Harras toive

pliiiiiis

Hei te kaikki onnettomat pellet, jotka ette ymmärrä yksinkertaisimpiakaan liikennesääntöjä, kuten vilkun käyttöä, liikennevaloja, pysäköintiä Ym. Olkaa ystävällisiä ja MENKÄÄ BUSSILLA.

27

799

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pro Bemaristi

      Ei meidän tarvitse sääntöjä noudattaa ja vielä vähemmän käyttää vilkkua koska me olemme niin paljon parempia kuin muut. Myös kuskeina.

      • Bemaristi - herrasmi

        Sinulle: "Pro Bemaristi".

        Olen myös Bemaristi, joka näyttää vilkkua. Laitan vilkun päälle ennen kuin jarrutan ja käännyn, jotta muut näkevät aikeeni ajoissa. Liikenteessä en kiilaa, pidän turvavälit, noudatan ajonopeuksia, annan jalankulkijoille tietä.

        Olen bemaristi, siis herramies.

        Vanha sanonta sanoo: "Kun sinulla on äärettömän salaista menoa, silloin et käytä vilkkua, kaikissa muissa tapauksissa näytät".


    • Oikeassa olet

      Olen 100% samaa mieltä kanssasi. Asennevammaiset kusiaivot eivät vain ymmärrä että säännöt koskevat kaikkia, myös heitä.

      • ssss

        Poliisin tarvitsisi muistuttaa isoimmilla sakoilla äidin pullaposkia. Vielä parempi olisi jos käryttäessa törpön saisi vaikka palkkion, silloin antaisin kaikki töhöt ilmi.


      • monesti on näin

        Miten he voisivat ymmärtää, kun he luulevat olevansa keskimääräistä parempia kuljettajia. Heidän mielestään muut saisivat mennä bussilla.


    • mut miten taksikuskit/bussikuskit ,muka eroaa joukosta ,niin ja kuolemattomat jalankulkijat/pyöräilijät ,melkoista on meno nykyään ,ja mä onneton oon se "traktori" kuski joka yrittää olla ketään kolhimasta ,mut nyt oon päättänyt ,viimeinen on talvi kun tuollaisille yritään aurata ,kulku mahdollisuutta ,kahlataan sitten lumessa ja sonnassa ,eläköön arvot ja toisten kunnioittaminen ,mulla tuli mitta täyteen ,jatkossa olen vaan se joka valittaa joka asiasta

      • Epäselvää kirjoitusta!!

        Jos tosiaan aiot traktorihommat lopettaan niin suosittelisin sen jälkeen panostamaan edes vähän alkeellisimman kirjoitustaidon opetteluun.


    • HartaampiToive

      Jos ei huvita asua samassa maassa kusipäisten kuskien kanssa niin muuttakaa etelämantereelle. pliiiiiiiis?

    • asdpask

      Ei ne bussikuskitkaan aina osaa niin fiksusti ajella...

      • 3+15

        Totta. Epäpätevät bussi/taksikuskit kanssa sinne bussin takapenkille istumaan. Sehän on aivan selvä asia ja aloittajan viestistä voi päätellä, että hän tarkoitti jokaista liikenteessä törttöilevää.


      • ..........

        Voin vaikka ylpeilla ajotadollani jos otetaan verokki henkilöautoilijoista... ...tiedän ainakin stop merkin , kärkikolmion,vasemman/oikean ja sen mitä tarkoittaa väistämisvelvollisuus ja sen jossa sanotaan että ajonevoa on kuljetettava pääsääntöisesti ajoradan vasenta osaa. Eikä minulla ole tarvetta tehdä kiusaa/dominoida niin kuin henkilöautoilijoilla (3/20 tekee niin aivan niin kuin velvollisuudesta).


    • yrjööö

      Lahdessa vilkkua voi käyttää ainoastaan risteyksessä. Kun haluat vaihtaa kaistaa, tai ryhmittyä seuraavaa risteystä varten, älä missään tapauksessa käytä vilkkua, sillä aina joku yrittää estää kaistanvaihdon.
      Lahdessa käsimerkit riittää kaikissa tilanteissa. Jos olet muualta kotoisin, niin esitä lahtelaista kaivelemalla nenääsi, tai nuolemalla tekareita liikennevaloissa. Toimii.

      • : )

        : )


    • Verenpaineet nousee!

      Joo kaikki asennevammaset kusimulkut vois kyllä painua niin pitkälle ku pippuri kasvaa. Se ei tee teistä mitenkään ylempiarvoista liikenteessä, jos läskin perseenne alla on Audi, Bemari, taksi tai bussi. Kyllä ne liikennesäännöt koskee yhtä lailla teitäkin. Eli mitäs jos laskeutuisitte takas maanpinnalle sieltä pilvilinnoistanne??!!

      Toinen ääripää on nää pikku pesupalloilla köröttelevät naiset ja papparaiset. Heilläkään ei oo hajuakaan liikennesäännöistä, ja nää ämmät suosii kelillä kuin kelillä alinopeudella junnaamista. Tällä sakilla huono liikennekäyttäytyminen ei johdu kusipää-asenteesta, vaan heitä pelottaa ajaa eivätkä he hallitse autoaan saati liikennesääntöjä.

      Minä valitettavasti joudun ammattini takia sietämään näitä idiootteja jokaikinen päivä.

