Kuinka nuortua tyylillä?

Hot mama!

Mielestäni ei ole niin rumaa näkyä, kuin vanha ja väsynyt nainen. Olen itse juuri täyttänyt 60-vuotta. Haluaisinkin keskustella ikäisteni tyylistä. Kuinka saisin itseni näyttämään nuoremmalta? Tiedän, että ulkoilu ja hyvät yöunet ovat tärkeä asia, mutta mitä muuta?

96

589

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Perussettiä.

Värjäät tukkasi mustaksi, violetteja raitoja. Liikaa meikkiä. Korkkarit, joilla et osaa kävellä. Liian pienet halpalaupasta ostetut "muodikkaat " verkkarit päälle.

Jos ei ala näyttämään tarpeeksi nuorekkaalta, sitten vaan reippaasti plastiikkakirurgille:

http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/isoja_kuvia_2008/547189.jpg

Jo alkaa olemaan tyylikästä.

=DW=

• ;-)

Kokeilisit tuota ensin itse ja sen jälkeen voisimme arvioida kannattaako tuota ohjettasi toteuttaa.

Tietenkin kuvasi pitää olla näytillä. ;-)

• k/k

Ota siihen rinnalle vanha väsynyt mies niin alat näyttämään paremman näköseltä.

• kelpovares

Taitaa olla jo ?!?1?!

• Kaunis ikäisekseen

Vaatteet H&M-liikkeestä, korkokengät(aina), lyhyt tukka pitkäksi(ethän halua näyttää itämaiselt naishiihtäjältä) Vatsa vek eli max 1600kcal/vrk,helppoa kun katsoo kalorilaskurista tarkat annoksien kalorimäärät. Raitis ulkoilma 1tunti 4krt viikossa.

Olen 66v nainen ja minua sanotaan usein "korkeintaan 55"

• tiina@

katsoppas uudelleen peiliin päivänvalolla ja jätä pakkelit pois naamasta mää oon 55 ja usein sanotaan että 65 eipäs vaiteskaan ei mulla oo ympärillä sellaisia ihmisiä jotka on ulkonäkökeskeisiä ei ainakaan kukaan oo tullu sanoon mitään yhden ystävän sanat jäi ikuisesti mieleen ollaan oltu ystäviä kansakoulun ekalta luokalta hän on ollut aina hoikka ja pieni ja mää oon aina paininu kilojeni kanssa niin noin kymmenen vuotta sitten hän sanoi mulle niinkin kauniisti että mulla on ollu aina niin kauniit kasvot se lämmitti ja lämmittää vieläkin meikkaamaan en ole vielä oppinut uudelleen sitten nuoruusvuosien jälkeen mun mielestä ne vaan tuo enemmän esille vanhenevaa ihoa vaatteet ostan mieluummin laadukkaita kun henkka maukka halppisvaatteita ja oon tosi tyytyväinen että nykyään tehdään isommillekkin naisille nuorekkaita ja kauniita vaatteita.

• ei huonoja
        tiina@ kirjoitti:

katsoppas uudelleen peiliin päivänvalolla ja jätä pakkelit pois naamasta mää oon 55 ja usein sanotaan että 65 eipäs vaiteskaan ei mulla oo ympärillä sellaisia ihmisiä jotka on ulkonäkökeskeisiä ei ainakaan kukaan oo tullu sanoon mitään yhden ystävän sanat jäi ikuisesti mieleen ollaan oltu ystäviä kansakoulun ekalta luokalta hän on ollut aina hoikka ja pieni ja mää oon aina paininu kilojeni kanssa niin noin kymmenen vuotta sitten hän sanoi mulle niinkin kauniisti että mulla on ollu aina niin kauniit kasvot se lämmitti ja lämmittää vieläkin meikkaamaan en ole vielä oppinut uudelleen sitten nuoruusvuosien jälkeen mun mielestä ne vaan tuo enemmän esille vanhenevaa ihoa vaatteet ostan mieluummin laadukkaita kun henkka maukka halppisvaatteita ja oon tosi tyytyväinen että nykyään tehdään isommillekkin naisille nuorekkaita ja kauniita vaatteita.

Olen ostanut henkalta ja maukalta yli kymmenen vuotta sitten neuletakin, Ollut pesukoneessa ainakin 50 kertaa ja yhä hyvässä kunnossa.

Se niistä halpis vaatteista.

• tiina@
        ei huonoja kirjoitti:

Olen ostanut henkalta ja maukalta yli kymmenen vuotta sitten neuletakin, Ollut pesukoneessa ainakin 50 kertaa ja yhä hyvässä kunnossa.

Se niistä halpis vaatteista.

jotkut voi olla hyvänlaatuisia ja jotkut kalliitkin voi olla huonolaatuisia näinhän se menee mutta se henkka maukka on vähän sellasta tusinatavaraa toki siellä seurataan muotia joka vaihtuu vuosittain jos ei kaksikin kertaa vuodessa mää taas tykkään olla vaatteissa joissa on mukava olla ja jotka on mun näköisiä mää en niitä neuletakkeja esimerkiks käytä en oo oppinu siihen kerrospukeutumiseen mulla on yksi villatakki jonka mun veljen vaimo on joskus kolkytvuotta sitten kutonu mulle sitä käytän joskus sopivalla ilmalla ulkotakkina se on tosi paksu ja ihana.

• 60-nainen

Palstalla , Kauneus ja muoti, Tyyli , on tämä sama aloitus. Kirjoitin siellä jo mielipiteeni.

• meeriamanda

Lady 60v.
      30.10.2013 11:05
      0

Olen täyttänyt 60v. ja haluaisin vähän keskustella ikäisteni tyylistä. Vanhan näköinen kun ei haluaisi vielä olla, mieluusti näyttäisi vähän ikäistään nuoremmalta?
      Itse olen huomannut että ulkoilu ja hyvät yöunet ovat ne tärkeimmät asiat. Ei voi olla pahempaa näkyä kun väsyneen näköinen vanha nainen... Kilojen kanssa taistelu on tietysti kovaa taistelua ja pitäisi katsoa mitä pistää suustaan alas.
      Onko teillä vanhemmat ladyt erityisiä vinkkejä ko. asiaan???

• ei meillä

:) Tällä kuumalla mamalla taitaa olla iso ongelma ulkonäöstään :)

• aivan turhaa

Minkä tyydytyksen sait tästä kopioinnista?

• et sit ymmärtäny
        aivan turhaa kirjoitti:

Minkä tyydytyksen sait tästä kopioinnista?

