Sonera huijaa taas tavallisa asiakkaitaan

larsu11

ostin Lumia matkapuhelimen reilu vuosi sitten ,tästäajasta puhelin on ollut hullossa
koska on mennyt totalisesti pimeäksi vieden mukanaan kaikki tiedostot.jo useamman
kerran.Viimekerralla kun taas olin viemässä puhelintani Oulun viralliseen Sonera myymälään myyjä laittoi mukaan reglamaation puhelimen jatkuvasta toimimattomuudesta.
Niin odoteltiin taas kuukaudenpäivät kunnes menin hakemaan puhelintani jäleen kerran
ajatellen että ehkä vihdoin myyjän reglamaation johdosta homma alkaisi toimia.
Mutta ei ,puhelin oli palautettu korjaamattomana lisäksi lasi rikottuna takaisin myymälään
ja syy oli tietenkin minun vaikka henklökunta sanoi puhelimeen olleen ehjä sieltä huoltoon lähtiessä.eikö minun vastuu lopu siihen kun jätän puhelimen mymälään lähetettäväksi hultoon ehjänä.Nyt Soneralta soitti kymäääninen piipittävä naishenkilö joka sanoi että oikeutta voit hakea raastuvasta. SIIS VAROKAA SONERAA

6

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Morjesta,

      Kertomasi perusteella peli kuulostaa selvältä, JOS Sonera Kaupassa myyjä todistaa että puhelimessa oli ehjä näyttö silloin kun se lähti huoltoon - ei voi olla sinun vastuulla.

      Hmm, hmm. Miten homma siis päättyi?

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • larsu11

        Oulun sonera liike on ollut asiallinen ja asia on heidän kanssa kesken
        vaikka sain sieltä toisen samanlaisen lumian tilalle.
        Mutta Soneran asiakaspalvelun touhu muistuttaa lähinnä mafiaa
        ei asiakaspalvelua.
        Siellähän ollaan edelleen sitämieltä että vika on minun,asiakaspalvelu on varmastikin tarkkaan miettinyt asian,koska siihen päätökseen kului heiltä 2.viikkoa.
        Ja päätös oli siis että asiakas sekä liikkeen myyjä valehtelee mitä
        jos minulla ei olisi ollut todistajaa tai myyjä olisi ollut yhtä mätä ja kiero kuin soneran asiakaspalvelu olisin nyt tosi heikoilla.
        Kysynkin voiko tällaseen mafiaan kukaan tavallinen kuluttaja luottaa? Ja vastaan EI VOI! Sonera ei ole eikä aijo mitenkään korvata esim. sitäkään että maksan joka kuukausi puhelimesta joka on olut vikojensa takia yli puolet ajasta jossain huollossa josta on tullut samanlaisena resuna takaisin.Ehkä lasi rikottiinkin juuri siksi esim.huollossa että pääsee ikuisesta vaivasta eroon.
        Odottelen todellakin Soneralta anteeksipyytöä minun leimaamistani valehtelijaksi ja jonkinlaista korvausta koko tästä pa....ta.


    • Yritin tavoitella puhelimitse, en saanut kiinni. Soitan huomenna uudelleen, tämä päivä alkaa olla pulkassa :)

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

      • larsu111

        Eipä ole kuulunut..


    • Pahoittelut kun kesti vastauksessa.

      Kuulin tästä tapauksesta sen verran että huolto tosiaan oli todennut että näyttö oli rikki ja että korjaus ei kuulu valmistajan myöntämän takuun piiriin. Yleisesti ottaen, puhelimen tai vastaavan laitteen näyttö voi olla rikki monellakin eri tapaa – esimerkiksi halki jolloin vian voi todentaa ihan vain näyttöä katsomalla, tai siten että näyttö on päällisin puolin ehjä ja vika on siellä jossain syvemmällä. Jos tuo jälkimmäinen, myyjä voi katsoa että näyttö on ehjä vaikka todellisuudessa näin ei ole kun sitä aletaan tutkimaan huollon testereillä ja työkaluilla. En spekuloi enempää näytön mahdollisia rikkoontumiskenaarioita mutta tämä näin niin kuin ajatuksena yleisellä tasolla.

      Anyways, Sonera Kauppa kuitenkin vaihtoi puhelimen uuteen, riippumatta huollon lausunnosta.

      Pahoittelut ongelmista ja hässäkästä!

      Tero@SoneraPartio
      www.sonera.fi/sonerapartio

    • söynerä

      hirrrrvittävää skeidaa koko paskasonera. kusettakaa vaa lisää jee jee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 129
      3521
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3219
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2388
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe