Kuunteleeko kukaan enää Pelleä?
PELLE MILJOONA!!
2
119
Vastaukset
- vanhojamuistelevahöp
Totta mooses kuunnellaan...
- MrJuha82
Pellen koko tuotanto semmosta laatua, että syytä kumartaa.
On rokkia, poprockia, katurockia, iskelmärockpoppia, reggaerockia, punkrockia ja uuden aallon punkrockia sekä kokeellisempaa rokkia(koko levyllisen verran kokeilevampaa musaa albumilla nimeltään Radio Kebab).
Pellellä paljon mahtavia ajatuksia.
Suuri ajattelija.
Voi kunpa kaikki kuuntelisi Pelleä, mitä hän sanoo.
Siin ois päättäjillä miettimisen paikka.'
Pellen suosikkibiisini ovat nämä (järjestyksessä parhaasta huonoimpaan) ;
1.Moottoritie on kuuma
2.Olen kaunis
3.Pelko ja viha
4.Hyvä fiilis
5.Viimeinen syksy
6.Tahdon rakastella sinua
7.Kyynelhelmet
8.Kallion kuu
9.Kasvot ikkunassa
10.Avaruuden alla
11.Talveksi puita
12.Rauhan aika
13.Hopeinen virta
14.Hullut unelmat
15.Matkalla tuntemattomaan
16.Vapauden huuto
17.Berliini
18.Aika
19.Sodassa maailmaa vastaan
20.Helsinki
21.TV
22.Kun on yö
23.Puerto montt
24.Kasvot jumalan
25.Pandora
26.Intohimojen yö
27.Enkelten kaupungissa
28.Gloria
29.On aika laulaa, tanssia ja kasvaa
30.Mitä tänään koulussa opit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk652153Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921462Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621275Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701258- 1151135
- 69970
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j86965Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72929Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81870Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11835