Hän nähtävästi viittasi siihen, että tämän ketjun aloitus on aikaisemman aloituksen kopiointia.

• hyväolo

Ravinto, liikunta ja riittävä lepo ensin kuntoon, ellei ole jo. Kauneushan tulee sisältäpäin.
      Ulkoisia konsteja: sopiva hiusten väri ja leikkaus, pukeutumistyyli, värit, asusteet. Silmälaseilla voi myös saada ihmeitä aikaan. Hangonkeksimäisyys tekee typerän vaikutuksen, mutta ilmettä pintaan kuitenkin. Näitä olen itse käyttänyt ja suht. tyytyväinen olen habitukseeni.

• Et varmaan ole paljon maailmaa katsellut. Vanha väsynyt nainen näyttää vanhalta väsyneeltä ihmiseltä. Jos olisi kyse lähelläni elävästä ihmisestä miettisin, miten voisin ilahduttaa tai piristää häntä. Miksi vanha ihminen on mielestäsi ruma?

Miten 60-vuotias nainen voisi näyttää ikäänsä nuoremmalta? Onko olemassa jokin normimalli? Julkisuudessa näkyy paljon erilaisia aktiivisia yli 60-vuotiaita, vanhoja, nuorekkaita, reippaita, iloisia, kurttunaamoja ja säteileviä, ihastuttavia ja vaikka millaisia. Ikää on mielestäni vaikea arvioida nykyisin.

Ei 60-vuotias nuorru halpakaupasta muotivaatteita ostamalla, lisäkkeitä hankkimalla ja nuoruutta tavoittelemalla.

60 -ikäinen näyttää iättömältä, viehättävältä naiselta, kun on sinut itsensä kanssa ja ulkoinen olemuksensa on sovussa sisäisen kanssa. Kun ei yritä esittää jotain muuta kuin on, voi keskittyä muihin asioihin ja nauttia elämästä. Siitä syntyy oma säteilynsä, joka viehättää ympäristöä. Ikä on vain numeroita.

• -.,..-*

Jos sinulle sanotaan että näytät ikäistäsi nuoremmalta, niin mielestäni sanoja sanoo että oletpa jo vanha.

Annetaan sanonnat jäädä sikseen ja näytetään kukin omalta itseltämme.

• ollaan kuin ollaan

Ei se aina ole niin. Olen huono arvioimaan ihmisten ikää, enkä yleensä yritäkään muuten kuin noin kymmenen vuoden mariginaalilla.

Joskus on kuitenkin käynyt niin, että olen ihan spontaanisti hämmästynyt, kun joku minun silmissäni nelikymppinen sanoo valmistautuvansa eläkkeelle. Silloin livahtaa väkisinkin sellainen ehkä imarteluksi kuviteltu; ethän sinä vielä voi eläkeiässä olla?

Jotkut vain näyttävät paljon ikäistään nuoremmilta, toiset taas ikäistään vanhemmilta. Mikä siihen sitten vaikuttaa, syynä siihen lienee osanaan geenit, elämäntavat, elämänkokemukset..., kaiken sen yhdistelmä.

• joop*
        ollaan kuin ollaan kirjoitti:

Ei se aina ole niin. Olen huono arvioimaan ihmisten ikää, enkä yleensä yritäkään muuten kuin noin kymmenen vuoden mariginaalilla.

Joskus on kuitenkin käynyt niin, että olen ihan spontaanisti hämmästynyt, kun joku minun silmissäni nelikymppinen sanoo valmistautuvansa eläkkeelle. Silloin livahtaa väkisinkin sellainen ehkä imarteluksi kuviteltu; ethän sinä vielä voi eläkeiässä olla?

Jotkut vain näyttävät paljon ikäistään nuoremmilta, toiset taas ikäistään vanhemmilta. Mikä siihen sitten vaikuttaa, syynä siihen lienee osanaan geenit, elämäntavat, elämänkokemukset..., kaiken sen yhdistelmä.

Luulisimpa elämän tavoilla olevan jotakin tekemistä, sillä muutamaa vuotta nuorempaa sisartani on pidetty aina minua vanhempana.

• terveys on kauneutta

vanhanaki,

alotukseen:

kuntosali käynnit kaksikertaa viikossa, terveys on kauneutta, pidä itsesi terveenä, syö kohtuulisesti, ettet ole ylipainoinen,
      kuten jo tiesit ulkoilu, liikunta ja riittävät yöunet pitää ihmisen terveenä ja kauniina,
      sitten vaatteet valita oikein itseleen sopivasti, oikealla pukeutumistyylillä saa paljon aikaan,
      kosmetiikan käyttö pitää olla jo tuossaijässä varovaisen kohtuulista ja oikein vailittua, liika kosmetiikka tekee suurta vahinkoa ulkonäölle,

• Hei kun keikuskelen

Onko se mahdollista, että vois nuortua?
      Jos on, niin hyvänen aika sentäs, minä oon jonossa ensimmäisenä kärkkymässä ohjeita nuortumiselle. En yhtään tykkäis huonoa, jos vetästäis veks vaikka kymmenen vuotta.

Jos tarkoitit kuitenkin, että "Kuinka vanhentua tyylillä?", niin se on vähän vaikeaa sanoa, koska on niin monia makuja.

Kirjoitit, että "Mielestäni ei ole niin rumaa näkyä, kuin vanha ja väsynyt nainen."
      Ihan sama, minkä ikäisestä ihmisestä on kyse. Jos nuori ihminen laahustaa apaattisena, suuvärkki alaspäin, väsynyt olemus ja negatiivinen asenne kaikkeen, tyytymättömyys omaan itseensä ja sitä rataa, niin ei semmonenkaan ihan kivaa katteltavaa ole.

Olen 56v ja tästä en nuorene, vaikka pistäisin mitä päälleni.
      Ei hätää, koska tyytyväinen olen itseeni. Voisin melkein sanoa, että rakastan ittiäni. Rakkaudesta ittiäni kohtaan yritän hemmotella itseäni just presiis niin, kuin sillä tai tällä tuulella huvittaa.

Töihin pukeudun pikkusen arkisemmin. Ei mitään pursuavia röyhelöitä, eikä missään nimes avokauluksisia puseroita. Tissinvako ei saa näkyä :)
      Konsertteihin tai teatteriin pukeudun vähän räväkämmin. Jotakin erikoista, mutta ei kuitenkaan mautonta. Hiukset vaatteista riippuen joko pörhöllä valtoimenaan tai sitten löyhällä nutturahkomaisella mytyllä takaraivos. Jos myttytukka, niin isot korvikset näkyvästi esillä.

