Miten on mahdollista että joku ahne kehtaakin valittaa ja tuoda julki sellaisen asian, että ei muka kannata tehdä töitä 3000e/ kk-palkalla. Kyllä hyvin monen henkilön pitää työskennellä huomattavasti kehnommalla palkalla ja elämä on hyvin tiukkaa ja ankeaa. Kyllä olenmme sitä mieltä että työstä pitää saada kunnollinen palkka 1500-2000e/kk, ja palkkojen tasaamisessa on muutenkin korjaamista huomattavasti, liian monella on liian suuret jättipalkat. RAHALLA LIIAN SUURI VALTA.
Kannattaa noilla palkoilla
7
189
Vastaukset
- kysynpä kerrankin
Pienituloiset valittajat, tyytykää siihen, minkä ansaitsettekin. Miksi henkilö, joka on käynyt koulunsa ahkerasti ja opiskellut vuosia pidempään kuin te, ei saisi saada isompaa palkkaa? Ja miksi kouluttamattomille pitäisi maksaa enemmän??
- näin se meni
Tuossa uutisessahan oli kysymys siitä, että toisella paikkakunnalla asuvalla puolisolla menee 600 euroa vuokraan ja noin 400 euroa kuussa bensaan, kun käy toisen puolison luona viikonloppuisin. Kolmen tonnin palkasta jää reilu 2000 euroa, josta tuo tuhat euroa on todellakin suuri summa.
- Verot
Taisitpa unohtaa että veroakin pitää maksaa jne...
- näin se meni
Verot kirjoitti:
Taisitpa unohtaa että veroakin pitää maksaa jne...
Kolmen tonnin palkasta jää reilu 2000 euroa = verot
- nigro Ahmed black
mamut ja mustilaiset saavat reilun 3000 e / kk, eikä tarvii käydä kouluja, armeijaa ja varsinkaan tehdä töitä. valkoiset orjat tekee duunit, hyvä niin.
- yks
Millä logiikalla sait tällaisen tuloksen??
- Palkkojen tasausta.
Kyllä 2000e/kk netto tulee varmasti toimeen, kun elää normaalia ja tuhlaamatonta elämää vai eikö mikään riitä turhat valittajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1494903- 1843953
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1213633Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia452930- 1381886
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441687Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631394Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.321350Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261309Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211271