Tytöt tytöt...

12/32 mentor

Sotien jälkeinen jälleenrakentaminen on loppunut ja maailma muuttunut. Myöskin naisten asema.Enää ei tarvitse ja kannata pilata elämäänsä ja lastensa elämää tekemällä niitä poloja, ei varsinkaan liian aikaisin. Nyt on mahdollisuus panostaa laatuun ja parisuhteen kestämiseen ja hankkia lapset 12/32 periaatteella, joka on kuin kallio perheen kivijalkana. Nauttikaa tytöt elämästä ja parisuhteesta 35-vuoden ikään ja tehkää sitten lapsia, jos enää haluatte. Nuorilla tassuilleen sosiaaliset paineet on niin kovat, että moni sortuu virheeseen.
Onneksi nuorena lasten hankkiminen on muodista ulkona ja on sitä aina ollu, mutta jotkut eivät ole muuhun kyenneet ja ovat tehneet elämänsä virheen, josta kärsii monet.

Hyvää Joulun odotusta...

58

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfahgaehe

      ^^ Puhuu lapseton paasaaja.

      • 12/32 mentor

        "^^ Puhuu lapseton paasaaja."

        - Ei muuten puhu :) Jos olisin lapseton, niin eiköhän se olisi minulle ihan sama? Voisin vain naureskella paskaisesti, mutta nyt minun pitää ajatella mahtavia jälkeläisiäni.

        Kommenttisi oli juuri niin totuuutta pakeneva ja typerä kuin kaltaisesi apukoulussa kasvanut ja muuhun kuin nuorena lapsentekoon kykenevä osaa päästään keksiä :)


      • fgahate
        12/32 mentor kirjoitti:

        "^^ Puhuu lapseton paasaaja."

        - Ei muuten puhu :) Jos olisin lapseton, niin eiköhän se olisi minulle ihan sama? Voisin vain naureskella paskaisesti, mutta nyt minun pitää ajatella mahtavia jälkeläisiäni.

        Kommenttisi oli juuri niin totuuutta pakeneva ja typerä kuin kaltaisesi apukoulussa kasvanut ja muuhun kuin nuorena lapsentekoon kykenevä osaa päästään keksiä :)

        Olet lapseton... koska ei ihminen jolla on lapsia tule tänne puhumaan tämmöistä kun sinä puhut, ja toisekseen tuossa toisessa aloituksessa tämän jo lapsettomuus asian jo ilmaisitkin... Viirako päässä?

        Apukoulu sanaa ei ole käytetty sitten peruskoulu järjestelmän jälkeen, olet ilmeisesti jo vähän vanhempi ihminen, enties joku fyysinen tai älyllinen kehitysvammaisuus sinulla on?


    • hyppää kaivoon

      Jännää, että tää sama paasaaja on jaksanu roikkua palstalla näin kauan. Ei taida elämässä paljon sisältöä olla. Ja vielä vauvakuumepalstan valitsi. Meneppäs nyt ja liity vaikka johonki pitsinyplääjiin, jotta saat tekemisä päiviisi.

      • äölkj

        älkää vastailko sille mitään, niin ei se kauaa jaksa


      • 12/32 mentor

        Mikä sama paasaaja? Totta kait kampanjoin siellä missä pääsen vaikuttamaan idioottien lisääntymiseen:)


      • 12/32 mentor
        äölkj kirjoitti:

        älkää vastailko sille mitään, niin ei se kauaa jaksa

        Kyllä muuten jaksaa. Kyse on lasteni tulevaisuudesta.


      • hyppää kaivoon
        12/32 mentor kirjoitti:

        Mikä sama paasaaja? Totta kait kampanjoin siellä missä pääsen vaikuttamaan idioottien lisääntymiseen:)

        Olet vielä suurempi idiootti kuin luulinkaan jos kuvittelet että soopallasi on yhtään mitään vaikutusta kehenkään :)


      • Hahahhaaa:)
        hyppää kaivoon kirjoitti:

        Olet vielä suurempi idiootti kuin luulinkaan jos kuvittelet että soopallasi on yhtään mitään vaikutusta kehenkään :)

        Kyllä sillä on. Sinä olet idiootti jos muuta väität.
        Ja idiootti olet kun yrität leimata idiootiksi viisasta ihmistä:) sinä kyllä olet täysi idiootti jonka ei kannata jätepaskaa tunkea vitustaan.


      • hrhrhöhöhhahahhhah
        12/32 mentor kirjoitti:

        Mikä sama paasaaja? Totta kait kampanjoin siellä missä pääsen vaikuttamaan idioottien lisääntymiseen:)

        Et sinä siihen vaikuta vaikka kuinka paasaisit täällä :D

        Jokainen tekee yksityiselämässään niin kuin itse haluaa: hankkii lapsia tai ei ja siinä iässä kuin se itselle sopii. Tämä on vielä vapaa maa siinä mielessä.

        Jotta turhaan tuhlaat ruutiasi, koska et voi kuitenkaan vaikuttaa toisten tekemisiin mitenkään. Voisit käyttää senkin ajan vaikka viettämällä aikaa omien lastesi kanssa (jos sinulla kerran heitä on).


      • Hyvä 12/32!!
        hrhrhöhöhhahahhhah kirjoitti:

        Et sinä siihen vaikuta vaikka kuinka paasaisit täällä :D

        Jokainen tekee yksityiselämässään niin kuin itse haluaa: hankkii lapsia tai ei ja siinä iässä kuin se itselle sopii. Tämä on vielä vapaa maa siinä mielessä.

        Jotta turhaan tuhlaat ruutiasi, koska et voi kuitenkaan vaikuttaa toisten tekemisiin mitenkään. Voisit käyttää senkin ajan vaikka viettämällä aikaa omien lastesi kanssa (jos sinulla kerran heitä on).

        Kyllähän valistamisella on vaikutettu narkkareihin ja risaamiseenkin, vaikka nekin ovat toisten ylsityiselämää:) Vaikenemalla et vaikuta!


      • fdgfd
        12/32 mentor kirjoitti:

        Kyllä muuten jaksaa. Kyse on lasteni tulevaisuudesta.

        Whaaat? Ja sä idiootti oot menny lisääntymään?


      • Hanki siveysvyö
        fdgfd kirjoitti:

        Whaaat? Ja sä idiootti oot menny lisääntymään?

        Onneksi sinä et ole kuitenkaan..


      • Ähäkutti lällällää
        12/32 mentor kirjoitti:

        Mikä sama paasaaja? Totta kait kampanjoin siellä missä pääsen vaikuttamaan idioottien lisääntymiseen:)

        Heh, vaikutit kyllä, mutta ihan päinvastoin kuin luulit. Ajateltiin ensin että halutaan vain 2 lasta mitkä meillä jo onkin, mutta päätettiin että tehdään ihan sinun kiusaksesikin 3-4 :D

        Tykätään lapsista että sen puolesta homma on bueno.

        Ähäkutti lällällää.


      • Itsekäs olet
        Ähäkutti lällällää kirjoitti:

        Heh, vaikutit kyllä, mutta ihan päinvastoin kuin luulit. Ajateltiin ensin että halutaan vain 2 lasta mitkä meillä jo onkin, mutta päätettiin että tehdään ihan sinun kiusaksesikin 3-4 :D

        Tykätään lapsista että sen puolesta homma on bueno.

        Ähäkutti lällällää.

        Te tykkäätte? Entäs kun muut ei tykkää teistä ja pannuistanne?


      • vai niin
        Hahahhaaa:) kirjoitti:

        Kyllä sillä on. Sinä olet idiootti jos muuta väität.
        Ja idiootti olet kun yrität leimata idiootiksi viisasta ihmistä:) sinä kyllä olet täysi idiootti jonka ei kannata jätepaskaa tunkea vitustaan.

        Ja kielenkäyttösi osoittaa sitä viisautta? Ei tainnut sinun vanhemmilla ja heinätorin koululla oikein onnistua kasvatustyö?


      • hukbu
        Itsekäs olet kirjoitti:

        Te tykkäätte? Entäs kun muut ei tykkää teistä ja pannuistanne?

        Eihän kukaan pidä sinunkaan lapsista.
        Olet itsekäs, kun hankit lapsia vaikka ette pysty itse niitä hoitamaan.


    • sanonpahan vain

      Sie 12/32 paasaaja oot ilmeisesti hankkinu mahdolliset lapsesi liian nuorena ja olet katkera siitä kun ne on pilanneet siun elämän ja nyt yrität saada muut ihmiset järkiinsä ettei tekis samaa virhettä kuin sinä. Ja siun lapset taitaa olla jotain kauhukakaroita joita et edes rakasta. Kukaan lapsiaan rakastava äiti ei tule paasaamaan tälläisestä asiasta.

      Niin ja jokainen tehkoon itse päätöksensä lasten hankkimisen suhteen. Itse haluan lapset nuorena jotta vanhempana voin keskittyä muihin asioihin. En halua eläkeläisenä kinastella teini-ikäisen kanssa. Tai olla lähellä hautaanmenoa kun saan ensimmäisen lapsen lapsen. Ja elämä on liian lyhyt! Koskaan ei tiedä milloin aika jättää kenestäkin. Jos haluan lapsia nyt kun olen vielä nuori ja terve niin se on oma asiani.

      • 12/32 vain on oikeassa

        Se on kuule ihan sama mitä sinä haluat, kun asiat ei mene niin. Et sinä vanhempana mihinkään pysty enää keskittymään. Elämä on elettävä ennen lapsia. Et pentu tajua mitä sölkkäät, mutta mitenpä voisit tietää, kun sinulla ei ole elämänkokemusta.

