Myyriä ihan älyttömästi, jouhuu varmasti siitä että Siirtolapuutarha on viljejyspellon laidassa , jossa vilja jää syötäväksi Fasaneille, jäniksille ja peuroile JA tietysti MYYRILLE.
Paras konsti puutarhalla on ollut laitta hiiren loukkuja varastoihin ja pensasaitojen alle (muovisen laatikon alle) , syötiksi laittaa hiirenloukkuun auringonkukansiemeniä ripotelen , myyrä joutuu "työskentelemän" läpän ympärillä, joten aina "saalista".
Viikossa on tullut 6-10 / kerta 2-3 kertaa viikossa katsottu loukut.
Jahti jatkuu....
Kangasniemem Siirtolapuutarha
Puutarhuri timo
1
104
Vastaukset
- s.t1
Onko siinä lähellä puita? Pistä tuulihaukalle ja muille isommille linnuille tarkotettuja linnunpönttöjä. Helpottaa ens vuonna.
Ohjeita löytyy netistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962853
- 432816
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj282014- 1331959
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51329Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3681311