ostin Lumia matkapuhelimen reilu vuosi sitten ,tästäajasta puhelin on ollut hullossa
koska on mennyt totalisesti pimeäksi vieden mukanaan kaikki tiedostot.jo useamman
kerran.Viimekerralla kun taas olin viemässä puhelintani Oulun viralliseen Sonera myymälään myyjä laittoi mukaan reglamaation puhelimen jatkuvasta toimimattomuudesta.
Niin odoteltiin taas kuukaudenpäivät kunnes menin hakemaan puhelintani jäleen kerran
ajatellen että ehkä vihdoin myyjän reglamaation johdosta homma alkaisi toimia.
Mutta ei ,puhelin oli palautettu korjaamattomana lisäksi lasi rikottuna takaisin myymälään
ja syy oli tietenkin minun vaikka henklökunta sanoi puhelimeen olleen ehjä sieltä huoltoon lähtiessä.eikö minun vastuu lopu siihen kun jätän puhelimen mymälään lähetettäväksi hultoon ehjänä.Nyt Soneralta soitti kymäääninen piipittävä naishenkilö joka sanoi että oikeutta voit hakea raastuvasta. SIIS VAROKAA SONERAA
Sonera huijaa taas tavallisa asiakkaitaan
6
267
Vastaukset
Morjesta,
Kertomasi perusteella peli kuulostaa selvältä, JOS Sonera Kaupassa myyjä todistaa että puhelimessa oli ehjä näyttö silloin kun se lähti huoltoon - ei voi olla sinun vastuulla.
Hmm, hmm. Miten homma siis päättyi?
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- larsu11
Oulun sonera liike on ollut asiallinen ja asia on heidän kanssa kesken
vaikka sain sieltä toisen samanlaisen lumian tilalle.
Mutta Soneran asiakaspalvelun touhu muistuttaa lähinnä mafiaa
ei asiakaspalvelua.
Siellähän ollaan edelleen sitämieltä että vika on minun,asiakaspalvelu on varmastikin tarkkaan miettinyt asian,koska siihen päätökseen kului heiltä 2.viikkoa.
Ja päätös oli siis että asiakas sekä liikkeen myyjä valehtelee mitä
jos minulla ei olisi ollut todistajaa tai myyjä olisi ollut yhtä mätä ja kiero kuin soneran asiakaspalvelu olisin nyt tosi heikoilla.
Kysynkin voiko tällaseen mafiaan kukaan tavallinen kuluttaja luottaa? Ja vastaan EI VOI! Sonera ei ole eikä aijo mitenkään korvata esim. sitäkään että maksan joka kuukausi puhelimesta joka on olut vikojensa takia yli puolet ajasta jossain huollossa josta on tullut samanlaisena resuna takaisin.Ehkä lasi rikottiinkin juuri siksi esim.huollossa että pääsee ikuisesta vaivasta eroon.
Odottelen todellakin Soneralta anteeksipyytöä minun leimaamistani valehtelijaksi ja jonkinlaista korvausta koko tästä pa....ta.
Yritin tavoitella puhelimitse, en saanut kiinni. Soitan huomenna uudelleen, tämä päivä alkaa olla pulkassa :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- larsu111
Eipä ole kuulunut..
Pahoittelut kun kesti vastauksessa.
Kuulin tästä tapauksesta sen verran että huolto tosiaan oli todennut että näyttö oli rikki ja että korjaus ei kuulu valmistajan myöntämän takuun piiriin. Yleisesti ottaen, puhelimen tai vastaavan laitteen näyttö voi olla rikki monellakin eri tapaa – esimerkiksi halki jolloin vian voi todentaa ihan vain näyttöä katsomalla, tai siten että näyttö on päällisin puolin ehjä ja vika on siellä jossain syvemmällä. Jos tuo jälkimmäinen, myyjä voi katsoa että näyttö on ehjä vaikka todellisuudessa näin ei ole kun sitä aletaan tutkimaan huollon testereillä ja työkaluilla. En spekuloi enempää näytön mahdollisia rikkoontumiskenaarioita mutta tämä näin niin kuin ajatuksena yleisellä tasolla.
Anyways, Sonera Kauppa kuitenkin vaihtoi puhelimen uuteen, riippumatta huollon lausunnosta.
Pahoittelut ongelmista ja hässäkästä!
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- söynerä
hirrrrvittävää skeidaa koko paskasonera. kusettakaa vaa lisää jee jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046