ÄLKÄÄ VAATIKO LUOTTAMUSTA !!

olen happy 57

Voi teitä ihmisparkoja miksi pitää yrittää omistaa toista ?
Itse olen tullut aina petetyksi vaikka muuta väitetään. Ehkä olisi paras jos jokainen nauttisi omasta vapaudestaan no mitä se nyt kenellekkin sitten onkaan.

On ihana olla vapaa joka ei petä ja jota ei kukaan petä.

6

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyytyväinen

      Samaa mieltä!
      Saa todellakin olla vapaa ilman huolta siitä mitä kumppani mahdollisesti selkäni takana tekee.
      Ja olen usein miettinyt sitä että MIKSI pitäis aina olla PARI? Miks ei ihminen voisi elää yksin? Itse nautin vapaudestani täysillä, yhtään ei haittaa vaikka ei toista tuossa olekaan valittamassa.

    • olen happy 57

      Hyvä meidän joukomme kasvaa..jee. miksi miettiä mitä toinen kännykällään räplää miksi katsoo syyllisenä.. miksi.?
      Jätin miehen kun oli sellainen epävarma olo kokoajan olla yhdessä. Kai se oli hänelle jotain jännitystä ja peliä kun hän joutui varomaan kiinnijäämistään. Kai hän jollain tasolla nauttikin siitä.
      Hän kirkkain silmin väitti kaiken olevan minun mustasukkaisuuttani ja mielikuvitustani.
      Nyt kun jätin hänet niin kaikki hänen valheensa on paljastunut mutta ei ne enää mua satuta, koska olen vapaa!

      • Tyytyväinen

        Sanos muuta!
        Kävi mulle just samalla tavalla!!!


      • empivä

        Mitä nuo kaikki valheet piti sisällään ja miten ne selvisivät?


    • riitta.m4

      Itse vielä roikun suhteessa rahan ja lasten takia vaikka tiedän että tästä ei hyvää seuraa nytkin yksin mies " kavereiden" kanssa mökillä äsken soitti tuntemattomasta numerosta.

    • Eloisa

      Luottamus on muutenkin niin monen kirjava juttu.
      Ei se ole vain sitä, että pelehtiikö kumppani vieraissa lakanoissa.
      Sattuu sekin, jos toinen lupailee pitämättä puheitaan,
      tai tekee juttuja mitä salailee ja kertoo vasta aikojen päästä,
      jos silloinkaan.

      Kuitenkin, kuten aloittaja sanoikin, voi itse päättää miten suhtautuu.
      Jos päättää nähdä inhimillisyytenä sen, että kukaan ei täysin satuttamatta
      toimi toinen toistaan kohtaan läpi elämän, vaikka kuinka sitä toivoisi, niin'
      silloinhan on aika vapaa näistä luottamus kiemuroista. Ainakin helpottuu kokea luottamusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe