Eli nyt kun tuo uusi CoD ghosts tuli, huomasin, että se on "vain" k-16. Itse olen 13 vuotias, joten aion toivoa tuota joululahjaksi. Isä antaisi pelata jopa k-18 pelejä, mutta äiti ei. Onko minulla mitään mahdollisuutta saada tuota peliä? Olen hyvä koulussa, hyviä numeroita enkä muutenkaan kovin ilkeä.
k-16 peli 13 vuotiaalle?
9
548
Vastaukset
- CoD GHOSTS
Eli olen järkevä, enkä jonne, joka verta nähtyään lähtee kaupungille ampumaan ihmisiä. :D
- 12w
Iha paras peli!!!!!!
- uliuliuliuliu
jonne:D
- Vitja mitä kyselyitä
Helvataako sä urpå täällä sitä kyselet. Varmaan suomi24:n keskustelupalstalla tiedetään miten tiukkoja sun vanhemmat on tommosen suhteen. Mutta vastaus kysymykseen: jos isä antaa ja äiti ei ni mahdollisuudet saada se on noin 50:50.
- Järki
Työnnä se cod poikittai su perseesees ja osta Battlefield 4 tai 3
- bffff3
Järki kirjoitti:
Työnnä se cod poikittai su perseesees ja osta Battlefield 4 tai 3
Samaa mieltä järjen kanssa osta bf3 CoD:it on PASKOJA
- kysy ees
Mul on se, ihan paras peli!!! Koko CoD peli sarja on huippulaatua! Kannattaa edes kysyä sillä usko tai älä, se ON sen arvoista!
T:12w tyttö ;D - ritvamummo
http://ritvamummo.blogspot.fi
Väkivalta pelit kieltoon! - Tietäjä69
13 vuotiaan pitäisi saada jopa 11v pelata tälläisiä pelejä jos tajuaa että
Se on vain peliä ei tosielämää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle874275Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt2093414Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473056Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle822776Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3832485- 1842153
- 401692
- 781625
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231428Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391412