• nuorekas?????

On sullakin huolet. Moni ikäisesi viruu vuoteessa päivät pitkät. Oo onnellinen, että pystyt liikkumaan, näytä ilosi siitä muillekin.

• ++++

Vihdoinkin täällä jollakin on äly kohdallaan.
        Ihan kuin eilisen Nokka-päivästä mieleen tuli, kuinka lelliteltyjä me täällä yltäkyllän maassa olemme.
        Kai on niin, mitä paremmin ovat asiat, sitä suurempia vaikeuksia kuvittelemme.
        Olisit aloittaja tosiaankin onnellinen, jos sinulla on toimivat raajat, sydän ja aivot.

Ala aloittaja auttamaan itseäsi huonovointisempia. Näet, kuinka hyvin sinulla on oltavat.

• bessie*

No jos itse olet mielestäsi ruma näky ja vanha ja väsynyt nainen ja haluat näyttää nuoremmalta, niin taitaa olla kauneuskirurgia ainoa ratkaisu. 'Oikeita' elämäntapojahan olet ilmeisesti noudattanut.
      Harmaiden hiusten värjääminen muun värisiksi yleensä nuorentaa huomattavasti. Siinä kannattaa kuitenkin käyttää huolellista harkintaa.
      Voimakas meikki yleensä ei nuorenna.

Tyyli on sitten luku sinänsä. Nimimerkistä päätellen sinun tyylisi ei tule kovin kalliiksi ainakaan. Saattaa olla, ettei myöskään nuorenna.

• Nosta ryhti, liiku aktiivisesti (ihan sama miten ja missä), harrasta sinulle mieleisiä asioita ja unohda muut, syö terveellisesti, iloitse ystävistä ja muistakin mukavista ihmisistä ympärilläsi... se huomataan, kun ihminen on tasapainossa itsensä kanssa. Hymykin tulee silloin luonnostaan.

Säteilevä vanhakin nainen on kaunis!

• oma ihtesä

pitkä tukka vanhentaa, ja tuo et korkokenkiä aina, ei vaan jalat tykkää, kaikille ei sovi kaikki..

• Viime-viikolla taisi meillä käväistä Mr. Chuck Berry.
      John Lennoninkin idoli.
      Berryn konsertti ei ollut enää menestys.
      Mutta, minullakin on vielä kitara ja vahvistin.
      Onneksi myös kuulokkeet, joita Berryllä ei tainut olla, vaikka ehkä olisi pitänyt olla.
      Ja niin minäkin legendan kanssa näyttelen nuorekasta, molemmat uskomme kaikkeen muuhun, paitsi peiliin.

Ei itseensä uskottelu pahasta ole, useimmiten on se myönteistä.
      Virret tuntuvat olevan yhä kauenpana, lakanat vielä kapioina, Sushi, Kebab, Habanero ja Tortilla täyttävät elämän, vaikka HK-Blöö onkin yhä kaapin nurkassa.

Niih! ja vaikka enää en kehtaa kitaraa kantaa selässäni joka paikkaan, niin aika
      nuorekasta reppua kuitenkin. :)

H.

• Kuis nuorelta sitä pitäis näyttää?

Pieni muoviämpäri ja lapio käteen, kurahousut jalkaan ja Hello Kitty-pipo päähän.

Johan nuorentaa.

• oma ihtesä

reppu nuorentaa :), tosi on!, ja usein sen sisältö myös...

• kippis vaan

Meinaaks että sieltä kuuluu kilinää ja kolinaa ;) Puistoon vähän naattimaan.

• ollaan vaan
        kippis vaan kirjoitti:

Meinaaks että sieltä kuuluu kilinää ja kolinaa ;) Puistoon vähän naattimaan.

Konstit on monet, hämärässä kun on liikenteessä niin näyttää paljon nuoremmalta, ryppyjäkin joutuu etsimällä etsiä.Pimemeässä joutuu kysymään kuka sä olet tai pysyttelee kauempana näkö etäisyyden ja huutomatkan päässä, näillä konsteilla ei kukaan pääse sanomaan että olet vanhettunut.

• Omanikäinen

Riittänee että näytät virkeältä, hyvinlevänneeltä ikäiseltäsi. Kasvojen ilme ratkaisee paljon.Vaatteet hyvästä vaateliikkeestä ja luota myyjien apuun. He tuskin suosittelevat samaa tyyliä kaksi- ja kuusikymppiselle.

• musta.

omaikäiselle Juu, pukevat minut siniseen tai punaiseen, molemmista en pilä. sitten vielä sanovat että teillä on ylipitkät kädet(voi ollakin)

• Omanikäinen
        musta. kirjoitti:

omaikäiselle Juu, pukevat minut siniseen tai punaiseen, molemmista en pilä. sitten vielä sanovat että teillä on ylipitkät kädet(voi ollakin)

Et Kai sinä tahdoton kohde siellä ole vaan palveltava asiakas holla on myös omia mielipiteitä. Oletkos koskaan käymyt värianalyysissä?

• bessie*

?
      Aloittajahan nimenomaan kysyy, kuinka saisi itsensä näyttämään nuoremmalta, sillä hänen mielestään ei ole mitään niin rumaa kuin vanha, väsynyt nainen?
      (Siinä hän muuten on väärässä, esim. minun äitini oli kaunis vanhana ja väsyneenäkin. Paitsi että hänestä näki liki yhdeksänkymppisenäkin, että hän on joskus ollut hyvin kaunis nainen, hän oli kaunis 'pelkkänä' vanhana väsyneenä naisenakin, ei vain entisenä kaunottarena).

Mutta jos "kasvojen ilme ratkaisee paljon", niin millainen sen ilmeen sitten pitäisi olla että näyttäisi nuoremmalta?
      Itse olen vähän jäävi sanomaan, mutta tuossa peilin edessä ilmeiltyäni tulin siihen tulokseen, että vähän leuka kohotettuna ja kasvot suht. peruslukemilla, huulet ihan ihan pikkuisen raollaan. Pikkuriikkisen huulipunaa kun sormenpäällä laitoin huuliin, nenänpäähän ja poskiluiden korkeimpiin kohtiin niin taas lähti vuosi ja kolme kuukautta.

