinkin, ja mahdollisen suhteen pitää olla siihen jotakin lisää. Ei mikään riippakivi tai häpeällinen salaisuus, jota ei kehtaa ihmisten ilmoilla näyttää.
- Anonyymi
Onpa kiva lukea tälläistä ketjua, että meistäkin isoista tykätään. Itse olen nyt ollut muutaman kuukauden sinkkuna, enkä kokoni (116kg/168cm/85G tai H) vuoksi edes uskalla lähestyä miehiä, kun olen jotenkin ajatellut, ettei kukaan tykkää. 😬🤔
- Anonyymi
Olet vain pahemman kerran väärässä. Kyllä tykkää.
Täällä yks 26v 161cm/144kg isomassuinen mimmi ☺️
- Anonyymi
Moi, mitä mietit jos mies on iso ja painava?
- Anonyymi
Mollyn kirjoitti:
En oikein syty 🤔
Pitääkö olla Adonis
- Anonyymi
Mollyn kirjoitti:
Ei 😃 hoikempi kun mä 😜
Jos ei puhuta seksistä, niin kiinnostaako syöminen muiden kanssa.
- Anonyymi
Mollyn kirjoitti:
Juu
Oisko sulla kikkiä mahollisesti? Ite siis feeder ja ssbbwstä tykkäävä
- Anonyymi
Joo oon itekki langanlaiha oma muija o muodokas isolla perällä. Tykkää istua naamalla paljon kyl sii o kyyneleet tullu silmistä ku oon sidottuna ja suu teipattuna ja istuu nii kaua ku haluaa
Olen aina tykännyt naisista, joilla on iso pyöreä & pehmeä masu + taipumusta lihomiseen. Olisi ihana hyväillä naisen isoa pehmeää masua kun tietäisi että nainen itse nauttisi tästä myös. Myös hyvä ruokahalu, taipumus herkutteluun on ihana asia naisella. Kaikista tärkeintä on että nainen itse pitää pyöreästä, isommasta kehostaan ja ei häpeile tätä.
Edellä mainitun kaltainen nainen olisi ihana löytää tyttöystäväksi oikeassa elämässä :)
Olen 42-vuotias hieman pyöreässä kunnossa oleva sinkkumies. Savuton, päihteetön ja tykkään eläimistä. Tosin myönnettäköön että itsellä on myös taipumusta lihomiseen, erityisesti talvella.
Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1172046SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2431369En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä331248Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v6991Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36945- 49878
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33824It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9822+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais237787Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen29773