Onko siis oikeasti "ilmainen" matka? Sain juuri kutsun. Kiinnostaa, mutta samalla vähän epäilyttää...
NaturaMedin matka Espanjaan
5
195
Vastaukset
- torstaita
Hei! Sain itsekin viikolla matkatarjouksen Costa Bravaan keväällä 2014!!! Olen ennenkin saanut näitä matkatarjouksia samalta firmalta,mutten ole käyttänyt hyväkseni.Jotain varmaan näissä on "takana"..En voi uskoa,että ilmaista ihan on..
Jostain täällä luin,että lenttokenttämaksut on ainakin kalliita,miks sitä pitäis muuten maksaa??Että,siis,miks tällainen maksu on olemassa yleensäkin?Maksaahan nämä lennotkin jonkun verran.Pitää jotenkin selvittää tää asia,ennenkuin menee "halpaan".- anne.vahvelainen
lentokenttämaksu on 70e, olen itse lähdössä, ei ne vedätä mitenkää :)
- sdgsv
Lukekaa tuo ketju http://keskustelu.suomi24.fi/node/11513510.
Jos haluatte maksaa järjettömän hinnan parin päivän matkasta niin siitä vaan ;)- erkk
Matkakohteet kovasti hienot, mutta kannattaa ottaa huomioon:
- lentojen ajankohdat hyvin hankalat, esim. paluulento yöllä klo 2.00
- perilläoloaika täten lyhyempi kuin päivämäärien perusteella luulisi
- hirveä kiire koko ajan, retkille koko päiväksi heti aamiaisen jälkeen, paluu hotellille myöhään
- paljon bussissa istumista
- joukossa huonokuntoisia matkalaisia, jotka eivät tahdo pärjätä vauhdissa
- etukäteen maksettuja retkivarausmaksuja ei tahdottaisi maksaa takaisin, jos et halua näille retkille vaan ehkä ajattelet retkeillä itse, taistelua ja viivyttelyä
- ei sovi lapsille, ei mitään tekemistä
Nimim. 2 matkalla ollut
- anne.vahvelainen
retkethän on vapaaehtoisia, ei se kalliiksi tule jos niille ei lähde, menen matkalle mutta retket jätän väliin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882