• miksi pitäisi

Huulipunaa nenänpäähän ja näyttää nuoremmalta, jestas sentään miten hullua porukkaa täällä on :D:D:D:D:D:D

• :)))
        miksi pitäisi kirjoitti:

Huulipunaa nenänpäähän ja näyttää nuoremmalta, jestas sentään miten hullua porukkaa täällä on :D:D:D:D:D:D

Enpä honannutkaan. :)))))

• koskas se...?
        miksi pitäisi kirjoitti:

No eikös se ollut joku punanenäpäiväkin...

• bessie*
        miksi pitäisi kirjoitti:

Kokeilehan nyt ensin, ja sano hulluksi vasta sitten.
        Siis pikkupikkuriikkisen ja hyvin hyvin häivyttäen... ikkäänkuin vähän hehkua, veri kuumana kohisee, villi veri vie ja silleen...

• mixsix
        bessie* kirjoitti:

Kokeilehan nyt ensin, ja sano hulluksi vasta sitten.
        Siis pikkupikkuriikkisen ja hyvin hyvin häivyttäen... ikkäänkuin vähän hehkua, veri kuumana kohisee, villi veri vie ja silleen...

Mix nenänpäähän??

• bessie*
        mixsix kirjoitti:

Mix nenänpäähän??

No just siks, johan mä selvitin

Testaa. Eikä sitten mitään oranssia tai ruskeaa vaan luonnollisen näköistä ja ehdottomasti samaa väriä joka kohtaan, sen on näytettävä aivan luonnolliselta.
        Mulla sattui vähän luumunpunaiseen menevä huulipuikko käteen, YSL nro 140.
        Tukka vielä sopivasti sekaisin, taas lähti muutama kuukausi...

• mixsix
        bessie* kirjoitti:

No just siks, johan mä selvitin

Testaa. Eikä sitten mitään oranssia tai ruskeaa vaan luonnollisen näköistä ja ehdottomasti samaa väriä joka kohtaan, sen on näytettävä aivan luonnolliselta.
        Mulla sattui vähän luumunpunaiseen menevä huulipuikko käteen, YSL nro 140.
        Tukka vielä sopivasti sekaisin, taas lähti muutama kuukausi...

Uskotaan, sieluni silmin sen näin. Ihan uusi asia oli tuo nenänpään punaaminen. Pitää kokeilla, mutta minun punani taitavat olla liian räikeitä.
        Muutaman kerran olen sattunut katsomaan ohjelmaa Trinny & Susannah Australiassa. Ihmeellisiä taikureita ovat tytöt. Muuttavat lookia kuin taikaiskusta.

Kiitos vinkistä.

• en taida kokeilla
        mixsix kirjoitti:

Uskotaan, sieluni silmin sen näin. Ihan uusi asia oli tuo nenänpään punaaminen. Pitää kokeilla, mutta minun punani taitavat olla liian räikeitä.
        Muutaman kerran olen sattunut katsomaan ohjelmaa Trinny & Susannah Australiassa. Ihmeellisiä taikureita ovat tytöt. Muuttavat lookia kuin taikaiskusta.

Kiitos vinkistä.

Minullekin se oli niin outoa, että piti oikein googlettaa "punainen nenänpää". Mitä minä sieltä löysin, niin monilla se oli niin ongelmallista, että halusivat neuvoja miten sen peittäisi.

• bessie*
        en taida kokeilla kirjoitti:

Minullekin se oli niin outoa, että piti oikein googlettaa "punainen nenänpää". Mitä minä sieltä löysin, niin monilla se oli niin ongelmallista, että halusivat neuvoja miten sen peittäisi.

Eihän se niille sovikaan, joilla punakkuus on ongelma.

Puolessa minuutissa tuon kokeilee. Jos on huulirasvapuikko käsillä, niin siitä ensin pyöräytykset niihin kohtiin joihin punaa laittaa, mutta jos huulikiiltoa käyttää niin se ei tarvitse muuta. Sitten pikku töppäys tai kaksi vaikka suotaan huulipuikosta, levitys ja häivytys sormin. Se on siinä. Liiat pois ja jos ei tykkää niin kaikki pois, lähtee paperilla pyyhkien.

• en kokeile
        en taida kokeilla kirjoitti:

Konstit on monet kun mummut haluaa nuoremmilta näyttää huvittavaa. :)

• henrjii

vähn vanhaa mettoa silmäluomiin, pyyhi punaisella reppipaperilla poskia, ja vedä puloikas kossua huiviin, niin eiköhän se siitä.

• henrijetta

Hiilellä mustaa kulmiin, huuliin punaa silkkipaperista, piipiraudalla kiharaa.
        Täystuhoa rasiasta poskiin, kuin lapsena laitoin.
        Ei muuuta kuin pönttö päähän ja paanalle.
        Voi tuota Henrjii-poikaa.

• ååååkeee

Älä ainakaan värjää hiuksiasi liian tummaksi, tai liian vaaleaksi. Vähän vaaleampia raitoja tummanvaaleaan tukkaan.
      Älä laihduta liikaa, tällä iällä lievä ylipaino nuorentaa.
      Panndan silmät, siis mustalla kajalilla ympäröidyt eivät nuorenna, päinvastoin. Hillitty meikki, itse käytän lievästi itserauskettavaa lifting-voidetta kasvoihin.Ihon väri on kaunis, olen onnekas kun ihoni ei rypisty herkästi.
      Puuterimaista poskipunna vähän, huulipunaa laitan aina, en tummanpunaista.
      Vaatteet laadukkaita, ei mitään halpahallin vetimiä. Kannattaa ostaa harvemmin ja kunnollista, niistä on iloa pitkään. Liian nuorekas pukeutuminen vanhentaa, tekee naurettavaksi.
      Aivan totta, minua luullaan hyvin paljon nuoremmaksi kuin olen. Ei se silti kehumisen aihe ole, geenitkin vaikuttavat. Äitini 90v on melkein rypytön, kyllä iän huomaa muuten.

• 60+

Jos nyt rehellisesti sanon, niin olipa ruma tuo eka lauseesi.
      Vanhuudelle ei kukaan voi mitään, ja taas jos on väsynyt, siihen lie syynsä.

Kai tuohonkin suureen pulmaasi on trainereita.

• ne naiset!!1

Ihana tämä palsta.

Joku aika sitten joku oli tehnyt aloituksen siihen tyyliin, että häpeättekö olla vanhoja. Kukaan ei myöntänyt häpeävänsä, mutta nyt tulee roppakaupalla ohjeita miten näyttää nuoremmalta. Miksi pitäisi näyttää olevansa nuorempi kuin on? Ellei hävetä olla vanhan näköinen?

