Itseäni ei voinut vähempää kiinnostaa New-Age hömpänpömppä ennen kuin todistin sen sattumalta todeksi. Tämä maailmankaikkeus on syntynyt ja toimii pelkästään ajatuksen varaisesti. Yksinkertaisesti jokaisen meidän ajatus luo tätä maailmaa. Esimerkiksi jos ajattelet negatiivisesti henkilöstä X, hän myös käyttäytyy negatiivisesti. Toistaalta jos ajattelet positiivisesti henkilöstä Y, hän alkaa käyttäytymään positiivisesti. Tämä meidän todellisuus missä me elämme toimii ajatuksen voimalla ja me kaikki olemme vastuussa siitä mihin päin tämä maailma menee. END OF TRANSMISSION...
Fyysisen maailman koostumus ja toiminnallisuus
4
168
Vastaukset
- teoriasi ei toimi
Jumalaan tuo sopii, mutta ei ihmiseen. Jos ajattelet, että minä tulen lentämällä sinun luokse, niin saat odottaa vaikka vuoden ja pysyn täällä ehkä satojen mailien päässä. Voitko ajatella, ettet kuole fyysisesti koskoaan. Vaikka kuinka yrität niin viikatemies noutaa sinut aikoinaan.
- Kuiteski
Pienesti se on kuitenkin niin kuin aloitusviestissä sanotaan. Ja se pienesti riittää. Muuta mielesi, muutat elämäsi.
- Todellisuus sattuu.
Kun ei kestä todellisuutta on pakko paeta satumaailmaan.
- Kavennus-eskapismi
Todellisuus sattuu. kirjoitti:
Kun ei kestä todellisuutta on pakko paeta satumaailmaan.
Eli jos ei kestä 3D-todellisutta, täytyy ajatella olevansa 2D-tasossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943428
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232832Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122421- 431825
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421603- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411545- 281340
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201316- 951191