Olen töissä päiväkodissa ja minulla on tatuointi näkyvässä paikassa.. Haluaisin vaan tietää mitä vanhemmat ovat tatuoinneista päiväkodin työntekijöillä mieltä?? Lapset tykkää mutta entä vanhemmat :)
Tatuoinnit?
5
1162
Vastaukset
- 8+19
vittuako se niille kuuluu!!!
- ei hätää
Ei ne minua ainakaan haittaa, suoraan sanottuna en varmaan edes kiinnittäisi huomiota :) Tatuoinnit on sen verran yleisiä etten usko, että tänä päivänä kukaan enää luokittelee tatuoituja ihmisiä mihinkään "ex-vanki" tms. lokeroihin. Monella vanhemmallakin on varmasti tatuointeja, ole huoleti :)
- päiväkotilainen
Eiköhän tatuoinnit ole tänä päivänä jo niin yleisiä ettei niihin välttämättä kiinnitä edes huomiota. Ja onhan niitä tatuointeja vanhemmillakin näkyvillä paikoilla eikä päiväkodin työntekijät ajattele vanhemmasta mitään pahaa sen takia.
- ----------
Jos on esimerkiksi pääkallo poskessa, niin kyllä silloin saattaa tulla mieleen, että onkohan tuon ihmisen kyky tehdä järkeviä ratkaisuja ihan normaalilla tasolla. Ja voisin tulla siihen tulokseen, että onneksi hän ei ole ainut hoitaja paikalla, jospa muut vähän katsoisivat hänenkin perään. Jos taas tatuointi on jokin "järkevä", niin eipä se mihinkään vaikuta. Koska lapset tykkäävät, niin ilmeisesti se on ihan järkevä.
- Deepi
Nooh, jos ei mitään aivan törkeää hakaristi/tissi-tyttö/satanismi kuvaa ole, niin mulle ihan sama. Eipä ole itsellä käynyt mielessä, että mitähän ne hoitotädin miettivät mun tatuoinneista. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146