        Älä tee lapsia, kun eihän sinulla ole kunnollista parisuhdettaankaan. Oma etusi.


    • Tälläästä..

      Voi voi,kun täälä,taas joku yrittää toisia valistaa,mutta valitettavasti ne ei toimi keneenkään täälä. Eiköhän kaikki itse päätä, koska lapsia saavat. Olisi sitten 20v tai 30v yhtä hyvin molemmilla se parisuhde kestää. Kaikki ei ala seurustelemaan heti 20v ja toiset löytävät rakkauden yli 30v ja tuskin he enää odottavat yli 10v,että voivat lapsia saada. En usko!

      Toiset, kun haluavat lapsia nuorena ja toiset vanhempana, niin se vain on. Kukaan ei pysty vaikuttamaan toisen parisuhteeseen, koska ja milloin he lapsia haluavat. Olisivat seurustelleet sitten 2v tai yli 10v. Toiset ovat valmiita perustamaan perheen jo ennemmin ja toiset eivät, vielä yli kymmenen vuoden jälkeenkään. Ehkä ne toiset eivät, vain ole ennemmin valmiita vanhemmiksi,mutta muut voivat!

      Minä ainakin koen olevani nyt valmis äidiksi,kun ikää on 22v ja avopuolisolla on jo 36. Ei hänkään malta odottaa enää 7v,että voisi lapsia saada. Meidän päätös on ollut selvä jo parisuhteen alusta alkaen,että nuorena lapsia halutaan. Kaikki, eivät raskaudu heti ensimmäisen seksin harrastamisen jälkeen, vaan toisilla menee vuosia ennen, kun vasta raskautuvat. Olisi, sitten nuori tai vanha, niin lapsettomuutta on nykyään molemmilla niistä.

      • ET SAA RASKAUTUA

        vielä kymmeneen vuoteen !!! KIELLÄN ! 12/32 on nero.


      • Tälläästä...
        ET SAA RASKAUTUA kirjoitti:

        vielä kymmeneen vuoteen !!! KIELLÄN ! 12/32 on nero.

        Anteeksi nyt, mutta se on MEIDÄN kahden päätös ei sinun!


      • Älä jankkaa
        Tälläästä... kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta se on MEIDÄN kahden päätös ei sinun!

        joutavuuksiasi ! Vai haluatko todellakin olla parin vuoden kuluttua katkeroitunut alkoholisoitunut yhäri...


      • Tälläästä...
        Älä jankkaa kirjoitti:

        joutavuuksiasi ! Vai haluatko todellakin olla parin vuoden kuluttua katkeroitunut alkoholisoitunut yhäri...

        En ajatellutkaan olla parin vuoden päästä ,mikään katkeroinut ämmä, vaan onnellinen parin vuoden ikäisen lapsen äiti ja rinnalla ihana mies,jota rakastan enemmän,kun ketään muuta


      • Nojoooooopsss
        Tälläästä... kirjoitti:

        En ajatellutkaan olla parin vuoden päästä ,mikään katkeroinut ämmä, vaan onnellinen parin vuoden ikäisen lapsen äiti ja rinnalla ihana mies,jota rakastan enemmän,kun ketään muuta

        Niin ne on muutkin unelmoineet ja päätyneet yksinhuoltajaksi omasta tai toisen tahdosta.


      • Tälläästä...
        Nojoooooopsss kirjoitti:

        Niin ne on muutkin unelmoineet ja päätyneet yksinhuoltajaksi omasta tai toisen tahdosta.

        Niin on, mutta kaikki ei osaa panostaa, siihen parisuhteeseen ja eroavat sen takia. Onneksi meillä ei ole sitä ongelmaa,kun me osataan keskustella kaikesta. Meidän rakkaus kestää, kun sen eteen tehdään töitä. Lapset on tänne kovasti tervetulleita ja sitä ei kukaan estä! ;)

        Tyhmät eroavat, kun eteen tulee yksi paha ongelma ja ei osata puhua, vaan erotaan sen takia.


      • U dream on dude!
        Tälläästä... kirjoitti:

        Niin on, mutta kaikki ei osaa panostaa, siihen parisuhteeseen ja eroavat sen takia. Onneksi meillä ei ole sitä ongelmaa,kun me osataan keskustella kaikesta. Meidän rakkaus kestää, kun sen eteen tehdään töitä. Lapset on tänne kovasti tervetulleita ja sitä ei kukaan estä! ;)

        Tyhmät eroavat, kun eteen tulee yksi paha ongelma ja ei osata puhua, vaan erotaan sen takia.

        Ne parisuhteet hajoaa vaikka tekis mitä. Siinä kun on kaksi tikittävää pommia.


      • Tälläästä...
        U dream on dude! kirjoitti:

        Ne parisuhteet hajoaa vaikka tekis mitä. Siinä kun on kaksi tikittävää pommia.

