BBW kokemuksia?

BBW fetish

Menen aivan sekaisin isokokoisista tuhdeista, isorintaisista ja muhkeaperäisistä naisista. Olen itse langanlaiha kuikeliini ja en voi vastustaa näitä näyttäviä leidejä. Toivelistalla olisi päästä sextailemaan tällaisen kanssa mutta ei ole vielä natsannu. Onko lukijoilla kokemuksia seksistä isojen naisten kanssa?

71

8990

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meijeri

      missä päin olet?

      • oka53

        Meitä on monia joiden ihanne on rehevä uhkea nainen. Pitää vaan rohkeasti lähestyä naista joka on big beautiful women:)


      • Mistä sinä?


      • Meijeri mistäpäin sinä olet?


      • Anonyymi

        onko isotkin meijerit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko isotkin meijerit

        Pikavastaus seitsemässä vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikavastaus seitsemässä vuodessa.

        meneekö niin kauan


    • Rakastan BBW-naisia

      On kokemusta suurinpiirtein 150kg asti. Itsekin hoikahko mies. Mikään ei ole niin kiihoittavaa kuin todella leveä lantio ja valtava peppu. Isoin naiseni oli juuri tällainen valtavapeppuinen, hyvä kun en pyörtynyt kun näin hänen lantionsa hame päällä. Yöllä hän sitten pyllisti rohkaisua ottaneena minulle alasti ja se oli panoa. Varmasti tavallista vaikeampi naida, varsinkaan kun en ole mikään pitkämunainen, mutta pelkästään jo se näky voittaa parhaimmankin seksin hoikan/normaalipainoisen kanssa. En uskaltanut ehdottaa facesittingiä, mutta ehkä vielä joskus sellainenkin tilaisuus tulee jonkun kanssa. Muutamia muitakin BBW naisia on ollut, ja pidänkin erityisesti isoista pepuista, liian iso ei voi olla, mutta tietysti pepussa pitää olla ryhtiä ettei se ihan polvitaipeissa roiku, silloin se ei olisi enää kiihoittavaa.

      • Anonyymi

        Sulla jopa etana ohittaa järkesi juoksun. Tähänkin vastaukseen meni pikaiset seitsemän vuotta.


    • mies2523

      Mitä isompi sitä parempi itselläni ainut ehto ettei ole sellainen tosi kamala roikkuva maha. Tai no eihän sellainen BBW olekaan edes =) Mut joo parhaimmat seksikokemukset kyllä tollaisen oikein ison muhkeaperäisen naisen kanssa olen saanut ja saankin tässä säännöllisesti. Itse kun on vielä tälläinen viimeiseen asti kunnossa oleva niin märäks kyllä nämä naiset tulevat

    • Itse en nyt niin laitamitään ehtoja kunhan vain kemiat toimivat.

    • Minusta on vielä hyväjos nainen olisi todellapitkä ja voimakas. Muutama kokemus yi 180 cm:n naisista ja ei voinut kun vain ihailla heitä. Heillä ei ollut myöskään miehen pitää olla pidempi kuvitelma:)

    • BBW-lady

      Mukava kuulla että meistä BBW-naisista tykkääviä miehiä on Suomessakin. Miksipä ei toki olisi :D Livenä ei vaan ole vielä tullut vastaan. Itse oon hieman yli 100 kg ja muotoja löytyy F-kupin rinnoista muhkeaan peräsimeen ;)

      • BBW-lady rohkeasti vain ottamaan yhteyttä ei sitä muuten pääse siihen liveen asti :)


    • Ihastuttavimmat Dommet ovat olleet BBW-naisia. Heissä on luonnetta, tulta ja tuppuraa.

    • Anonyymi

      Oma Bbw fetissini on kun sellainen istuisi päälle ja saisi tuntea sen painon sylissään ja päällään, siinä joutuis voimat todella koetukselle.

      • Anonyymi

        Viisi vuottako?


    • Anonyymi

      Mun nainen oli 150kg. Istu kerran mun naaman päällä kun nuolin, hän vähän epäröi mutta mä sanoin että taputan kun happi meinaa loppua. Oon elossa vielä.

