Kyseessä jagge s-type 4.2v8 sport 02.piti avata konepelti,tuli vaijeri jalkoihin.milläs sen saa auki.eilen koitin monta tuntia eri konsteja.ei onnistunu.onko kelläänmitään konstia.
Vastaukset 2
- vaihda merkkiä
Yritä vaihtaa kunnon automerkkiin käytettyjen välittäjällä. Eivät viitsi yleensä konepeltiä availla. Älä vaihda kuitenkaan samaan merkkiin, koska niissä yleensä paljon pahempia vikoja kotiin tuotavaksi.
- "kelläänmitään"....?
Täyttä paskaa tämäkin ketju. "Kellään" joka on noin saatanan huono kirjoittamaan omaa äidinkieltänsä ei ole Jaggea, eikä tule.
Sama pilleristi puhuu täällä näköjään yksinään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560