Moi,
Olen etsimässä monimutkaiselle nettisivuille tekijää/tekijöitä.Googletus ei tuonut kummoisia tuloksia.
Mistä Helsingin alueelta löytäisi hyvä nettisivujen teko toimisto/tekijä?
Kiitos.
Taitavat nettisivujen tekijät
12
271
Vastaukset
- Katja lieskasta
www.lieska.net
Tutustupa- hahahahaaaaaaa
heheheheeeee, et voi olla tosissasi...?
- marion
Kiitos, mutta etsin tässä tapauksessa todella pääkaupunkiseudun parhaita tekijöitä. Sivu olisi todella monimutkainen. Osaakohan kukaan neuvoa?
- kysy kaikelta
Mikä sitten on "todella monimutkainen"
Kertoisitko mitä tarvitset?
nettikauppaa? Pankkikortti maksua? foorumia? moodlea? Lomakkeita? ANimaatiota?...
Kysy suoraan mainostoimistoilta hinta arvio, deathline. - fgfsfsdffds
Hyvä nettisivu ei ole ikinä monimutkainen. Jos se on monimutkainen niin se on huonosti tehty/speksattu
- Plunkkinen
"Hyvä nettisivu ei ole ikinä monimutkainen"
Nimenomaan! oot asian ytimessä nyt
- marion
Juu juu ei ookkaan ,mutta nyt onkin eri asia kyseessä.
Tietäisiköhän kukaan innovatiivisia jannuja, jotka toimii nettisivujen tekeminen/suunnittelu alalla? :)- hmm...
Mikä siitä sivusta tekee niin monimutkaisen?
Avaa vähän mitä haet.
Haetko erikoista ulkonäköä, vai haetko kunnollista koodaajaa tekemään jotakin erikoisempaa sovellusta, jota et usko valmiina löytyvän.
- hemmothebest
Osaan kirjoittaa nettisivuja jotka ovat minun mielestä yksinkertaisia ltällähetkellä harjoittelen php:tä jolla saa jotain monimutkaisempaa nettisivuille. osaan nyt tehä lomakkeita ja ihan ok nettisivuja.
- Marion
Sekä että.
Ulkoasu olisi melko monimutkainen, mutta erityisesti asiasta tekee monimutkaisen koodauksen määrä. Tarkoitus olisi tehdä sivua , jossa kävijä pystyy sitä itse muokata melko vaativasti. Tosissaan, oma tietotaito on tässä asiassa olematon, mutta mielelläni esittelesin ideaa enemmän jos joku tekijän luo osaa ohjata. - HookooSininenkö
sä varmaan haet nettisivujen disaineria etkä tekijää? itse nettisivujen tekijöitä eli koodaajia on 100 tusinassa ja joka nurkka täynnä :D.. esim tuttavani on koodaaja pro eli hallittee suvereenisti php,java,css,mysql jne jne, mut ei osaa suunnitella nettisivuja :D
- unski1
soita 050 533 5020
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115037Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493302Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853059Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku362112- 811787
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411540450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1211454Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1181130- 161099
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431067