Eli nyt kun tuo uusi CoD ghosts tuli, huomasin, että se on "vain" k-16. Itse olen 13 vuotias, joten aion toivoa tuota joululahjaksi. Isä antaisi pelata jopa k-18 pelejä, mutta äiti ei. Onko minulla mitään mahdollisuutta saada tuota peliä? Olen hyvä koulussa, hyviä numeroita enkä muutenkaan kovin ilkeä.
k-16 peli 13 vuotiaalle?
9
605
Vastaukset
- CoD GHOSTS
Eli olen järkevä, enkä jonne, joka verta nähtyään lähtee kaupungille ampumaan ihmisiä. :D
- 12w
Iha paras peli!!!!!!
- uliuliuliuliu
jonne:D
- Vitja mitä kyselyitä
Helvataako sä urpå täällä sitä kyselet. Varmaan suomi24:n keskustelupalstalla tiedetään miten tiukkoja sun vanhemmat on tommosen suhteen. Mutta vastaus kysymykseen: jos isä antaa ja äiti ei ni mahdollisuudet saada se on noin 50:50.
- Järki
Työnnä se cod poikittai su perseesees ja osta Battlefield 4 tai 3
- bffff3
Järki kirjoitti:
Työnnä se cod poikittai su perseesees ja osta Battlefield 4 tai 3
Samaa mieltä järjen kanssa osta bf3 CoD:it on PASKOJA
- kysy ees
Mul on se, ihan paras peli!!! Koko CoD peli sarja on huippulaatua! Kannattaa edes kysyä sillä usko tai älä, se ON sen arvoista!
T:12w tyttö ;D - ritvamummo
http://ritvamummo.blogspot.fi
Väkivalta pelit kieltoon! - Tietäjä69
13 vuotiaan pitäisi saada jopa 11v pelata tälläisiä pelejä jos tajuaa että
Se on vain peliä ei tosielämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099