olen opiskelija ja asun yksin 44-neliöisessä talossa lähiössä. shiba ja shetlanninlammaskoira ovat olleet nyt mietinnän alla ja haluaisin kysellä että minkälaisia eroja näissä roduissa on?
Vastaukset 4
- sheg
moikka ! ne todellakin on erilaisia ! meillä on akita inu joka on kookkaampi ja isompi rotu shibasta ja shiba on VaRMASTI vaikeampi kouluttaa. mutta aivan mahtava koira on ! itse valitsisin kyllä shiban. :)
- aivan.
.Akita inu jalostettu taistelu/ ja metsästyskoiraksi.
sihba metsästykoiraksi.
shelti seura/ja harrastuskoiraksi. - Sanottaisiinko näin
aivan. kirjoitti:
.Akita inu jalostettu taistelu/ ja metsästyskoiraksi.
sihba metsästykoiraksi.
shelti seura/ja harrastuskoiraksi.Jos haluat koirapuistokoiran, ota sheltti. Jos taas haluat koiran jonka kanssa mieluiten lenkkeilet vain kahteen pekkaan, niin ota shiba. Se nimittäin ei oikein pidä laumansa ulkopuolisista. Tässä meidän lähiseudulla on pari shibaa ja ne ei mitenkään kauhian hyvin tule toimeen muiden kanssa. Mutta pienen kokonsa vuoksi ne on aina helppo hallita ja estää mahdolliset ylilyönnit.
- Anonyymi
Haluan myös tietää lisää näiden eroja käytännössä. Käynyt videoita ja nettiä läpi, mutta haluan kuulla kokemuksia kasvattajilta ym. Kumpi rotu sopii paremmin melontaan ja pyöräilyyn ym. julkisilla kulkemiseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483