Joten oon tilannu tommosen pytyn ja aattelin kysästä paljon tolla pääsis suoralla? muuten on 12mm kaasutin ja 15/35 välit ja vakioputki.
Suzuki PV 50cc Power+ sylinteri
12
2599
Vastaukset
- Fuck the police
200km/h suoraan vapaapudotuksessa.
- juu3
50...
- olen janne
kyllä se nyt vaikuttaa iha siltä että VITTU SE MENEE SEN 45KM/H prkl vittu työ ette viritä niitä vitun paskoja mopoja saatavin vitun finninaamat prkl.
janne - 36+.
tuskin sinä v itun apina nimeäsi tänne kirjoittaisit. tuu tänne vaa huutelee päristä niin nakkaan tollasen mopopellen niskasta lumihankeen ja potkin päähän järkeä.
kysyitkö isiltä luvan tilaamiseen vai vetikö se kännejä ettei väliä millää? - olen janne
aina sopii yrittää
- SuzukiPV19
ei sillä pelkällä pytyllä mitään vauhtia tule lisää ittellä oli 60cc pytty porattu 67cc, 16mm mikuni, 16/32 välit, power filter, tehoputki menee noin 85 nykyään autolla ajelen kesällä taas peeveellä kunhan paan näyttävämmän näköseksi
- ookoo....
eikä isi ja äiti sano mitään vaikka virität vai onko sulla ihan lupakin rikkoa lakia?
ihmeporukkaa täällä.....
hyvä että on puhelin autossani mukana, pääsee vasikoimaan sunlaiset - haittaaks se sua ?
mun vanhemmat ainaskaa sanonu mitää vaikka laitoin kulkemaa 85km/h.
@ookoo.... haista sinä vaa PASKA !!
tuut sä valittaa siitäkin kun mä viritän mun autoo ?? - ookoo....
koska sulla onkin m u l k u t vanhemmat. tekis ihan hyvää sulle naperolle että joku oikeesti kieltäis sua virittämästä ja ajaisit ihan vakiolla 45km/h.
jos näen sunlaisen kaaharin niin tiedät sitten valitanko vai en. tuskin täälläpäin sua näkyy onneksi. - haittaaks se sua ?
luulet sinä tosissas et mie uskon jos joku oikeasti tulee kieltämään EN TODELLAKAAN
vitut vaa tästä suomen laista ja poliisit vittuun, mut on niin monta kertaa pysäytetty että ei ne paskalakit jaksa enää välittä paljo mun mopo kulkee !! - ........
joku muu saattaa välittää
leiki toheloa sitten aikuisena, älä viitsi egoilla pikkujamppana ympäri kyliä siitä ei kaikki aikuiset tykkää - Anonyymi
Itellä on power+ ja hiilikuitu läpät, 14mm mikuni, ja 15-35 välit ja kulkee ~73
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006168Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031397Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61266