Kaipaisin uusia ystäviä, joiden kanssa voisi puhua asioista, käydä elokuvissa, lenkillä, ravintolassa, baarissa, missä vaan!
Vanhat ystävät jäivät edellisen parisuhteen alle tai sitä ennen jo lukuisissa muutoissa jne. Itse asiassa on vain aina ollut vaikea löytää ystäviä lapsuuden jälkeen .Onhan lapsuusystävät vieläkin jollakin tasolla elämässä, mutta ei heidän kanssaan enää ole kuin hyvä jos vuosittain tekemisissä. Ei heille voi puhua nykyisestä elämäntilanteesta esim.
Ja mikähän se tilanne on? En tiedä, ikäkriisi, identitettikriisi, jotain? mies ja lapsia on, mutta kestääkö tämä ja jotain omaakin pitää joka tapauksessa olla.
Tästä ja monesta muusta haluaisin puhua ja kuunnella ikäiseni, eli n. 32-40 vuotiaan kanssa.
Ai niin, olen pitkä, itsestäni huolta pitävä tyttömäinen nainen, harrastan lenkkeilyä ja kuntosalia.
Sinua kohtaan ei ole sen kummempia vaatimuksia, sisin on tärkein ja katsotaan natsaisiko meillä yhdessä :)
ystäviä Hyvinkää-Hämeenlinna akselilta tai läheltä
punatakkinen
0
144
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292855- 1091132
- 58931
- 66895
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6887olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26867Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65824Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37820Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75754Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136749