ostin Lumia matkapuhelimen reilu vuosi sitten ,tästäajasta puhelin on ollut hullossa
koska on mennyt totalisesti pimeäksi vieden mukanaan kaikki tiedostot.jo useamman
kerran.Viimekerralla kun taas olin viemässä puhelintani Oulun viralliseen Sonera myymälään myyjä laittoi mukaan reglamaation puhelimen jatkuvasta toimimattomuudesta.
Niin odoteltiin taas kuukaudenpäivät kunnes menin hakemaan puhelintani jäleen kerran
ajatellen että ehkä vihdoin myyjän reglamaation johdosta homma alkaisi toimia.
Mutta ei ,puhelin oli palautettu korjaamattomana lisäksi lasi rikottuna takaisin myymälään
ja syy oli tietenkin minun vaikka henklökunta sanoi puhelimeen olleen ehjä sieltä huoltoon lähtiessä.eikö minun vastuu lopu siihen kun jätän puhelimen mymälään lähetettäväksi hultoon ehjänä.Nyt Soneralta soitti kymäääninen piipittävä naishenkilö joka sanoi että oikeutta voit hakea raastuvasta. SIIS VAROKAA SONERAA
Sonera huijaa taas tavallisa asiakkaitaan
6
252
Vastaukset
Morjesta,
Kertomasi perusteella peli kuulostaa selvältä, JOS Sonera Kaupassa myyjä todistaa että puhelimessa oli ehjä näyttö silloin kun se lähti huoltoon - ei voi olla sinun vastuulla.
Hmm, hmm. Miten homma siis päättyi?
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- larsu11
Oulun sonera liike on ollut asiallinen ja asia on heidän kanssa kesken
vaikka sain sieltä toisen samanlaisen lumian tilalle.
Mutta Soneran asiakaspalvelun touhu muistuttaa lähinnä mafiaa
ei asiakaspalvelua.
Siellähän ollaan edelleen sitämieltä että vika on minun,asiakaspalvelu on varmastikin tarkkaan miettinyt asian,koska siihen päätökseen kului heiltä 2.viikkoa.
Ja päätös oli siis että asiakas sekä liikkeen myyjä valehtelee mitä
jos minulla ei olisi ollut todistajaa tai myyjä olisi ollut yhtä mätä ja kiero kuin soneran asiakaspalvelu olisin nyt tosi heikoilla.
Kysynkin voiko tällaseen mafiaan kukaan tavallinen kuluttaja luottaa? Ja vastaan EI VOI! Sonera ei ole eikä aijo mitenkään korvata esim. sitäkään että maksan joka kuukausi puhelimesta joka on olut vikojensa takia yli puolet ajasta jossain huollossa josta on tullut samanlaisena resuna takaisin.Ehkä lasi rikottiinkin juuri siksi esim.huollossa että pääsee ikuisesta vaivasta eroon.
Odottelen todellakin Soneralta anteeksipyytöä minun leimaamistani valehtelijaksi ja jonkinlaista korvausta koko tästä pa....ta.
Yritin tavoitella puhelimitse, en saanut kiinni. Soitan huomenna uudelleen, tämä päivä alkaa olla pulkassa :)
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- larsu111
Eipä ole kuulunut..
Pahoittelut kun kesti vastauksessa.
Kuulin tästä tapauksesta sen verran että huolto tosiaan oli todennut että näyttö oli rikki ja että korjaus ei kuulu valmistajan myöntämän takuun piiriin. Yleisesti ottaen, puhelimen tai vastaavan laitteen näyttö voi olla rikki monellakin eri tapaa – esimerkiksi halki jolloin vian voi todentaa ihan vain näyttöä katsomalla, tai siten että näyttö on päällisin puolin ehjä ja vika on siellä jossain syvemmällä. Jos tuo jälkimmäinen, myyjä voi katsoa että näyttö on ehjä vaikka todellisuudessa näin ei ole kun sitä aletaan tutkimaan huollon testereillä ja työkaluilla. En spekuloi enempää näytön mahdollisia rikkoontumiskenaarioita mutta tämä näin niin kuin ajatuksena yleisellä tasolla.
Anyways, Sonera Kauppa kuitenkin vaihtoi puhelimen uuteen, riippumatta huollon lausunnosta.
Pahoittelut ongelmista ja hässäkästä!
Tero@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio- söynerä
hirrrrvittävää skeidaa koko paskasonera. kusettakaa vaa lisää jee jee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838