Moi,
Olen etsimässä monimutkaiselle nettisivuille tekijää/tekijöitä.Googletus ei tuonut kummoisia tuloksia.
Mistä Helsingin alueelta löytäisi hyvä nettisivujen teko toimisto/tekijä?
Kiitos.
Taitavat nettisivujen tekijät
12
285
Vastaukset
- Katja lieskasta
www.lieska.net
Tutustupa- hahahahaaaaaaa
heheheheeeee, et voi olla tosissasi...?
- marion
Kiitos, mutta etsin tässä tapauksessa todella pääkaupunkiseudun parhaita tekijöitä. Sivu olisi todella monimutkainen. Osaakohan kukaan neuvoa?
- kysy kaikelta
Mikä sitten on "todella monimutkainen"
Kertoisitko mitä tarvitset?
nettikauppaa? Pankkikortti maksua? foorumia? moodlea? Lomakkeita? ANimaatiota?...
Kysy suoraan mainostoimistoilta hinta arvio, deathline. - fgfsfsdffds
Hyvä nettisivu ei ole ikinä monimutkainen. Jos se on monimutkainen niin se on huonosti tehty/speksattu
- Plunkkinen
"Hyvä nettisivu ei ole ikinä monimutkainen"
Nimenomaan! oot asian ytimessä nyt
- marion
Juu juu ei ookkaan ,mutta nyt onkin eri asia kyseessä.
Tietäisiköhän kukaan innovatiivisia jannuja, jotka toimii nettisivujen tekeminen/suunnittelu alalla? :)- hmm...
Mikä siitä sivusta tekee niin monimutkaisen?
Avaa vähän mitä haet.
Haetko erikoista ulkonäköä, vai haetko kunnollista koodaajaa tekemään jotakin erikoisempaa sovellusta, jota et usko valmiina löytyvän.
- hemmothebest
Osaan kirjoittaa nettisivuja jotka ovat minun mielestä yksinkertaisia ltällähetkellä harjoittelen php:tä jolla saa jotain monimutkaisempaa nettisivuille. osaan nyt tehä lomakkeita ja ihan ok nettisivuja.
- Marion
Sekä että.
Ulkoasu olisi melko monimutkainen, mutta erityisesti asiasta tekee monimutkaisen koodauksen määrä. Tarkoitus olisi tehdä sivua , jossa kävijä pystyy sitä itse muokata melko vaativasti. Tosissaan, oma tietotaito on tässä asiassa olematon, mutta mielelläni esittelesin ideaa enemmän jos joku tekijän luo osaa ohjata. - HookooSininenkö
sä varmaan haet nettisivujen disaineria etkä tekijää? itse nettisivujen tekijöitä eli koodaajia on 100 tusinassa ja joka nurkka täynnä :D.. esim tuttavani on koodaaja pro eli hallittee suvereenisti php,java,css,mysql jne jne, mut ei osaa suunnitella nettisivuja :D
- unski1
soita 050 533 5020
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot233397Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe112808- 282494
- 421907
- 511739
- 131616
- 421525
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101458- 531393
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621145