15.8.

mallu

onko muita 15.8. syntyneitä ja mistäpäin suomea ja inasen luonteesta.

12

838

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lentsu

Samana päivänä vietetään synttäreitä myös täällä. Ja Turun lähistöllä vaikutetaan.

• HeMA

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

• Katya
        HeMA kirjoitti:

Olen myös syntynyt 15.8. ja vaikutan tällä hetkellä pääkaupunkiseudulla. 15.8. on hyvä päivä syntyä :)

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

• mikuliini
        Katya kirjoitti:

Hei,

Miekin olen syntynyt 15.8, ja tällä hetkellä oleilen Rovaniemellä.

15.8 on kanssa tullut tupsahdettua tähän maailmaan ja olen syntynyt Turussa ja vaikutan samaisessa kaupungissa edelleen. =)

• Mal(l)u

on se hyvä päivä syntyy ja ku on yleensä ne ilotulituksetki hesas niitte kunniaks (tietty) ;)pääkaupunkiseutu on se paras paikka asuu jellona naiselle!!

• Jellona

Minäki oon syntyny 15.8 ja Jämsässä asustan. Vai että hyvä paikka, pitäisköhän minunki muuttaa sitten sinne....

• nina

Minä näin aamu auringon 15.08 Seinäjoen keskussairaalassa

• LOVECOOKIEE

täällä 15.8. syntynyt tyttönen :---)

Forssan seudulta oon~

• jee onpa monta samanhenkistä/ samana päivänäki syntynyttä :D :D
      itse asuskelen Kauhajoella.......Toki yksi minun lapsuuden kaveri/ ystävä (joka muutes on kans syntyny samana päivänä ) asuu Äänekoskella :D :D

• zebrah_

Tampereella asustan, ja leijonahoroskooppiin täsmään kaikilta muilta osin, paitsi julkista esiintyjää meikäläisestä ei koskaan saa.

• Eleanore

Tampereella asuva ja muutenkin Pirkanmaalla vaikuttanut Leijona-nainen täällä. Ulospäinsuuntautunut kyllä, myös organisointikykyinen, mutta en mielestäni varsinainen johtajatyyppi. Esiintymiseen olen kyllä tottunut. Kenties käytöksen puolesta stereotyyppistä Leijonaa jonkin verran vaatimattomampi ja rakkaudessa äärettömän romanttinen.

• Jep Jellona ja Mie oon kanssa syntyny kyseisenä päivänä :) Asun Järvenpiässä tällähetkellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1453
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      751
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      744
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      720
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe