15.8.

mallu

onko muita 15.8. syntyneitä ja mistäpäin suomea ja inasen luonteesta.

12

825

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu

Samana päivänä vietetään synttäreitä myös täällä. Ja Turun lähistöllä vaikutetaan.

• HeMA

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

• Katya
        HeMA kirjoitti:

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

• mikuliini
        Katya kirjoitti:

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

15.8 on kanssa tullut tupsahdettua tähän maailmaan ja olen syntynyt Turussa ja vaikutan samaisessa kaupungissa edelleen. =)

• Mal(l)u

on se hyvä päivä syntyy ja ku on yleensä ne ilotulituksetki hesas niitte kunniaks (tietty) ;)pääkaupunkiseutu on se paras paikka asuu jellona naiselle!!

• Jellona

Minäki oon syntyny 15.8 ja Jämsässä asustan. Vai että hyvä paikka, pitäisköhän minunki muuttaa sitten sinne....

• nina

Minä näin aamu auringon 15.08 Seinäjoen keskussairaalassa

• LOVECOOKIEE

täällä 15.8. syntynyt tyttönen :---)

Forssan seudulta oon~

• jee onpa monta samanhenkistä/ samana päivänäki syntynyttä :D :D
      itse asuskelen Kauhajoella.......Toki yksi minun lapsuuden kaveri/ ystävä (joka muutes on kans syntyny samana päivänä ) asuu Äänekoskella :D :D

• zebrah_

Tampereella asustan, ja leijonahoroskooppiin täsmään kaikilta muilta osin, paitsi julkista esiintyjää meikäläisestä ei koskaan saa.

• Eleanore

Tampereella asuva ja muutenkin Pirkanmaalla vaikuttanut Leijona-nainen täällä. Ulospäinsuuntautunut kyllä, myös organisointikykyinen, mutta en mielestäni varsinainen johtajatyyppi. Esiintymiseen olen kyllä tottunut. Kenties käytöksen puolesta stereotyyppistä Leijonaa jonkin verran vaatimattomampi ja rakkaudessa äärettömän romanttinen.

• Jep Jellona ja Mie oon kanssa syntyny kyseisenä päivänä :) Asun Järvenpiässä tällähetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1339
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      65
      1115
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1108
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      169
      1061
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1019
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      973
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      886
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      125
      830
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      758
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      745
    Aihe