Niiin ,kertokaa ihmiset mitä mä teen mun tyttöystävän kaa kun meillä on pikku ongelma seksin suhteen,me siis ollaan aijjemmin kyl harrastettu mutta nyt tuli riitaa ku se vähä niinku pihtaali jo jonku aikaa joo voi olla jonku mielestä lapsellista mutta vittuku panettaa koko ajan ja sitte se ei anna koska sillä on nuorempana jääny traumoja seksistä ja nyt se niinku purkautuu .kaikkein vittumaasta täs on ku itte on ollu oikeesti niin täydellinen ku vaa ikinä..ja takaasi ei tuu mitää :( ja ku se on viä nii saaterin hyvän näköönen...däämm kertokaa millä saan sen syttyyn ?
Ongelmia tyttöystävän kanssa..:(
12
1251
Vastaukset
- 3623263232
Haluaako hän puhua traumoistaan sun kanssasi? Tyttöystäväsi olisi jo itsensä takia hyvä saada ne traumat läpikäytyä. Usein sekin auttaa, että saa kerrottua asiat jollekin joka kuuntelee. Mutta tietty sitähän ei aina ole valmis kertomaan muille asioistaan...
- Puuttees
Joo siis ollaa kyl puhuttu asioosta mutta en vaa tiiä vittyyy ,jotai pitääs keksii eroo en tietenkää haluu.tyttöystävä on muuten täydellinen .:)
- Novoivittyy
Puuttees kirjoitti:
Joo siis ollaa kyl puhuttu asioosta mutta en vaa tiiä vittyyy ,jotai pitääs keksii eroo en tietenkää haluu.tyttöystävä on muuten täydellinen .:)
Ei näköjään ois kannattanu kertoo sulle kun et ymmärrä miten iso luottamuksen osoitus se on. Tyttö kertoo sulle vaikeista asioista ja toinen vaan miettii että miten pääsee panemaan. Hienoa.
Aivos on tippunu muniin. - jgijhtuiurhrdj
Puuttees kirjoitti:
Jos et olekaan sängyssä sellainen kuin se haluu, niin siksi pihtaa? Tarkista, että olet kunnioittava, käsittelet häntä kuin aarretta, teet muutakin kuin vain pumppaat. Et kiirehdi alussa ja arvostat häntä. Opettelet mistä hän pitää. Mutta aina ei vaan seksuaaliset kemiat kohtaa. Sille ei voi mitään. Itsekin jouduin toteamaan, että toinen ei halunnut välillä vauhdikkaampaa ja toinen halusi. Ei muuta mahista kuin erota, vaikka muuten olisikin ollut aika täbö tapaus.
- fdhfdhhfd
Puuttees kirjoitti:
Harmi juttu. Hmm..jotkut tai oikeastaan aika monetkaan naiset eivät niin välitä seksistä muutenkaan. Ehkä tytskäsi on tällainen ja käyttää niitä nuoruuden traumojaan tekosyynä, jotta saisi tyylikkäästi väistettyä seksiaikeesi. Mulla on kokemusta monestakin kaunottaresta, joita ei vaan seksi kiinnostanut, vaikka olen huomioiva sängyssä yms.
No, jos yhtään lohduttaa, alkaa miehilläkin halut yleensä hiipumaan vanhemmiten. Mutta jaksatko odottaa, kunnes olette jotain 60-70 -vuotiaita?? - uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Novoivittyy kirjoitti:
Ei näköjään ois kannattanu kertoo sulle kun et ymmärrä miten iso luottamuksen osoitus se on. Tyttö kertoo sulle vaikeista asioista ja toinen vaan miettii että miten pääsee panemaan. Hienoa.
Aivos on tippunu muniin.No ei sitä silti ikuisuuksia tarvitse ketään odottaa.
- Novoivittyy
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:
No ei sitä silti ikuisuuksia tarvitse ketään odottaa.
Ei tarvitsekaan, mutta aloittaja ei selvästikään ymmärrä tilannetta vaan ainoastaan miettii panemista. Kannattaisi lopettaa tuollainen suhde jo ihan molempien kannalta. Tyttö tarvitsee lisää aikaa ja jonkun joka ymmärtää paremmin. Ja aloittaja tarvitsee jonkun joka on jo valmis hyppäämään sänkyyn.
- Anonyymi
Hidas järki, mietiskelyä melkein 1 vuotta eikä parempaa tullut.
- Anonyymi
Nolla jäi pois. Siis melkein 10 vuotta.
- 12+3
Olkoon tyttöystävä muuten kuinka täydellinen tahansa, pihtaamisongelma tulee taatusti ajan myötä pahenemaan. Akkiä tyttö kierrätykseen ja luo katseesi vähän laajemmalle.
- Eka toka
Olen samoilla linjoilla 12 3:n kansas. Kun aikaa kuluu, asiat pahenee. Sinut tullaan aina muistamaan juuri sinä henkilönä jonka aikana käytiin läpi seksuaali traumat ja aina seksin aikana ne nousevat esille.
Jos seksi hallitsee elämääsi näinkin voimakkaasti, on parempi vaihtaa sellaiseen joka on samalla aaltopituudella kanssasi. Muutoin kun aikaa kuluu, molemmat riennättä omissa menoissanne ja jossain vaiheessa sitten sattuu toista.
Joten, parempi hoitaa asiat pois päiväjärjestyksestä, kun ne vielä ovat pieniä eikä teilläkään liene perikuntaa.- Viäki puuttees
Jooh siis että kaikille tulee selväks nii siis mitää pahoonpitelyy tai mitää ei oo sillä ollu mutta vaa sillee painostuksen alla ...ja oikeesti oon pitänyn sitä ku kukkaa kämmenenllä ja oikeesti oon tehny melkee ihan kaikkeni....ja se kyl itekki sanoo et mulla pitääs olla joku toine joka vois tehä kaikkee ja sillee :p mutta entiä jos kattoo ny hetken ja sanoo sitte että jos,vaikka,ehkä vähä päästelis ja nii ja jos se on sillee ei helevetis nii sitte oon iha hukasss:( ja ei seksi niin hallitte elämää..tai ainakaa hirveesti..ei vaa oo kiva ku kaikki kaverit ja nämä on sillee juu tos sain vkl ja sitte itte vaa ajattelee et juu no meillä on pieni paussi menos seksin suhteen :'(..
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52745