Voi teitä ihmisparkoja miksi pitää yrittää omistaa toista ?
Itse olen tullut aina petetyksi vaikka muuta väitetään. Ehkä olisi paras jos jokainen nauttisi omasta vapaudestaan no mitä se nyt kenellekkin sitten onkaan.
On ihana olla vapaa joka ei petä ja jota ei kukaan petä.
ÄLKÄÄ VAATIKO LUOTTAMUSTA !!
6
349
Vastaukset
- TyytyväinenSamaa mieltä! 
 Saa todellakin olla vapaa ilman huolta siitä mitä kumppani mahdollisesti selkäni takana tekee.
 Ja olen usein miettinyt sitä että MIKSI pitäis aina olla PARI? Miks ei ihminen voisi elää yksin? Itse nautin vapaudestani täysillä, yhtään ei haittaa vaikka ei toista tuossa olekaan valittamassa.
- olen happy 57Hyvä meidän joukomme kasvaa..jee. miksi miettiä mitä toinen kännykällään räplää miksi katsoo syyllisenä.. miksi.? 
 Jätin miehen kun oli sellainen epävarma olo kokoajan olla yhdessä. Kai se oli hänelle jotain jännitystä ja peliä kun hän joutui varomaan kiinnijäämistään. Kai hän jollain tasolla nauttikin siitä.
 Hän kirkkain silmin väitti kaiken olevan minun mustasukkaisuuttani ja mielikuvitustani.
 Nyt kun jätin hänet niin kaikki hänen valheensa on paljastunut mutta ei ne enää mua satuta, koska olen vapaa!- TyytyväinenSanos muuta! 
 Kävi mulle just samalla tavalla!!!
- empiväMitä nuo kaikki valheet piti sisällään ja miten ne selvisivät? 

- riitta.m4Itse vielä roikun suhteessa rahan ja lasten takia vaikka tiedän että tästä ei hyvää seuraa nytkin yksin mies " kavereiden" kanssa mökillä äsken soitti tuntemattomasta numerosta. 
- EloisaLuottamus on muutenkin niin monen kirjava juttu. 
 Ei se ole vain sitä, että pelehtiikö kumppani vieraissa lakanoissa.
 Sattuu sekin, jos toinen lupailee pitämättä puheitaan,
 tai tekee juttuja mitä salailee ja kertoo vasta aikojen päästä,
 jos silloinkaan.
 Kuitenkin, kuten aloittaja sanoikin, voi itse päättää miten suhtautuu.
 Jos päättää nähdä inhimillisyytenä sen, että kukaan ei täysin satuttamatta
 toimi toinen toistaan kohtaan läpi elämän, vaikka kuinka sitä toivoisi, niin'
 silloinhan on aika vapaa näistä luottamus kiemuroista. Ainakin helpottuu kokea luottamusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset615171
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut343779
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti723523
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1052877
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral942752
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k302710
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa131961
- En mä tahallani ole näin hankala.Mulla oli kuusi vuotta sitten vähän samanlainen tilanne ja se päättyi huonosti. Ilmeisesti kuvittelin kaiken silloin ta161736
- Harmittaako mies, että yhteys katkesi?Olisitko halunnut, että olisi säilynyt jonkinlainen yhteys vai oliko parempi polttaa sillat takana?2211583
- 1561384