      Kerran kun hän ratsasti mun päällä hän pakotti mut tulemaan koventamalla tahtia eikä päästänyt pois. Kevyemmän naisen voi vielä sysätä syrjään mutta kahen vuoden salitreenillä ei tollasta massaa liikutella ainakaan siinä asennossa. Oon kyllä nostanu 160kg kaverin ilmaan sumo-otteella.

      Varo ettei ne vie sun rahoja.

      • Anonyymi

        Olen 50- vuotias ja minulla oli 40-vuotias, 120 kiloinen BBW tinderistä. Hän oli 165-170 ja peppu oli kyllä upean muotoinen. Kirjoiteltiin pari viikkoa ennen kuin sovittiin tapaaminen. Juteltiin just tuosta naaman päällä istumisesta ja sovittiin, että kokeillaan ekassa sessiossa. Homma on uusi minulle, nainen kertoi kokemusta löytyvän muutaman kerran verran.

        Nainen tuli töistä minun luo ja pienen alkulämmittelyn jälkeen römpsä alkoi tuoksua aika pistävälle. Minulla meni siinä sisu kaulaan ja pantiin perinteisesti. Sovittiin nyt kuitenkin uusinta tulevalle viikolle.
        - kävin muuten panon jälkeen uimahallissa, missä saunoin ja peseydyin. Reissun jälkeen römsän tuoksun erotti vieläkin sormista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 50- vuotias ja minulla oli 40-vuotias, 120 kiloinen BBW tinderistä. Hän oli 165-170 ja peppu oli kyllä upean muotoinen. Kirjoiteltiin pari viikkoa ennen kuin sovittiin tapaaminen. Juteltiin just tuosta naaman päällä istumisesta ja sovittiin, että kokeillaan ekassa sessiossa. Homma on uusi minulle, nainen kertoi kokemusta löytyvän muutaman kerran verran.

        Nainen tuli töistä minun luo ja pienen alkulämmittelyn jälkeen römpsä alkoi tuoksua aika pistävälle. Minulla meni siinä sisu kaulaan ja pantiin perinteisesti. Sovittiin nyt kuitenkin uusinta tulevalle viikolle.
        - kävin muuten panon jälkeen uimahallissa, missä saunoin ja peseydyin. Reissun jälkeen römsän tuoksun erotti vieläkin sormista.

        On käynyt samoin. Pahalta haiseva ja maistuva pillu. Nainen käytti mieliala lääkkeitä. En tiedä johtuiko siitä. Naapurin ravinto terapeutti sano johtuu ruuasta mitä syö ja juo.


    • Anonyymi

      Olen 51-v. BBW. 117 kg 166 cm ja kuppikoko 85H, kauniskasvoinen blondi, kurvikas. Miehet ovat minulle ystävällisiä ja ilmeisesti useimpien mielestä olen ihan nätti. Näytän itseäni nuoremmalta. Voi veljet, onpa ihanaa kuulla, että BBW-lovereita löytyy tästä maasta.

      • Nainen mun makuun laita viestiä 48v miehelle


      • Olisi kiva nuola teitä


      • orjam kirjoitti:

        Olisi kiva nuola teitä

        höh.. nuolla piti kirjoittaa


      • Anonyymi

        Mistä päin olet.63V M Hki


      • Missä päin olet


      • Anonyymi

        Aika pieni on tuo ympärysmitta 117kg naiseksi.. 85cm... Kasvaakohan ranteessa karvoja... ja sattuu olemaan viikset... Veikkaisinpa näin pyöreitä naisia nähneenä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika pieni on tuo ympärysmitta 117kg naiseksi.. 85cm... Kasvaakohan ranteessa karvoja... ja sattuu olemaan viikset... Veikkaisinpa näin pyöreitä naisia nähneenä...

        Voihan tuo olla totta 117kg ja 85 rinnanynpärysmitta tuon pituisella naisella, tämähän enteilee vain varsin muhkeaa takapuolta ja samalla todennäköisesti aika rehevä reisiäkin. Siis Pepun ympärys nyt ratkaisisi tämän asian.


      • Anonyymi

        Upeaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan tuo olla totta 117kg ja 85 rinnanynpärysmitta tuon pituisella naisella, tämähän enteilee vain varsin muhkeaa takapuolta ja samalla todennäköisesti aika rehevä reisiäkin. Siis Pepun ympärys nyt ratkaisisi tämän asian.

        Ei voi olla totta.


      • Anonyymi

        Toihan nyt on päivänselvää että bbw nainen on kaunis.


      • Anonyymi

        Haluaisitko tutustua sinua pari vuotta vanhempaan, komeaan akateemiseen mieheen? Olen vapaa ja asun Helsingissä.


      • Missä päin olet


      • Anonyymi

        No siinähän on upeat nainen.


    • Anonyymi

      Totta se nyt kuitenkin on. Lantiolla on leveyttä noin 120 cm.
      T. 85H

      • Anonyymi

        Ja rinnan ympärystä 85 cm.
        Ja katin kontit.


      • Anonyymi

        Marry bobberyllä takapuoli jotain 70 cm leveä ja painaa kai tätä nykyä jotain 600 paunaa. Ei nyt taida se peppu olla 120 cm levee noilla kilolla. Tosin jos on niin olisi kiva tutustua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marry bobberyllä takapuoli jotain 70 cm leveä ja painaa kai tätä nykyä jotain 600 paunaa. Ei nyt taida se peppu olla 120 cm levee noilla kilolla. Tosin jos on niin olisi kiva tutustua.

        Melko teoreettista analysointia. Onko teillä mittanauhat valmiina yöpöydällä siltä varalta, että pääsette irrottelemaan rintsikoita? Antaako naiset mittailla niin, että tulokset täyttävät insinöörien tarkkuusvaatimukset?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melko teoreettista analysointia. Onko teillä mittanauhat valmiina yöpöydällä siltä varalta, että pääsette irrottelemaan rintsikoita? Antaako naiset mittailla niin, että tulokset täyttävät insinöörien tarkkuusvaatimukset?

        Eipä tuo isonpaa tekemistä vaadi netin ihme maailmassa taitaa löytyä kaikkien bbw mallien mitat aikas tarkkaan.


    • Anonyymi

      Yöllä oli taas Tinderissä yksi, joka kertoi olevansa rehevä, rintava, reitevä ja persevä. Tällaiset saa aina 100 tykkäystä tunnissa ja tilastomahikset on heikot. Olen muutaman kanssa keskustellut ja jokunen on pyydystettykin. Kuulemma lähes jokaiseen tykkäykseen tulee match, vaikka edes kuvaa ei ole.
      - eniten tuossa innostaa, että joku noin ihana on sinut itsensä kanssa.

    • Anonyymi

      Liivien ympärys mitataan rinnan alta, hyvät miehet. Rinnan koko sitten määrittelee seAn varsinaisen kuppikoon. Eli noissa mitoissa rinnan ympärys on samaa luokkaa kuin lantion ympärys. Itselläni siis. On tuo 120 cm liikaa. Ehkä lähemmäs 110-115 cm olisi lähempänä oikeaa kokoa. Pitääpä nyt ottaa mittanauha käteen ja alkaa myhäilemään.
      T. Kuppikoko 85H

      • Anonyymi

        Olen joskus ostanut naisystävälle rintsikat lahjaksi. Tässäpä teille ohje: katsokaa naisenne rintsikoiden merkki ja koko JA ostakaa saman valmistajan rintsikat.

        Exä oli 105H, nyksä on 95DD ja jälkimmäisen rinnat ovat ehkä hiukan isommat.

        85H on kyllä varmasti upea näky, siis se sisältö.


      • Anonyymi

        Lantion ympärysmitta 120 pieni mutta lantion leveys 120 on jo aika iso. D kupit ei isommin ihmetytä mutta h i ja j jo kääntää pään


      • Anonyymi

        Juu.. exällä oli 85H-i , pituus n. 160 ja painoi n.120kg.. oli justiinkin todella muodokas ja sopusuhtainen. Ite en ole ikinä peitellyt että pidän rehevistä naisista.. hankala vaan löytää sellaista joka on sinut sen kanssa eikä höpötä laihuttamisesta ja laihdutusleukkauksista 😑
        Ei sellaisia taida olla.


    • Anonyymi

      Siis mittailemaan...
      T. Edellinen

    • Anonyymi

      Odottelen tässä just 100 kg, 170 cm kaunokaista kyläilemään. Vaikealta tuntuu, ei oikein millään uskalla tulla. Rouva ilmeisesti istuu autossaan ja arpoo asiaa: vartin välein on etsimässä autolle pysäköintipaikkaa ja sitten taas peruu.

      Ollaan kirjoiteltu kuukauden päivät. Kotona seksiä ei kuulemma ole ja tämä olisi eka kerta käydä vieraissa.

      • Anonyymi

        No en oo kyllä edes tulossakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en oo kyllä edes tulossakaan

        Tuli kuitenkin. Uusinta ensi perjantaina.


    • Anonyymi

      M42v 187 /76 19 urheilinen

    • Anonyymi

      Nyt on hyvä kokemus ensimmäisen kerran eilen eräs upea kaunis ja äärimmäisen viehkeä kurvitar kiitti kun kehuin häntä.saattaa olla että oli vain kotelias mutta varmaa on että upea nainen kaiken kaikkiaan, ikävää että varattu.

    • Anonyymi

      isot naiset ovat ihania kerran säikähdin kun kumppani sai orgasmin koko sänky heilui ja hän huusi suoraa huutoa sitten kun loppui kysyin mitä tämä oli hän sanoi että sai voimakkaan orgasmin

      • Anonyymi

        Kyllä ne isot naiset ovat seitsemässä vuodessa muuttuneet.


    • Anonyymi

      isot tissit paksut reidet iso pylly mikä sen ihanampaa

    • Anonyymi

      voi kun sais reissullansa bbw naista tavata

      • Anonyymi

        Hm. Eli olet varattu tai jonkin sortin sitoutumiskammoinen.

        Minä olen BBW- nainen ja vientiä kyllä olisi. Mutta kun ne ovat juuri niitä varattuja ja sitoutumiskammoisia, niin eipä kiinnosta. Ja on niitä niinkin törkeitä, jotka kuvittelevat minun juoksevan helma hampaissa perässä, kun joku luojan lahja naiskunnalle suvaitsee kiinnostua. Ts. haluavan minut panopatjakseen.

        Sellaiseen en rupea. Jos ei ihan aikuinen ja oikea suhde kiinnosta, niin voi siirtyä suosiolla seuraavaan. Olen elämääni tyytyväinen näinkin, ja mahdollisen suhteen pitää olla siihen jotakin lisää. Ei mikään riippakivi tai häpeällinen salaisuus, jota ei kehtaa ihmisten ilmoilla näyttää.


    • Anonyymi

      Onpa kiva lukea tälläistä ketjua, että meistäkin isoista tykätään. Itse olen nyt ollut muutaman kuukauden sinkkuna, enkä kokoni (116kg/168cm/85G tai H) vuoksi edes uskalla lähestyä miehiä, kun olen jotenkin ajatellut, ettei kukaan tykkää. 😬🤔

      • Anonyymi

        Olet vain pahemman kerran väärässä. Kyllä tykkää.


      • Nam


      • tykkäisin yli kaiken sinusta 116kg/168cm/85g, oispa kiva tutustua sinuun


    • Täällä yks 26v 161cm/144kg isomassuinen mimmi ☺️

      • Anonyymi

        Moi, mitä mietit jos mies on iso ja painava?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moi, mitä mietit jos mies on iso ja painava?

        En oikein syty 🤔


      • Nam


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        En oikein syty 🤔

        Pitääkö olla Adonis


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitääkö olla Adonis

        Ei 😃 hoikempi kun mä 😜


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Ei 😃 hoikempi kun mä 😜

        Jos ei puhuta seksistä, niin kiinnostaako syöminen muiden kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei puhuta seksistä, niin kiinnostaako syöminen muiden kanssa.

        Juu


      • Anonyymi
        Mollyn kirjoitti:

        Juu

        Oisko sulla kikkiä mahollisesti? Ite siis feeder ja ssbbwstä tykkäävä


    • Anonyymi

      Joo oon itekki langanlaiha oma muija o muodokas isolla perällä. Tykkää istua naamalla paljon kyl sii o kyyneleet tullu silmistä ku oon sidottuna ja suu teipattuna ja istuu nii kaua ku haluaa

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      307
      2786
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2178
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      187
      1508
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1328
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1225
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe