Enpä ole ennen ajatellut asiaa sen tarkemmin, kuin nyt tajusin vasta sen että immenkalvo repeää. Mietiskelin sitten että kun immenkalvo on revennyt niin eikö ole enää neitsyt? Luulin nuorempana että neitsyyden menettää silloin kun on miehen kanssa ilman ehkäisyä. En tiedä miksi niin ajattelin, mutta jotkut kertoivat menettävänsä neitsyyden tampoonin takia. Häh, voiko silloin olla ei-neitsyt? Enkö ole enää neitsyt? :D
Neitsyyden menettäminen
13
2934
Vastaukset
- 1p2
Asia riippuu siitä, miten määrittelee neitsyyden. Yleisesti siihen on kaksi tapaa.
1. Neitsyton se, jonka immenkalvo on ehjä.
2. Neitsyt on se, joka ei ole ollut yhdynnässä.
Koska immenkalvo voi puhjeta vaikka tamponeja käyttäessä tai ratsastaessa, monet pitävät 2. kohtaa oikeana määritelmänä. Ehkäisyn käytön kanssa asialla ei ole mitään tekemistä. - tosi-neitsyt:P
Onko tällä neitsyydellä nyt joku suurempi merkitys? Mulla itsellänihän kävi niin paskasti, ettei immenkalvo meinannut revetä ei sitten millään. Kaksi kertaa joutui gynekologi sitä viiltelemään, jotta seksi poikaystävän kanssa lopulta onnistui. Puoli vuotta saatiin sit sählätä tän ongelman kanssa. Onneksi eka kerta ei ollut umpihumalassa jonkun epäluotettavan randomin kanssa. Hävetti ja ahdisti nytkin ihan tarpeeksi :( Olinko sitten neitsyt kun yhdyntä onnistui osittain, mutta immenkalvo oli ehjä?
- Sattuu pelkkä ajatus
Ois salee sattunu ihan vitusti ku se juopunu jonne ois täysillä mulkkunsa työntäny.
Onneks ei käyn niin.
- Oucz
Eli en ole neitsyt enää, kun immenkalvoni on rikki. Eli eikö se ole väärin sanoa että "En ole neitsyt enää"? :)
- poika
Olet neitsyt jos mies/poika ei ole työntänyt penistään vaginaasi. Ihan sama oliko ehkäisyä vai ei. Se että käytät tamponia, sormetat itseäsi tai muuten olet rikkonut immenkalvosi ei tarkoita että olisit menettänyt neitsyytesi. Ymmärtämäni perusteella olet neitsyt.
- 8+1=9
poika kirjoitti:
Olet neitsyt jos mies/poika ei ole työntänyt penistään vaginaasi. Ihan sama oliko ehkäisyä vai ei. Se että käytät tamponia, sormetat itseäsi tai muuten olet rikkonut immenkalvosi ei tarkoita että olisit menettänyt neitsyytesi. Ymmärtämäni perusteella olet neitsyt.
Ai sen pitää olla rumemman sukupuole edustaja, joka vie neitsyyde?!
Ite olen ties kuinka monta kertaa saanu dildon, sormet, strap-onin tai muuta pilluu mu tyttökavereilt ja oon antanu takasiki!
Oon silti näemmä neitsyt! Vituttaa tommone lapselline asenne.
- joujouyo
Mun mielestä neitsyt on sellane joka ei oo koskaa harrastanu seksiä miehen tai naisen kanssa, eli neitsyyden voi menettää samaakin sukupuolta olevan kanssa. Ite en aattele et immenkalvo mitenkää siije liittys, en koskaa oo sitä ees miettiny.
Kun mä menetin neitsyyden ni ei multa mitää kalvoo menny rikki ja jätkä jo kuvitteli et oon valehellu olevani neitsyt :D
Eli tyyppi jonka kalvo on menny vaikka tamponin takia ni on neitsyt, mikäli ei oo koskaa sekstaillu.- Poikka
Mun neitsyys meni vessassa kusella
- fksofkgks
Immenkalvo ei välttämättä repeä vaan venyy.
- 17-v. tosikko
Kyllä kai neitsyys (ja poikuus) vieläkin varsinaisesti menee ekassa yhdynnässä.
- mitähhh
Mul ei oo mitää kalvoo siel vaik oon neitsyt, eikä oo ikin olukkaa ._.
- the truth
Neitsyyden/poikuuden menettää ensimmäisessä yhdynnässä. Eikä immenkalvo edes kaikilla repeä vaan se venyy.
- Meaning is use
Jos katsot jotain keskiaikaleffaa niin niissä tarkastetaan naisten neitsyys immenkalvosta ennen avioliittoa, siis niin että se on ehjä. Koska oletettavasti miehen kanssa yhdynnässä olleelta naiselta se on puhjennut. Naisen kanssa rakastelleelta näin ei ole käynyt, eikä sillä keskiajalla ollut mitään merkitystäkään, eihän se ollut yhdyntä.
Jos nykyään luet vaikka nettipalstoja, ja siellä sanotaan että joku on neitsyt, yleensä tarkoitetaan ettei ole harrastanut seksiä. Suuseksi yms. menee vähän siinä rajalla, kuka sanoo silti olevansa neitsyt kuka ei. Lesbopiireissä ei käsittääkseni edes koko termiä käytetä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632112Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2331250En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57836Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?105741Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688- 19686
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679