• miksi pitäisi

Kaikki yli kuuskymppiset haluaa näyttää nuoremmalta ja vinkkejä sataa :D:D:D

• bessie*

No mutta eihän yksinkertainen asia nyt noin vaikea voi olla.

Ohjeita nuoremmalta näyttämiseen pyydettiin, joten niitä(kin) annettiin. Kysymykselläkö olisi pitänyt sinun mielestäsi vastata?

• mummo-ikä

Eihän se pahitteeksi olisi jos näyttäisi nuoremmalta. Mutta se etoo kun vanhenemista aletaan pitää lähes sairautena. Niin luonnollinen asia, joka tulee eteen kaikille jos eivät kuole nuorena. Minusta on ihan hyvä olla 69 vuotias, toivon että hyvä olo jatkuu pitkälle vanhuuteen.

• järki tallella

sen kyllä huomaa, et pidetään jotenkin hölmönä, kuin vanha ihminen ei tajuais mitään

• vanilla

Mikään ei ole kauheampi näky kuin 60v. nainen Henkka&Maukka vaatteissa. Mielestäni tuon ikäinen nainen ei nuorru teinikuteissa, vaan tekee hänestä naurettavan näköisen. Sen sijaan tyylikkäät ikäiselleen naiselle sovivat vaatteet tekevät hänestä tyylikkään. Ei myöskään mitään teinivärjättyjä hiuksia. Mustat hiukset vanhentavat entisestään ja ryppyihin kiinniittää enemmän huomiota. Sen sijaan mahongin ruskeat hiukset ja esim. kupariraitoja sopivat tuon ikäiselle naiselle huomattavasti paremmin. Matkustakapaapa Italiaan ja tarkkailkaa naisia esim. Milanon tai Rooman kaduilla. Nainen osaa ikääntyä tyylikkästi.

• menoksi ma

Eikun sitä pitää mennä isojen tyttöjen liikkeeseen ja ostaa prässihousuja, joihin jää paljon löysää reisiin ja alaspäin kapenevat lahkeet.
        Jakkupukua, jossa helma päättyy puoleen väliin säärtä ja läskipohjakengät.
        Oiskohan joku kesäinen kukkamekko suotavaa?

• menoksi ma kirjoitti:

Eikun sitä pitää mennä isojen tyttöjen liikkeeseen ja ostaa prässihousuja, joihin jää paljon löysää reisiin ja alaspäin kapenevat lahkeet.
        Jakkupukua, jossa helma päättyy puoleen väliin säärtä ja läskipohjakengät.
        Oiskohan joku kesäinen kukkamekko suotavaa?

Pitkä huivi ja ketjussa roikkuvat prillit täydentävät asun. Vois vielä ajatella lyhyttä kikkaraksi permanentattua tukkaa ja pientä mustaa käsilaukkua jota puristetaan rystyset valkoisina.

Voi jee että mä rakastan näitä ihmisiä (useesti nuorempia) jotka tulee mulle neuvomaan miten mun tarvii pukeutua. Etten näyttäisi "naurettavalta". Aikuinen nainen laittaa päällensä mitä itse haluaa; se mikä vanhentaa jotain nuprentaa jotain toista. Olemme yksilöitä, emme karjaa.

• menoksi ma
        Paloma.se.co kirjoitti:

Pitkä huivi ja ketjussa roikkuvat prillit täydentävät asun. Vois vielä ajatella lyhyttä kikkaraksi permanentattua tukkaa ja pientä mustaa käsilaukkua jota puristetaan rystyset valkoisina.

Voi jee että mä rakastan näitä ihmisiä (useesti nuorempia) jotka tulee mulle neuvomaan miten mun tarvii pukeutua. Etten näyttäisi "naurettavalta". Aikuinen nainen laittaa päällensä mitä itse haluaa; se mikä vanhentaa jotain nuprentaa jotain toista. Olemme yksilöitä, emme karjaa.

Nämä neuvojat ovat yleensä niitä, joille ei ne vaatteet sovi, mitä sinä käytät ja auta armias, jos vielä joku mies kehuu sun pukeutumista, niin sitä enempi sua yritetään käännyttää.

• Eilen illalla kuuden tunnin seisomisen ja irvistelyn jälkeen tunsin olevani vanha ja väsynyt nainen vaikka ulkoisesti olin laittautunut sieväksi. Nuoruus ei enää näy ulospäin sen perään on turha enää haikailla.

Jokainen kai, uskon niin tietää tyylinsä. Ei ulkopuoliset voi antaa neuvoja. Itse pidän sellaisista vaatteista joissa viihdyn. Meikkiä ei tällä ikää enää kannata liikaa tölövätä.

Itse olen ajatellut jos häntä vaikka innostuisi laittamaan kulmakarvoihin kestopiknetoinnin vai miksi sitä kutsutaan ja rajauksen silmien yläpuolelle.
      Iho minulla on hyvä joten se ei kaipaa töhniä hieman puuteria poskipäihin.

Minä kuljen usein muotia edellä siis ostan mitä huvittaa ja huomaan jälkeenpäin olevani mukana ajan hengessä.

• muotia perässä

Hö miten muotia edellä voi kulkea,jos ei ole vielä suunniteltu,vai ootko selvännäkijä

• muotia perässä kirjoitti:

Hö miten muotia edellä voi kulkea,jos ei ole vielä suunniteltu,vai ootko selvännäkijä

Jos luovuutta ei omaa ei osaa suunnitella uutta.
        Jos luovuutta on se pistää luomaan uutta.

• ''''''''''''''''''''
        muotia perässä kirjoitti:

Muoti toistaa itseään eli helppoa on olla muodin mukana, mikäli on säästänyt vanhoja vaatteitaan, eikä paino ole muuttunut.

• L - L

Kuinka vanheta tyylikkäästi? Niin kai pitäisi kysyä. Sekä miehen, että naisen!

Epätoivoiset yritykset näyttää ikäistään nuoremmalta ovat usein irvokkaita.

• bessie*

Kaksi eri asiaa, ja jälkimmäinen kysymys nyt ei mahda kovinkaan montaa askarruttaakaan sitäpaitsi. Tai ainakaan minulla ei ole koskaan juolahtanutkaan mieleeni tuollaista kysymystä esittää enkä aivan varmasti tule kysymään jatkossakaan.

