eli mitä annatte pennuille (3-6kk) ruoaksi? Onko kaikki sopineet? Jos ei, onko millaisia ongelmia ilmennyt?
Vastaukset 6
- Sei dieetti
Itse olen antanut pennulle Whiskas Junior märkäruokia sekä kuivaruokaa. Meitin kissa on sen verran nirso, että syö vain hyytelöruokaa. Tällä hetkellä syö Latzin junioroille tarkoitettua ruokaa. Myös kissanmaitoa olen antanut.
- kaikki
kermaviiliä, jauhelihaa yms
kaikki kelpaa kissavauvalle - 1819
Applawsia ja raakaa. Miksi lihansyöjille syötetään viljamössöjä kuten whiskas ja latz??
- 6+9
Vastuutonta antaa kissoille mitään teollista mössöä. Paras antaa kissojen itse huolehtia ravinnonsaannistaan mahdollisimman pitkälle ja lisäruokinnassa jäljitellä luonnonmukaista ravinnonsaantia mahdollisimman pitkälle.
- Varppa
Mitenniin vastuutonta? Terveenä ja onnellisina on meidän kaikki kissat eläneet noilla kaupan purkkiruuilla. Ihmeen ylimenevää vouhotusta joillakin terveysintoilijoilla... Vastuutonta on se että kesy kotikissa päästetään luontoon isojen petojen ja autojen tapettavaksi...
- _Linda_
Olen antanut Golden eagle ja Applaws nappuloita. ZiwiPeak kuivalihaa kostutettuna. AlmoNature, Applaws ja Animonda carny kitten märkäruokaa. Lihaa mm. naudan jauheliha, sydäntä, naudan lihasuikale, kanaa keitettynä, pakaste seitiä kypsennettynä.
Pennulla on järjetön ruokahalu ja hotkii, joten annan pieniä aterioita useasti päivässä. Jos syö liikaa kerralla menee uloste löysäksi ja saattaa oksentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1561162
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301109Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s47953- 42805
Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?49747- 63740
Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?71644Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,37626- 37609
- 76597