Tietääkö kukaan miksi autotalli.comin "suosituimmat" vetolaatikossa on mainittu opel-merkkiset autot? En ole nähnyt tai edes kuullut puhuvan pitkiin aikoihin kyseisestä automerkistä.
Sen tiedän, että Saksa julkisin varoin tukee yleiseurooppalaistensa autojen markkinointia ja autolehtien sivuja ja aukeamia tuntuvasti esim. Suomeen. Ja sen kautta ne saavat paltatilaa ja "arvosteluja" rahojensa suhteessa ko. lehdissä teknari tms.
Mutta en tajua tätä Opel-kuviota. Saksan veronmaksajat antoivat sille pelastuspaketin, mutta miksi se killuu lähes kadonneena automerkkinä suomalaisen nettiautokaupan suosikeissa.
Valaiskaa minua!
Nimim. markkinahintaiset testitulokset
ps. Nyt myydään esim. ranskalaisen valmistajan autoja mersun, toyotan tms. logolla ja ne ovat alan lehdistössä parempia kuin alkuperäisen valvimistajan logolla? Tismalleen samoja autoja. Hei mutta näin se menee.
Opel?
Markkinointi jyrää
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 106931
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36762
- 47761
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33683