Kulttuurisia ja yksilöllisiä eroja on aina, myös katsojan sietokyvyssä. Tietty asiantuntemus, tarkkanäköisyys, tieto ja taito tunnistaa juttuja voi sekin muuttaa oudoksuvan ensivaikutelman äkkiä myönteisemmäksi ja jopa ihastelevaksi.

Julkkikset ja 'julkkikset' erikseen, ja erilaiset alakulttuurit, mutta jos nyt yleensä irvokkaan näköisenä jotakuta kanssakulkijaa pitäisin, niin yleensä hän kyllä osoittautuu jollain tavalla 'erilaiseksi' jos ja kun kahdesti vilkaisee.

• O - O

Mieleeni nousee näky vuosien takaa: Hakaniemen torin liepeillä kuljeskeli erityisen itsetietoisen näköinen, arviolta noin 50-vuotias nainen, joka ilmiselvästi nautti, kun sai huomiota osakseen. En tainnut olla ainoa, joka hymyili naiselle katseiden kohdatessa.

Naisella oli kullankeltaiset kiharaiset hiukset, voimakas meikki ja värikäs asu. Tiukka, röyhelöinen, kirjava pusero, jossa avara pääntie, lyhyen lyhyt hame ja nailonpolvisukat, (jotka taisivat olla uusi ilmiö niihin aikoihin) ja korkeakantaiset kengät. Kannattaisiko aloittajan kokeilla, saako samanlainen look edelleen ansaitsemaansa huomiota?

• ;)))

Friiduko se siellä kuljeskeli jotenki kuvaus sopis häneen.

• Pirre*

Ylilyöntejä sattuu, näin kesällä hienon ladyn, ikää noin 60 - 70 v., asu koostui verkkosukkahousuista, sekä juuri ja juuri vesivaon peittävästä hameesta - taisi olla kyllä ihan pikkiriikkiset micro shortsit ja korkokengät päätähuimaavan korkeilla koroilla, askellus sen mukaista, ja se tukka/peruukki?, kaikissa sateenkaaren väreissä raidat...en tiedä oliko madame, työmatkalla vai muuten vain nuorekas :)

• @~♡
        Pirre* kirjoitti:

Ylilyöntejä sattuu, näin kesällä hienon ladyn, ikää noin 60 - 70 v., asu koostui verkkosukkahousuista, sekä juuri ja juuri vesivaon peittävästä hameesta - taisi olla kyllä ihan pikkiriikkiset micro shortsit ja korkokengät päätähuimaavan korkeilla koroilla, askellus sen mukaista, ja se tukka/peruukki?, kaikissa sateenkaaren väreissä raidat...en tiedä oliko madame, työmatkalla vai muuten vain nuorekas :)

Silloinhan erottuu massasta ja varmaan hänellä oli tarkotuskin erottua.

• bessie*
        Pirre* kirjoitti:

Tuollainen ylilyönti mahtaa olla tahallinen, Pirre? Eikä varmaan ole pyrittykään hienolta ladylta näyttämään.

Nuorekkuutta nyt kuitenkaan en usko tuolla tavalla tavoiteltavan. Tuossahan ei ole mitään erityisen nuorekasta. Sattuiko muuten olemaan vappu?

Täällä päin kun jotain tuollaista näen - ja aina joskus näenkin, niin kyllä yleensä arvioin mieheksi ja tuskin erehdyn. Tai sitten tosiaan on vappu tai jokin muu karnevaali menossa.

• Pirre*
        bessie* kirjoitti:

Tuollainen ylilyönti mahtaa olla tahallinen, Pirre? Eikä varmaan ole pyrittykään hienolta ladylta näyttämään.

Nuorekkuutta nyt kuitenkaan en usko tuolla tavalla tavoiteltavan. Tuossahan ei ole mitään erityisen nuorekasta. Sattuiko muuten olemaan vappu?

Täällä päin kun jotain tuollaista näen - ja aina joskus näenkin, niin kyllä yleensä arvioin mieheksi ja tuskin erehdyn. Tai sitten tosiaan on vappu tai jokin muu karnevaali menossa.

Ei ollut vappu, ja kyllä arvioni mukaan lady oli aivan tosissaan, mutta kukin tyylillään, ei se minua haittaa, mutta kerroinpahan vain yhden esimerkin ns. nuorekkuudesta..

• bessie*
        Pirre* kirjoitti:

Ei ollut vappu, ja kyllä arvioni mukaan lady oli aivan tosissaan, mutta kukin tyylillään, ei se minua haittaa, mutta kerroinpahan vain yhden esimerkin ns. nuorekkuudesta..

Mistäpä sen tietää, mitä hän on tavoitellut, ehkä nuorekkuutta jos on vähän yksinkertainen, tai ehkä on halunnut räväyttä ja herättää huomiota.

Oma pukeutumiseni lähtee aina tilanteista. Niiden raamien sisällä sitten saatan joskus 'panostaa' vähän enemmänkin, ja vaikkapa leikitellä eri tyyleillä, omaksi ilokseni, ja tarkoitus ei ole näyttää 'nuorekkaalta' vaan sanotaanko nyt sitten (omasta mielestä) hyvältä.

Tänään inspiroiduin vähän tavallista enemmän. Asu ei taatusti nuorenna, sillä se muistuttaa vanhanaikaista kävelypukua. Vähän countrystailin puolelle kyllä menee.
        Harmahtavan vihreä lyhyehkö tikkitakki, jossa kuminauharypytyksin korostettu vyötärö ja vyökin vielä. Hyvin kapealinjainen trumpettimallinen hame täsmälleen saman värisestä kankaasta, sen olen teettänyt.
        Alla liukuvärjätty lilan värinen t-paita. Pitkävartiset saappaat. Todella intensiivisen lila baskeri varuiksi mukana, mutta en taida tänään tarvita. Se on minusta mukavan näköinen kun oikein kallelleen sen sommittelen, mutta ehkä vähän liian huomiota herättävä. Laitan jos sään puolesta tarvitsen, muuten pullottakoon taskussa.
        Nuorekkuuteen en suinkaan pyri, mutta 'pukeutuminen' nyt vain on niin kivaa joskus.

• nyt naurattaa
        bessie* kirjoitti:

Mistäpä sen tietää, mitä hän on tavoitellut, ehkä nuorekkuutta jos on vähän yksinkertainen, tai ehkä on halunnut räväyttä ja herättää huomiota.