    • pellet

      Te ootte kaikki tyhniä!

      • Tyhnä olen ?!

        Juu, minä olen todella tyhnä, mitä lie sitten onkaan.


    • hyyskäläinen

      LISÄÄ SONTAPAINIA! SE TEKEE KUTAA!

    • ---

      Bussit on aina änkemässä päälle joka pysäkiltä vaikka nopeus on yli 60km/h.
      Sit kaikki juntit antaa tilaa. Ei taida niille mennä jakeluun että bussi ei sieltä tule päälle.

      • Kiireinen bussikuski

        Jotkut ottavat vapaaehtoisesti huomioon liikenteessä myös muut. Joitain ei haittaa olla perillä muutamaa sekunttia myöhemmin vaan nopeuttavat pysähtymisellään joskus useamman kymmentä ihmistä pääsemään perille nopeammin ja auttavat bussikuskia pysymään aikataulussaan. Kaikki eivöt ole kuin sinä. Jotkut ymmärtävät että liikenteessä on myös muita.


      • bussinkäyttäjä

        Busseilla on kaupunkialueella tietty etuajo-oikeus verrattuna muuhun liikenteeseen, mutta se änkeeminen on tosi ärsyttäävää... Lisäksi se bussi voi "tulla päälle", ts. ajaa kolarin sen toisen auton kanssa, jos se bussi vaan änkee tms. ;(


      • ei muulloin
        bussinkäyttäjä kirjoitti:

        Busseilla on kaupunkialueella tietty etuajo-oikeus verrattuna muuhun liikenteeseen, mutta se änkeeminen on tosi ärsyttäävää... Lisäksi se bussi voi "tulla päälle", ts. ajaa kolarin sen toisen auton kanssa, jos se bussi vaan änkee tms. ;(

        Busseilla on etuajo-oikeus poistuessaan pysäkiltä mikäli tieosuuden nopeusrajoitus on 50km/h tai alle.


      • ....,,,,
        ei muulloin kirjoitti:

        Busseilla on etuajo-oikeus poistuessaan pysäkiltä mikäli tieosuuden nopeusrajoitus on 50km/h tai alle.

        "Busseilla on etuajo-oikeus poistuessaan pysäkiltä mikäli tieosuuden nopeusrajoitus on 50km/h tai alle. "

        Kannattaisi lukea tieliikennelaki, ennen kuin soopaa kirjoittelee!

        "Tien antaminen pysäkiltä lähtevälle linja-autolle
        Jos pysäkillä olevan linja-auton kuljettaja tiellä, jolla suurin sallittu nopeus on enintään 60 km/h, osoittaa suuntamerkillä...."


      • Onneksi olet olemassa!
        ....,,,, kirjoitti:

        "Busseilla on etuajo-oikeus poistuessaan pysäkiltä mikäli tieosuuden nopeusrajoitus on 50km/h tai alle. "

        Kannattaisi lukea tieliikennelaki, ennen kuin soopaa kirjoittelee!

        "Tien antaminen pysäkiltä lähtevälle linja-autolle
        Jos pysäkillä olevan linja-auton kuljettaja tiellä, jolla suurin sallittu nopeus on enintään 60 km/h, osoittaa suuntamerkillä...."

        Olipa suuri virhe. Hui kauhia. Eiköhän tuosta suuresta SOOPASTA kuitenkin jutun pointti tullut ilmi?!! Onneksi sinä tulit pelastamaan tilanteen suurena tietäjänä!


      • yritä kasvaa
        Onneksi olet olemassa! kirjoitti:

        Olipa suuri virhe. Hui kauhia. Eiköhän tuosta suuresta SOOPASTA kuitenkin jutun pointti tullut ilmi?!! Onneksi sinä tulit pelastamaan tilanteen suurena tietäjänä!

        Harvinaisen naurettava purkaus. Olit väärässä ja sillä sipuli.


      • .........
        bussinkäyttäjä kirjoitti:

        Busseilla on kaupunkialueella tietty etuajo-oikeus verrattuna muuhun liikenteeseen, mutta se änkeeminen on tosi ärsyttäävää... Lisäksi se bussi voi "tulla päälle", ts. ajaa kolarin sen toisen auton kanssa, jos se bussi vaan änkee tms. ;(

        Niin se takaa tuleva voi vaikka nyt ensityökseen vaikka hidastaa enakolta jos näkee bussin pysäkillä esim vaikka sen takia että sieltä bussin takaa voi tulla lapsi juoksemalla kadulle .


      • Onneksi olet olemassa!
        yritä kasvaa kirjoitti:

        Harvinaisen naurettava purkaus. Olit väärässä ja sillä sipuli.

        Niin minä en tuota ylläolevaa 50km/h-väitettä kirjoittanut vaan kommentoin sinun vittuilu-mentaliteetilla esittämää korjausta jolla ilmeisesti yritit omaa "suurta" tietämystäsi korostaa. Kannattaa pikkasen edes kiinnittää huomiota nimimerkkeihin ettei niin helposti tule vastanneeksi väärälle henkilölle. No joillekin on ylivoimaista käyttää SAMAA nimimerkkiä vaikka se selventäisi kenelle kirjoitukset on suunnattu. Kuten sinä!!


    • 330d ja hajis

      Olen homosexuaali ja omaan homojen oikeuksia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1935
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1350
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1331
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe