ONKO mahdollista?

Hmmmm

Olin kahden viikon päästä menkkojen loppumisesta suojaamattomassa yhdynnässä miehen kanssa. Siitä yli 50 h jälkeen otin jälkiehkäisyn. Yhdynnästä noin 9 pv jälkeen minulle tuli (pari pv aikaisemmin kuin olisi menkkojen pitänyt oikeasti alkaa) aamulla punertavaa vuotoa. Mutta tamppoonin laitettua huomasin että minulla olikin erittäin niukkaa ruskeaa vuotoa sen vajaa kaksi päivää sitten. Lisäksi minulla oli kuukautiskivun tapaisia alavatsakipuja. "Oikeita" kuukautisia ei ole näkynyt tuon vuodon jälkeen melkein 3 viikkoon. Sillä normi menkkani ovat runsaat ja kesto 6 päivää.
Lisäksi olin vuodon jälkeen uudelleen kahden vk päästä suojaamattomassa yhdynnässä. Onko minun mahdollista olla raskaana? Olen tehnyt kyllä ensimmäisen yhdynnän jälkeen testin kaksi kertaa. Molemmat neg. Ensimmäisen tein 13 pv jälkeen ensimmäisen yhdynnän ja toisen 27 pv jälkeen ensimmäisen yhdynnän.
En kaipaa minkäänlaista moralisointia yms. Vaan asiallisia neuvoja ja mielipiteitä :)

9

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi lapsi parkaa

      Toivottavasti ei.

      • Kannattaisiko

        opetella käyttämään ehkäisyvälineitä ?


      • Sano: YES SIR!!
        Kannattaisiko kirjoitti:

        opetella käyttämään ehkäisyvälineitä ?

        Kyllä ne varmaan osaa käyttää, mutta osaako ne säilyttää ja pysyykö se siinä pienessä kikkelistä vai hajoaako sinne veltton pilluun. Pillunkin kannattaa trimmata, niin se palautuu synnytyksestä sitten 35-vuotiaana.


    • je. kokemusta on

      No jopas on taas ollut "älykkäitä" vastaajia???
      Eihän sitä kukaan täällä osaa varmasti sanoa, mutta luultavasti et ole raskaana.
      Lukaise vaik netistä, jos olet heittänyt sen je.pillerin tuoteselosteen jo pois, et mitä kaikkia sivuvaikutuksia tuolla je.pipllerillä on. Musta noi kaikki sun ns.oireet sopii siihen piikkiin.

    • pöpil

      Että menkkojen pituus ja runsaus vaihtelee on normaalia. Kaikki menkat ei ole samanlaiset! Mutta sinuna ottaisin uuden testin viikon parin päästä. Vaikuttaa siltä että haluaisit olla raskaana? Silloinhan ei ole väliä milloin saat tietää :) jos et halua lasta ota se uusi testi ja jos on negatiivinen ota uusi viikon päästä ja sen jälkeen viikon päästä ja silloin viimeistään saat oikean vastauksen! Testi ei välttämättä näytä positiivista heti hedelmöityksen jälkeen. Koska olet suojaamatonta seksiä harrastanut, voit olla raskaana.

      • Aloittajaaaaaa

        Koska aikaisintaan nyt testi?


      • Aikaisintaan 12 v.
        Aloittajaaaaaa kirjoitti:

        Koska aikaisintaan nyt testi?

        kuluttua jos sinulla ei ole parisuhdettakaan...


    • kuuglj

      Jälkiehkäisyn jälkeen (meillä suhteessa kumi hajosi) itselläni jäi ensin menkat kokonaan pois ja sitten seuraavat kestikin 2vk.. Eli jälkiehkäisy voi vaikuttaa omaan hormoonitoimintaasi monin tavoin!

    • Miksi katumuspilleri

      Erehdyitkö antamaan ahteria naapurin sekakäyttäjä-Arskalle ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5178
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3377
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1512
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1353
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      958
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      63
      728
    Aihe