Oma pukeutumiseni lähtee aina tilanteista. Niiden raamien sisällä sitten saatan joskus 'panostaa' vähän enemmänkin, ja vaikkapa leikitellä eri tyyleillä, omaksi ilokseni, ja tarkoitus ei ole näyttää 'nuorekkaalta' vaan sanotaanko nyt sitten (omasta mielestä) hyvältä.

Tänään inspiroiduin vähän tavallista enemmän. Asu ei taatusti nuorenna, sillä se muistuttaa vanhanaikaista kävelypukua. Vähän countrystailin puolelle kyllä menee.
        Harmahtavan vihreä lyhyehkö tikkitakki, jossa kuminauharypytyksin korostettu vyötärö ja vyökin vielä. Hyvin kapealinjainen trumpettimallinen hame täsmälleen saman värisestä kankaasta, sen olen teettänyt.
        Alla liukuvärjätty lilan värinen t-paita. Pitkävartiset saappaat. Todella intensiivisen lila baskeri varuiksi mukana, mutta en taida tänään tarvita. Se on minusta mukavan näköinen kun oikein kallelleen sen sommittelen, mutta ehkä vähän liian huomiota herättävä. Laitan jos sään puolesta tarvitsen, muuten pullottakoon taskussa.
        Nuorekkuuteen en suinkaan pyri, mutta 'pukeutuminen' nyt vain on niin kivaa joskus.

Herra varjelkoon mitkä väriyhdistelmät ja tyyli, ehkä sopivat sulle, mutta itse en ikinä voisi moisia vermeitä päälleni laittaa.

• Pirre* kirjoitti:

Pirre*
        Sä näit varmaan Lenita Airiston tai sit sen toisen, sen, sen Aira samulin menossa töihin. :))))
        Meinas dementia iskeä. :)

• bessie*
        nyt naurattaa kirjoitti:

Herra varjelkoon mitkä väriyhdistelmät ja tyyli, ehkä sopivat sulle, mutta itse en ikinä voisi moisia vermeitä päälleni laittaa.

Tyylistä tietenkin voidaan olla montaa mieltä, itseasiassa olen itsekin :), mutta väriyhdistelmä kyllä toimii ja uskoisin että viehättää useimpien silmää, ellei nyt sitten satu inhoamaan jompaa kumpaa noista väreistä.

Kysymyksessä siis oliivinvihreästä hieman enemmän vihreään päin menevästä, kiiltävähköstä tikkitakista ja samanvärisestä villakankaasta tehdystä hameesta samalla hillityllä väriasteikolla olevasta lilasta (violetista) t-paidasta ja räväkän lilasta baskerista.
        Taitaa olla hyvä värisilmä melkeinpä ainoa 'lahjakkuuteni'.

• bessie* kirjoitti:

Tyylistä tietenkin voidaan olla montaa mieltä, itseasiassa olen itsekin :), mutta väriyhdistelmä kyllä toimii ja uskoisin että viehättää useimpien silmää, ellei nyt sitten satu inhoamaan jompaa kumpaa noista väreistä.

Kysymyksessä siis oliivinvihreästä hieman enemmän vihreään päin menevästä, kiiltävähköstä tikkitakista ja samanvärisestä villakankaasta tehdystä hameesta samalla hillityllä väriasteikolla olevasta lilasta (violetista) t-paidasta ja räväkän lilasta baskerista.

Kyllä varmasti toimii. Mulla on samantyyppisiä väriskaaloja vaatteissa ja aina toimii ja on aina toiminut.
        (Olen myös saanut kiitosta värisilmästäni)

• Pirre*
        bessie* kirjoitti:

Varmasti on kaunis yhdistelmä, jotkut ne osaa, ja jotkut..(minä) ei, ja pitäytyy siinä vanhassa tutussa..mustassa.

• Pirre*
        Nittaminax kirjoitti:

Pirre*
        Sä näit varmaan Lenita Airiston tai sit sen toisen, sen, sen Aira samulin menossa töihin. :))))
        Meinas dementia iskeä. :)

Ei ollu, kumpikaan, uskoisin ettei mainitsemasi ladyt haksahda semmoisiin mauttomuuksiin jotka silloin näin...ja rahallahan saa, jota uskon Airalla ja Lenitalla olevan, kallista tyyliä :)

• mrs Niceguy
        Pirre* kirjoitti:

Jos hän olikin mies, heillä on taipumusta liioitella pukeutuessaan naiseksi :)

• Nuortuminen tyylillä tai ilman taitaa olla mahdotonta, ikää tulee vain lisää eikä vanhasta eroon pääse.

Sen sijaan voi ikääntyä tai vanheta tyylikkäästi. Pitää huolta kunnostaan ja terveydestään ja jättää teinimuodin teineille.

• iloisestipäivään

Nuorekkaasti pukeutuminen on piristävää ja mielikin kohenee,olet heti nuoremman näköinen,hautajais asu synkistää.

• iloisestipäivään kirjoitti:

Nuorekkaasti pukeutuminen on piristävää ja mielikin kohenee,olet heti nuoremman näköinen,hautajais asu synkistää.

Etsivä löytää jotakin myös rippipuvun ja hautajaisasun väliltä.

tyylikkyyttä ilman lapsellisuutta...

• Tulipa mieleen muisto siitä ainoosta kerrasta kun amerikantäti miehineen kävi vierailulla korpikylässä ja paikalliselle lavalle halusivat lauantai-iltana tansseihin, tää oli kuuskytlukua. Broidi oli ostanut vanhan morrisminin ja maalauttanut sen vaaleanpunaiseksi. Sillä me sitten saavuttiin paikalle minä varmaan jossain kukkafarkuissa ja päivänkakkarat korvissa, täti, viidenkympin korvilla, vaaleanpunaisessa hörhelöunelmassa ja helmiä ja koruja vaikka kuinkla paljon. Kyllä päät kääntyi ja meidät noteerattiin, mutta jotenkin ei se tuntunut edes pahalta. Täti oli oma itsensä ja nautti. Mamma tykkäsi että siskonsa asu oli yliampuva, täti tuumasi vain että so what. Antaa ihmisten töllistellä.

Minua ei häiritse jos joku vanhempi nainen pukeutuu erikoisesti, ainoo joka voi tuntua vähän epätoivoiselta on liiallinen agressiivinen seksikkyys: siis liian tiukkoja, paljastavia tai haastavia asuja, värikkyys on ok.Ei kaikkien tarvi aina pukeutua mustaan tai harmaaseen kpahdeksan kuukautta vuodesta. Värit piristää, pitkä tukka nuorentaa ja huolellinen meikki (ei liikaa) kaunistaa vanhempaakin naista. Periaatteessa mitä vanhempi vene sen enemmän se tarvii pintahuoltoa. Mutta että minä menisin sanomaan etä vanha nainen tai mies on ruma? Se on se on todella rumaa ja irvokasta. Että menisin sanomaan naurettavaa että joku pukeutuu noin ja näin? Aivan sama minulle, jokainen saa toteuttaa itseään myös pukeutumisella. Olemme yksilöitä.

• Löysinpä tällaisen:

http://vimeo.com/54779306

Jokaisella penkillä on istuttu.
      Aikanaan isä veti tuohon sähköt.
      Olin mukana.
      Silloin laitettiin rakennukseen kalan-viljelylaitos.
      Henkilö-kunta näyttää vaihtuneen! :)
      Ainakin yheksän kertaa, ja nakkia sitten.

Kuten J.Virtanen sanoo, Jämsänkoskea ei saa koskaan unohtaa.
      Ja, kuten maailmakin, Jämsänkoski oli ennen hoikkien ihmisten paikka-kunta.
      Ja, niin näyttää Virtanenkin noudattaneen perinteitä, kuten minäkin.

Nuorekkuus on niin pienestä kiinni.
      Ihan nakista.

H.

• Joo, kiitos videosta. Tuttuja oli maisemat paitsi että Vanhassa Myllyssä en ole kyllä koskaan käynyt. J:koskelle ei oikein ollut koskaan mitään asiaa. :)

• O - O

MEIKKIVINKKEJÄ ja ihonhoito-ohjeita tarjoillaan myös ikääntyneille ilmaiseksi monen tavaratalon kauneudenhoito-osastoilla tai -putiikeissa. Suosittelen poikkeamista, vaikkei aikoisikaan ostaa uusia tuotteita.

Ammatti-ihmisiltä voi saada hyviä vihjeitä siitä, miten erilaisia punavärejäkin voi levittää tai piilottaa. Uusia tuotteita pääsee kokeilemaan rauhassa ennen ostamista ja joistain tuotteista voi saada näytepakkauksia mukaan. - Mielestäni huulipunaa ei kannattaisi ehkä levitellä nenään muulloin kuin nenäpäivänä. ;) Ikääntyessä myös näön heikkeneminen voi houkutella värien käytössä ylilyönteihin.

• alta pois

Peiliin katsoessa nään 65 v. 187 cm. Suoraselkäisen ukon körilään, justiin sen näköinen mitä ikää on,tukka ja parta on muuttunut valkoiseksi, oikeestaan sarmikkaan näköinen äijä.Pukeutuminen on rento kun vapaalla liikutaan, selkä suoraksi ja menoksi niin että kakarat alta pois täältä tullaan.

• O - O
        alta pois kirjoitti:

Peiliin katsoessa nään 65 v. 187 cm. Suoraselkäisen ukon körilään, justiin sen näköinen mitä ikää on,tukka ja parta on muuttunut valkoiseksi, oikeestaan sarmikkaan näköinen äijä.Pukeutuminen on rento kun vapaalla liikutaan, selkä suoraksi ja menoksi niin että kakarat alta pois täältä tullaan.

Jos rinnallasi kulkee vertaisesi naisihminen,saatte varmasti positiivista huomiota ja monenlaisia etuoikeuksiakin osaksenne ilman erityistä tälläytymistäkin. Kun liikut itseksesi, ihailevat katseet seuraavat luulta asti sinua, vaikka mummot voivat vähän arastellakin.

Ihmetyttää, miksi ikätoverimme unohtavat hyvän ryhdin. Se olisi mielestäni tärkeää oman hyvinvoinnin lannalta. Olen kuullut, että pituudesta voisi olla jotain haittaakin. Vasta ikääntyneitä kumaraselkäisiä katsellessa olen ymmärtänyt, että ajatuksessa voi piillä surullinen totuus.

• eikö vaan
        O - O kirjoitti:

Jos rinnallasi kulkee vertaisesi naisihminen,saatte varmasti positiivista huomiota ja monenlaisia etuoikeuksiakin osaksenne ilman erityistä tälläytymistäkin. Kun liikut itseksesi, ihailevat katseet seuraavat luulta asti sinua, vaikka mummot voivat vähän arastellakin.

Ihmetyttää, miksi ikätoverimme unohtavat hyvän ryhdin. Se olisi mielestäni tärkeää oman hyvinvoinnin lannalta. Olen kuullut, että pituudesta voisi olla jotain haittaakin. Vasta ikääntyneitä kumaraselkäisiä katsellessa olen ymmärtänyt, että ajatuksessa voi piillä surullinen totuus.

On kumaraselkäisyydestä hyötyäkin, kengännauhat on helpompi sitoa ja lattialle pudonneet tavarat tulee kerättyä kätevämmin

• naama kurtussa

kyllä se olemus ja ilme kertoo, onko nuorekas. Miksi joillakin näyttää sellaiselta, et vanheneminen on muiden ihmisten syy, ja heitä pitää hyysätä joka paikassa..

• eri tyylillä

Asun kerrostalossa jossa pari kuusikymppistä naista toinen viksu työssä oleva ja järkevä .Toinen työtön humailee erimiesten ja ryypiskelee alati, yrittää olla nuorempi räikellä tavalla onnistumatta, ei paljon tartte miettiä kumman kaverina iltakävelyn ilkiäisin tehdä, jos olis tarvis.

• ----
        eri tyylillä kirjoitti:

Asun kerrostalossa jossa pari kuusikymppistä naista toinen viksu työssä oleva ja järkevä .Toinen työtön humailee erimiesten ja ryypiskelee alati, yrittää olla nuorempi räikellä tavalla onnistumatta, ei paljon tartte miettiä kumman kaverina iltakävelyn ilkiäisin tehdä, jos olis tarvis.

Eikäkö kumpikaan pyydä saatille?

• Idolit

Ottakaapa mallia Katri-Helenasta ja Paula Koivuniemestä, eipä uskois ikäisikseen...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      16643
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      38
      4497
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      297
      2597
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      135
      1898
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      131
      1543
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      393
      1496
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      14
      1349
    8. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1283
    9. Onko PS kaaoksessa?

Kuinka pahasti kulissit heiluu? Tulenarka aihe? Kyllähän vaalitappio toisensa jälkeen on vakava paikka, mutta jospa P
      Perussuomalaiset
      76
      982
    10. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      115
      965
    Aihe