        No se on heidän ongelma, jotka ei osaa ongelmia hoitaa. Se ei silti tarkoita, että kaikki eroavat. Ei kannata yleistää, kun et toisia tunne!


    • sottienjälkee

      Mitä maksat siemenistä? Eikö elatusmaksu 18v ole oikea kustannus???
      Suomessa on tuomittu mies maksamaan JKL Lesboparille 4 lapsesta isyysmaksut huolimatta voimassa olevia sopimuksia ja isyysluovutuksia vastaan, KVL mies joutui maksamaan pojasta joka todettiin avioerossa muun siittämäksi, maksamaan silti hänestä 10v DNA-testeistä huolimatta. Suomessa jos joku luovuttaa "ilmaisesksi" on todellinen idiootti. Jos aiot "lahjoittaa", tee se täysin nimettömänä jotta nainen ei pysty jäljittää (ei kortteja ja nimiä), puhelimesta kortti pois, älä maksa taksia kortilla (ei automaatin kautta taksilla). SINÄ JOUDUT MAKSAMAAN.

    • pompulapimpula

      nyt lopetatte ton provoilijan kannattamisen! Ärsyttää kun ette osaa ummistaa silmiänne siltä. Hakee juuri sitä että saa ihmiset ärsyyntymään. Olkoon mitä mieltä tahansa, niin tuskin tulee lakialoitetta saamaan läpi asian suhteen, joten älkää viitsikö välittää, jookos?!

    • ;)-

      - 2v parisuhdetta takana
      - sitä ennen 10 v parhaita ystäviä ja kämppiksinä asumista 3 vuotta
      -toinen lapsi tulossa
      - ikää 22

      • Hyppää kaivoon

        Kaverisuhteeseen lapsia - sehän se kannattaa. Hanki elämä!


      • anka-
        Hyppää kaivoon kirjoitti:

        Kaverisuhteeseen lapsia - sehän se kannattaa. Hanki elämä!

        Itse ainakin sain sen kuvan että kaverisuhde muuttunut kämppiksinä asumisen jälkeen parisuhteeksi :D Mulle on käynyt samoin, vieläkin yhdessä :D


      • Selvä juttu
        anka- kirjoitti:

        Itse ainakin sain sen kuvan että kaverisuhde muuttunut kämppiksinä asumisen jälkeen parisuhteeksi :D Mulle on käynyt samoin, vieläkin yhdessä :D

        Eivät vain saaneet kumppania niin piti kaverin kanssa alkaa leikkimään rakastunutta.


      • anka-
        Selvä juttu kirjoitti:

        Eivät vain saaneet kumppania niin piti kaverin kanssa alkaa leikkimään rakastunutta.

        Ikävää että olet yksi niistä epäonnisista jotka eivät ole saaneet rakastua niinkin onnekkaasti kuin minä. :)


    • dvzdv

      Juu,kannattaakin jättää lapsen teko sinne 35 v. tienoilla. Eipä nappaa ei... alle 30 v. napsahti kerrasta ja nyt ei millään enää...

      Vain miehet valistaa naisia tekemään lapset 35 v. kun eivät tiedä naisen biologiaa. Tekevät vaan itsestään tyhmiä.

      • Homman nimi

        Olisit alkanut lapsenteon myöhemmin, niin et olisi mummo ja tupsu jo nuorena 35-vuotiaana!


      • Hävettää
        Homman nimi kirjoitti:

        Olisit alkanut lapsenteon myöhemmin, niin et olisi mummo ja tupsu jo nuorena 35-vuotiaana!

        siis sinä et oikeasti ymmärrä lapsettomuutta, ja kuinka vaikea on raskautua yli 30 vuotiaana. Lapsettomuusklinikat ovat täynnä meitä lapsettomuudesta kärsiviä (kyllä, kärsiviä!) yli kolmekymppisiä, kun sopivaa kumppania ei löytynyt aiemmin. Olet olevinasi kovin fiksu kun heittelet kommenttejasi, mutta et vain tajua, kuinka paljon loukkaat puheillasi meitä joille tämä aihe on todella kipeä. Hävettää puolestasi.


      • Häpeät peilikuvaasi!
        Hävettää kirjoitti:

        siis sinä et oikeasti ymmärrä lapsettomuutta, ja kuinka vaikea on raskautua yli 30 vuotiaana. Lapsettomuusklinikat ovat täynnä meitä lapsettomuudesta kärsiviä (kyllä, kärsiviä!) yli kolmekymppisiä, kun sopivaa kumppania ei löytynyt aiemmin. Olet olevinasi kovin fiksu kun heittelet kommenttejasi, mutta et vain tajua, kuinka paljon loukkaat puheillasi meitä joille tämä aihe on todella kipeä. Hävettää puolestasi.

        Minua hävettää sinun puolestasi, kun et tajua, että a. lapsettomuus ei ole iästä kiinni ja b. lapset eivät ole mikään elämän ydin ja c. lapsia ei saa hankkia huonoon elämään, ei vaikka olisi miten pakkomielle varmistaa suvunjatkot.


      • Hävettää edelleen
        Häpeät peilikuvaasi! kirjoitti:

        Minua hävettää sinun puolestasi, kun et tajua, että a. lapsettomuus ei ole iästä kiinni ja b. lapset eivät ole mikään elämän ydin ja c. lapsia ei saa hankkia huonoon elämään, ei vaikka olisi miten pakkomielle varmistaa suvunjatkot.

        Lpasettomuus on todellakin iästä kiinni. miehillä ehkä ei niinkään, mutta naisilla kyllä. munasoluja kehittyy naisilla sieltä sikiöiästä alkaen, ja niiden kehittyminen vähenee kokoajan iän myötä, ja mitä enemmän tulee ikää, sen vähemmän munasoluja kehittyy. syynä tähän on naisten vaihdevuodet, joka alkaa sitä aikaisemmin, mitä aiemmin on aikanaan kuukautiset alkaneet, joillakin jopa nelikymppisenä. Tutustuisit ihmisbiologiaan ennenkuin alat täällä paasaamaan, koska sinulla ei ole yhtään minkäänlaista käsitystä siitä. Todistat sen tyhmillä jutuillasi kokoajan. Käy vaikka terveyskeskuksessa ja pyydä neuvolan "tätiä" kertomaan sinulle nämä elämän tosiasiat. Tulet paljon viisaammaksi.
        En ole vielä tähän päivään saakka hävennyt peilikuvaani. minun elämäni ei ole huono, vaikka sinulla ehkä onkin, enkä halua lapsia sen takia, että suhde pysyy kasassa, tai että suku jatkuu, ja kyllä, minulle lapset olisivat elämän ydin. Haluan olla raskaana, haluan synnyttää ja pitää lasta sylissäni. Haluan että minulla joskus ólisi myös lapsenlapsia. Mikäli emme onnistu saamaan minua raskaaksi, alamme adoptoimaan, mikä sekin on meidän kannaltamme jo aika huono, koska alkaa sitä ikää olemaan, mikä vaikuttaa negatiivisesti adoptiopäätökseen. jatkamme sukuamme tavalla tai toisella, sinun mielipiteistäsi huolimatta. Ei paljon kannattaisi alkaa ihmisten elämää ja mielipiteitä arvostelemaan, koska et tunne meistä ketään. Parannat täällä itsetuntoasi oudoilla kuvitelmilla ja muita haukkumalla ja loukkaamalla. Ansaitset elämässäsi jotain todella pahaa. Toivon, että joudut vielä nielemään sanasi ja saat kärsiä.


      • Olet pakkomielt. sekopää
        Hävettää edelleen kirjoitti:

        Lpasettomuus on todellakin iästä kiinni. miehillä ehkä ei niinkään, mutta naisilla kyllä. munasoluja kehittyy naisilla sieltä sikiöiästä alkaen, ja niiden kehittyminen vähenee kokoajan iän myötä, ja mitä enemmän tulee ikää, sen vähemmän munasoluja kehittyy. syynä tähän on naisten vaihdevuodet, joka alkaa sitä aikaisemmin, mitä aiemmin on aikanaan kuukautiset alkaneet, joillakin jopa nelikymppisenä. Tutustuisit ihmisbiologiaan ennenkuin alat täällä paasaamaan, koska sinulla ei ole yhtään minkäänlaista käsitystä siitä. Todistat sen tyhmillä jutuillasi kokoajan. Käy vaikka terveyskeskuksessa ja pyydä neuvolan "tätiä" kertomaan sinulle nämä elämän tosiasiat. Tulet paljon viisaammaksi.
        En ole vielä tähän päivään saakka hävennyt peilikuvaani. minun elämäni ei ole huono, vaikka sinulla ehkä onkin, enkä halua lapsia sen takia, että suhde pysyy kasassa, tai että suku jatkuu, ja kyllä, minulle lapset olisivat elämän ydin. Haluan olla raskaana, haluan synnyttää ja pitää lasta sylissäni. Haluan että minulla joskus ólisi myös lapsenlapsia. Mikäli emme onnistu saamaan minua raskaaksi, alamme adoptoimaan, mikä sekin on meidän kannaltamme jo aika huono, koska alkaa sitä ikää olemaan, mikä vaikuttaa negatiivisesti adoptiopäätökseen. jatkamme sukuamme tavalla tai toisella, sinun mielipiteistäsi huolimatta. Ei paljon kannattaisi alkaa ihmisten elämää ja mielipiteitä arvostelemaan, koska et tunne meistä ketään. Parannat täällä itsetuntoasi oudoilla kuvitelmilla ja muita haukkumalla ja loukkaamalla. Ansaitset elämässäsi jotain todella pahaa. Toivon, että joudut vielä nielemään sanasi ja saat kärsiä.

        En jaksa lukea paskanjauhantaasi, mutta sinä olet päästäsi vialla oleva pakkomielteinen polo, jonka ei missään nimessä kannata lapsia sotkea ongelmiinsa. Et nyt vain tykkää kun sinulle malttamattomalle sanotaan miten asiat on. Elät varmaan jollakin pikavipillä?

        Ihmisyys on todellakin ihan muuta kuin synnyttäminen. Viisaat ja terveitsetuntoisimmat eivät edes hanki lapsia, vaikka heidän juuri pitäisi.

        Tuoda sinulle luettavaa. Linkitän joskus lisää, niin saat päivitystä tyhmään päähäsi: http://m.voice.fi/ilmiot/yle-naiset-ovat-hedelmallisimmillaan-kolmekymppisina/8/51885


      • ksv
        Olet pakkomielt. sekopää kirjoitti:

        En jaksa lukea paskanjauhantaasi, mutta sinä olet päästäsi vialla oleva pakkomielteinen polo, jonka ei missään nimessä kannata lapsia sotkea ongelmiinsa. Et nyt vain tykkää kun sinulle malttamattomalle sanotaan miten asiat on. Elät varmaan jollakin pikavipillä?

        Ihmisyys on todellakin ihan muuta kuin synnyttäminen. Viisaat ja terveitsetuntoisimmat eivät edes hanki lapsia, vaikka heidän juuri pitäisi.

        Tuoda sinulle luettavaa. Linkitän joskus lisää, niin saat päivitystä tyhmään päähäsi: http://m.voice.fi/ilmiot/yle-naiset-ovat-hedelmallisimmillaan-kolmekymppisina/8/51885

        Et sitten osannut mennä sinne neuvolaan?

        Voisitko käydä hankkimassa ELÄMÄN.


      • efszdf
        Homman nimi kirjoitti:

        Olisit alkanut lapsenteon myöhemmin, niin et olisi mummo ja tupsu jo nuorena 35-vuotiaana!

        Hei,muista lääkkeesi!

        Miten voin olla mummo 35 v. jos lapsi on tehty alle 30 v. (joka on siis 7 v. tällä hetkellä)?

        Valaise mua vähän.

        Vain teinit kirjoittelee tuollaisia kommentteja.


      • Älä kuormita neuvolaa
        ksv kirjoitti:

        Et sitten osannut mennä sinne neuvolaan?

        Voisitko käydä hankkimassa ELÄMÄN.

        Mitä se neuvolassa? Vastaus löytyy netistäkin ja kun osaa vähän enkkua :)


      • ksv
        Älä kuormita neuvolaa kirjoitti:

        Mitä se neuvolassa? Vastaus löytyy netistäkin ja kun osaa vähän enkkua :)

        Niin. Oikea paikka "mentorille" on psykan osasto ei neuvola :)

        Sen lapsiahan sitä vaan käy sääliksi. Onneksi päätyivät huostaan.


      • Aijjaahas
        ksv kirjoitti:

        Niin. Oikea paikka "mentorille" on psykan osasto ei neuvola :)

        Sen lapsiahan sitä vaan käy sääliksi. Onneksi päätyivät huostaan.

        Ai päätyivät vai? Kenen mentorin tunnet kun tiedät, että hänen lapset huostassa? Ainakin hän sitten kirjoittaa kokemuksen rintaäänellä sitten :(


      • ksv
        Aijjaahas kirjoitti:

        Ai päätyivät vai? Kenen mentorin tunnet kun tiedät, että hänen lapset huostassa? Ainakin hän sitten kirjoittaa kokemuksen rintaäänellä sitten :(

        Hän voisikin kirjoittaa enemmän siitä miten pilasi lastensa elämän ja miten ei olisi pitänyt lisääntyä. Onneksi lapset ovat nyt paremmilla vanhemmilla.

        Tekopyhää leikkiä vastuullista vanhempaa täällä, vaikka on sössinyt omat asiansa.
        No kaikki hoksaa nyt ainakin miten tyypillä on aikaa roikkua täällä.


      • hävettää
        Olet pakkomielt. sekopää kirjoitti:

        En jaksa lukea paskanjauhantaasi, mutta sinä olet päästäsi vialla oleva pakkomielteinen polo, jonka ei missään nimessä kannata lapsia sotkea ongelmiinsa. Et nyt vain tykkää kun sinulle malttamattomalle sanotaan miten asiat on. Elät varmaan jollakin pikavipillä?

        Ihmisyys on todellakin ihan muuta kuin synnyttäminen. Viisaat ja terveitsetuntoisimmat eivät edes hanki lapsia, vaikka heidän juuri pitäisi.

        Tuoda sinulle luettavaa. Linkitän joskus lisää, niin saat päivitystä tyhmään päähäsi: http://m.voice.fi/ilmiot/yle-naiset-ovat-hedelmallisimmillaan-kolmekymppisina/8/51885

        tiedoksi sinulle, että en ole ikänäni ottanut pikavippiä, enkä käynyt sossussa pyytämässä rahaa. opintolaina oli pakko opiskeluaikana ottaa, että pärjäsin taloudellisesti, mutta sekin on maksettu jo kokonaan pois. en ole myöskään pakkomielteinen, enkä millään lailla ongelmainen. Itsetunto edelleen kohdillaan ja elämä hymyilee. Ainoa pakkomielteinen tässäkin keskustelussa olet sinä, jolle mikään asia ei osu eikä uppoa. itse jauhat paskaa kokoajan, et kuuntele muita, etkä halua edes ymmärtää. Minulle on ihan sama mitä jossain linkissä lukee, tutkijat ym voivat olla asioista mitä mieltä tahansa, se ei kuitenkaan ole totuus. Totuus istuu siellä lapsettomuusklinikalla ja läpikäy hedelmöityshoitoja. Harva siellä käyvä on alle 30...


      • Et pikkutyttö tiedä taas
        hävettää kirjoitti:

        tiedoksi sinulle, että en ole ikänäni ottanut pikavippiä, enkä käynyt sossussa pyytämässä rahaa. opintolaina oli pakko opiskeluaikana ottaa, että pärjäsin taloudellisesti, mutta sekin on maksettu jo kokonaan pois. en ole myöskään pakkomielteinen, enkä millään lailla ongelmainen. Itsetunto edelleen kohdillaan ja elämä hymyilee. Ainoa pakkomielteinen tässäkin keskustelussa olet sinä, jolle mikään asia ei osu eikä uppoa. itse jauhat paskaa kokoajan, et kuuntele muita, etkä halua edes ymmärtää. Minulle on ihan sama mitä jossain linkissä lukee, tutkijat ym voivat olla asioista mitä mieltä tahansa, se ei kuitenkaan ole totuus. Totuus istuu siellä lapsettomuusklinikalla ja läpikäy hedelmöityshoitoja. Harva siellä käyvä on alle 30...

        Tiedoksi sinulle, että suomalaiset tutkimukset ovat aina olleet täyttä paskaa, joka on pyrkinyt vain taloudelliseen lisääntymiseen. Tutkimukset ja keksityt tulokset täällä takapajulassa sen mukaiset. Nyt on huomattu, että ihmisiä on liikaa elätettäväksi ja kaltaistesi idioottien pakkomielteinen lisääntyminen ei tuo kuin pahoinvointia. Onneksi muuallakin maailmassa tutkitaan asioita ja jopa rehellisesti.
        Kyllä laosettomuushoidoissa aika nuorta porukkaa istuu. Kauniita naisia muutamia, mutta yleensä ylipainoisia tanttoja joilla ikää varmasti alle 30v. -Ai mistäkö tiedän? Olen töissä yliopistollisessa sairaalassa ja kuljen monta kertaa päivässä ko. osaston odotustilan läpi. Olen kulkenut siitä 20-vuotta.

        Mutta opettele englantia -mene kielikursseille- ja tutustu tutkimuksiin jotka on tehty ihmisille eikä Suomen kansantaloudelle kun haluttiin syntyvyyttä joskus ylös.

        http://m.voice.fi/ilmiot/yle-naiset-ovat-hedelmallisimmillaan-kolmekymppisina/8/51885


      • voi ei
        Et pikkutyttö tiedä taas kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle, että suomalaiset tutkimukset ovat aina olleet täyttä paskaa, joka on pyrkinyt vain taloudelliseen lisääntymiseen. Tutkimukset ja keksityt tulokset täällä takapajulassa sen mukaiset. Nyt on huomattu, että ihmisiä on liikaa elätettäväksi ja kaltaistesi idioottien pakkomielteinen lisääntyminen ei tuo kuin pahoinvointia. Onneksi muuallakin maailmassa tutkitaan asioita ja jopa rehellisesti.
        Kyllä laosettomuushoidoissa aika nuorta porukkaa istuu. Kauniita naisia muutamia, mutta yleensä ylipainoisia tanttoja joilla ikää varmasti alle 30v. -Ai mistäkö tiedän? Olen töissä yliopistollisessa sairaalassa ja kuljen monta kertaa päivässä ko. osaston odotustilan läpi. Olen kulkenut siitä 20-vuotta.

        Mutta opettele englantia -mene kielikursseille- ja tutustu tutkimuksiin jotka on tehty ihmisille eikä Suomen kansantaloudelle kun haluttiin syntyvyyttä joskus ylös.

        http://m.voice.fi/ilmiot/yle-naiset-ovat-hedelmallisimmillaan-kolmekymppisina/8/51885

        Äläpä valehtele. Sinä et todellakaan ole töissä sairaalassa. Olet kyllä useasti ollut potilaana eräällä osastolla, mutta saahan sitä netissä leikkiä asiantuntijaa.

        Ps. Voice ei ole kovin luotettava lähde.


      • 12/32
        voi ei kirjoitti:

        Äläpä valehtele. Sinä et todellakaan ole töissä sairaalassa. Olet kyllä useasti ollut potilaana eräällä osastolla, mutta saahan sitä netissä leikkiä asiantuntijaa.

        Ps. Voice ei ole kovin luotettava lähde.

        Mikä vitun Voice? Oletko noin saatanan tyhmä, että luulet että Voice on tuon tutkimuksen tekijä? Hah, ei i helvetin älykääpiö!
        Huomaa kyllä että kaltaisesi idiootit ovat etunenässä sikiämässä!


      • voi ei
        12/32 kirjoitti:

        Mikä vitun Voice? Oletko noin saatanan tyhmä, että luulet että Voice on tuon tutkimuksen tekijä? Hah, ei i helvetin älykääpiö!
        Huomaa kyllä että kaltaisesi idiootit ovat etunenässä sikiämässä!

        Voice on tutkimuksen levittäjä. Siellä ei erityisemmin piitata luotettavuudesta vaan viihdyttävyydestä, mutta sinähän sitä et tajua. Sinulla ei ole varaa haukkua älykääpiöksi, koska olet lievästi kehitysvammainen itse. Eikä sinun olisi kannattanut hankkia lapsia mt-ongelmaisen vaimosi kanssa. Olisi säästyneet kaupunkisi sosiaalipuolen rahat.


      • Hah, on kyllä tyhmä
        voi ei kirjoitti:

        Voice on tutkimuksen levittäjä. Siellä ei erityisemmin piitata luotettavuudesta vaan viihdyttävyydestä, mutta sinähän sitä et tajua. Sinulla ei ole varaa haukkua älykääpiöksi, koska olet lievästi kehitysvammainen itse. Eikä sinun olisi kannattanut hankkia lapsia mt-ongelmaisen vaimosi kanssa. Olisi säästyneet kaupunkisi sosiaalipuolen rahat.

        On tuo tutkimus kyllä ollut mm. Hesarissakin.
        Oikeasti olet tyhmä! sori vain kun sanon, olet siitä varmaan saanutkin kuulla koko ikäsi.


      • no niinpä oot
        Hah, on kyllä tyhmä kirjoitti:

        On tuo tutkimus kyllä ollut mm. Hesarissakin.
        Oikeasti olet tyhmä! sori vain kun sanon, olet siitä varmaan saanutkin kuulla koko ikäsi.

        Siis kehitysvammainen haukkuu tyhmäksi!

        Eipä voi muuta kuin nauraa.


      • No huhhuh
        no niinpä oot kirjoitti:

        Siis kehitysvammainen haukkuu tyhmäksi!

        Eipä voi muuta kuin nauraa.

        Eikö sinulle kotona ole opetettu käytöstapoja?


      • seli seli vaan
        No huhhuh kirjoitti:

        Eikö sinulle kotona ole opetettu käytöstapoja?

        Pete vaan!

        Oletko lukenut tuon lievästi kehitysvammaisen juttuja ja hänen hienoja käytöstapojaan. Miksi närkästyit minun kirjoituksesta. Sehän on täyttä totta. Eikö tällä palstalla saa sanoa asioita niin kuin ne on.


      • 12/32
        seli seli vaan kirjoitti:

        Pete vaan!

        Oletko lukenut tuon lievästi kehitysvammaisen juttuja ja hänen hienoja käytöstapojaan. Miksi närkästyit minun kirjoituksesta. Sehän on täyttä totta. Eikö tällä palstalla saa sanoa asioita niin kuin ne on.

        Kuka täällä solvaa kehitysvammaisia? Nyt vähän harkintaa hei puheisiin ja lisääntymiseen! Tuollaisten hejtaariperseapinoiden ja tampioiden lapsia ei tarvita yhtään enää vankiloita ja hullujenhuoneita täyttämään!


    • Mällärin tupla

      OoooooHHhhhhh!!!!

      Ihanaa, mulla on numeroihin 12 ja 32 kohdistuva fetissi. Näille viesteille on ihan parasta runkata. Aina ruiskahtaa mälli ilman että pitää vatkata pitkään. Äskenkin tuli kun luin yhtä toista viestiä 12/32 kirjoittajalta.

      Kohta alkaa seisoa uudestaan... :)))

      Toivon että hän kirjoittaa vielä paljon lisää niin on uutta materiaalia jolle runkata ja mällätä :)))

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      77
      2325
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      175
      1801
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      170
      1689
    4. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1412
    5. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1408
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      296
      1281
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      138
      1158
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1094
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1083
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      958
    Aihe