Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Moniko luuseri teistä

väestönvähennys

Moniko teistä teki lapsia ennen kuin olitte olleet parisuhteessa lasten äidin kanssa ainakin 12 vuotta ja ikää oli vähintään 32 vuotta?

Veikkaan että aika moni. Luuserit. Suhteenne ei tule kestämään.

9

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmen lapsen isä

      Seurustelimme vaimoni kanssa vajaan vuoden ennenkuin menimme kihloihin, olimme 2 kk kihloissa ja menimme naimisiin ja 8 kk naimisissa ennenkuin esikoisemme syntyi. Olimme molemmat alle 30-vuotiaita. Nyt olemme olleet naimisissa yli 27 vuotta. Suhteemme ei siis varmaankaan tule kestämään tällaista hätiköintiä...

      • urpot lisääntyvät

        Niin. Ja kuitenkin lykkäätte ne kakarat koko ajan mummolaan hoitoon kun ette itse jaksa tai viitsi hoitaa niitä.

        Kannattaisi pitää mielessä, että lapsia ei tehdä ketään muita varten eli isovanhemmilla ei ole mitään velvollisuutta hoitaa heitä yhtään. Kun hankkii lapset niin pitää olla varma että pystyy hoitamaan heidät kokonaan itse (ja myöhemmin päiväkotiin). Ei pidä olettaa automaattisesti että kukaan tulee auttamaan lapsenhoidossa jos kotileikki ei enää huvitakaan. Äiti ja isä hoitavat lapsensa yksin eikä kenelläkään muulla ole mitään velvollisuutta olla kiinnostunut heidän kakaroistaan. Toivottavasti tämä oli teillekin selvä jo ennen kuin päätitte tehdä ympäristörikoksen ja lisääntyä?`

        Jos epäilee ettei jaksa hoitaa lapsiaan kokonaan itse kaikissa vaiheissa (paitsi se päiväkoti) niin niitä ei pidä koskaan hankkiakaan. Te tuskin ehditte miettiä sellaisia kun noin kovalla kiireellä jätitte ehkäisyn pois?

        Olisiko kannattanut kuitenkin seurustella ja katsella rauhassa elämää kaksistaan ensin 12 vuotta ja sen jälkeen vasta alkaa ajatella lisääntymistä?


      • Kolmen lapsen isä
        urpot lisääntyvät kirjoitti:

        Niin. Ja kuitenkin lykkäätte ne kakarat koko ajan mummolaan hoitoon kun ette itse jaksa tai viitsi hoitaa niitä.

        Kannattaisi pitää mielessä, että lapsia ei tehdä ketään muita varten eli isovanhemmilla ei ole mitään velvollisuutta hoitaa heitä yhtään. Kun hankkii lapset niin pitää olla varma että pystyy hoitamaan heidät kokonaan itse (ja myöhemmin päiväkotiin). Ei pidä olettaa automaattisesti että kukaan tulee auttamaan lapsenhoidossa jos kotileikki ei enää huvitakaan. Äiti ja isä hoitavat lapsensa yksin eikä kenelläkään muulla ole mitään velvollisuutta olla kiinnostunut heidän kakaroistaan. Toivottavasti tämä oli teillekin selvä jo ennen kuin päätitte tehdä ympäristörikoksen ja lisääntyä?`

        Jos epäilee ettei jaksa hoitaa lapsiaan kokonaan itse kaikissa vaiheissa (paitsi se päiväkoti) niin niitä ei pidä koskaan hankkiakaan. Te tuskin ehditte miettiä sellaisia kun noin kovalla kiireellä jätitte ehkäisyn pois?

        Olisiko kannattanut kuitenkin seurustella ja katsella rauhassa elämää kaksistaan ensin 12 vuotta ja sen jälkeen vasta alkaa ajatella lisääntymistä?

        Jaaha, sinut on siis lapsena mummolaan lykätty hoitoon. Meidän lapsia ei ole. Ehkä me olemme urpoja, mutta lapsista ainakin tuli ihan helskutin kauniita ja fiksuja. Sinun vanhemmillasi ei käynyt ihan yhtä hyvä onni.


      • Ennen oli ennen, nyt on

        Joo se oli ennen se. Oletko huomannut, että maailma on vähän muuttunut ja esim. naiset eivät elä miehen armoilla? Jaa otit naapurin tytön?


      • Just jooo
        Kolmen lapsen isä kirjoitti:

        Jaaha, sinut on siis lapsena mummolaan lykätty hoitoon. Meidän lapsia ei ole. Ehkä me olemme urpoja, mutta lapsista ainakin tuli ihan helskutin kauniita ja fiksuja. Sinun vanhemmillasi ei käynyt ihan yhtä hyvä onni.

        Niinhän sinä täällä valehtelet.


    • isäx4

      Vaimoni ja minä saimme esikoistyttäremme alle 2 vuotta seurustelumme aloittamisen jälkeen. Olimme molemmat parikymppisiä. Lapsia siunaantui loppujen lopuksi 4, yhteiseloa takana 26 vuotta, josta naimisissa 22 vuotta.
      Ei varmaan tämä meidänkään suhteenpoikanen tule kestämään, taidettiin hätiköidä liikaa ;) Ei vaan, hyvin pyyhkii edelleen ja rakkautta riittää.

      • voi voi teitä

        Voi voi, kyllä teillä oli kiire. Ette ehtineet oppia tuntemaan toisianne ennen lapsia. 12 vuotta on minimiaika seurustella ennen lapsia. Sillä tavalla se suhde kestäisi varmemmin. Tuohan on kuin pelaisi venäläistä rulettia, kun lisäännytään holtittomasti lyhyen tuntemisen jälkeen.


      • Ennen oli ennen, nyt on

        Kuten sanottua, ennen oli ennen, nyt on nyt. Ja kait se pentukatras jonkun porukan kasassa pitää. Muutahan teillä ei olekkaan.


    • Suoraselkäinen jäbä

      Puhut kyllä perkeleesti asiaa :D

      Pidä tuo rehellisyys!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe