Seksuaalinen ahdistelu

keskellä päivää :(

Olin juuri matkalla Agadirissa.. Viimeisenä päivänä keskellä kirkasta päivää kävellessämme ystäväni kanssa kadulla, vastaantuleva mies kouraisi rintaani topin alta ja käveli vain ohitse katsomatta taakseen. Työnsi siis kätensä ihan rintaliivienkin alle. Olin niin hämilläni etten voinut tehdä mitään muuta kuin vaistonvaraisesti huusin.
Kellään muulla vastaavia kokemuksia? Enkä ollut mitenkään erityisen huorahtavasti pukeutunut, siistit pellavahousut ja toppi päällä, lämmintä oli lähemmäs 30 astetta.

Varoitukseksi niille, jotka eivät ole maassa vielä olleet, että peittävää/ei muotoja paljastavia vaatteita kannattaa pakata mukaan, muuten on ihan vapaata riistaa nöyryytettäväksi. Alituinen miesten huutelu/seksiehdotukset eivät olleet kyllä mitään tuohon viimeiseen päivään verrattuna.

Olkaa siis kiitollisia, jos vain huudellaan eikä käydä käsiksi! Hyvin yleistä oli myös, että miehet tuijottelivat ja huutelivat alas rannalle kun otimme aurinkoa. Meillä oli hotelliin kuuluva ranta, mutta ei sielläkään saanut olla rauhassa juuri sen takia. Ymmärrän kyllä, että Suomessakin voi mitä vaan tapahtua, jos sattuu olemaan väärässä paikassa väärään aikaan. Jonkin verran olen matkustellut, eikä missään kyllä ole tarvinut olla samalla tavalla seksiobjektina kuin Agadirissa.

4

702

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28x...

      Marokko niinkuin kaikki arabimaat ovat samankaltaisia. Olit nähtävästi kävelyllä yksin tai naisseurueessa. Jos teillä olisi ollut mies mukana niin vastaavaa ei olisi tapahtunut. Islamisteille on taottu päähän se että yksin kulkeva nainen on paheellinen ja vapaasti otettavissa.
      Jos tälläisiin maihin matkustatte niin se riski on otettava. Te ette voi muuttaa arabien käytöstä ettekä voi odottaa heiltä eurooppalaista sivistystä.
      On hieman naurettavaa ja älytöntä opettaa varmaankin aikuisikään jo ehtinyttä naispuolista nimimerkkiä. Vaihtakaa ensi kerralla lomakohdettanne. Jos huomiota haluatte niin sitä kyllä arabiherrat teille täysin sylin tarjoavat.

    • marokossa

      Olen matkustanut kerran Tunisiassa yksin: miehet flirttaislivat ja huutelivat paljon, kerran miehen kanssa Marokossa; ei huudon huutoa ja kerran lasten kanssa ei huudon huutoa eikä enää flirttailuakaan. Liekkö ikä jo ala meikäläisessä painaa...

      Islamistisissa maissa kannattaa katsoa tarkkaan miten pukeutuu. En itse käyttäisi enkä ole käyttänyt toppia kadulla kävellessä, en edes 30 asteen lämmössä. Niin se vaan on: maassa maan tavalla.

    • erilainen kokemus

      Tulin vähän aikaa sitten Dubaista aikuisen tyttäreni kanssa ja kaikista varoitteluista huolimatta emme saaneet kertaakaan mitään häiriköintiä arabimiehiltä tai siirtolaisilta joita siellä asuu huomattava määrä. Päinvastoin arabimiehet katsoivat nopeasti silmiin ja heti käänsivät silmänsä poispäin, katsoivat ikäänkuin vaivihkaa.
      Olin ihmeissäni tästä koska olin kuullut ihan muuta näistä miehistä. Emme ole mitään rumiluksia, tyttäreni on erittäin kaunis ja hoikka, minä olen vain nättinaamainen mutta ylipainoinen. Kuljimme normaaleissa kesävaatteissa ja iltaisin olimme laittautuneita. Mielestämme arabimiehet olivat kohteliaita ainakin tuolla emiraatissa jossa olimme eli Jumeirah Beachissä. Kreikassa olemme saaneet niitä huuteluja ja kaikenlaisia viserryksiä mitä huulillaan voi muodostaa, lisäksi jopa taksikuski pyysi minua treffeille kanssaan kun olin kolmen pikkulapseni kanssa kyydissä !

    • sarasafya

      Pukeutumisella tosiaan voi itse vaikuttaa asiaan. Olen itse käynyt monta kertaa Agadirissa (myös muualla Marokossa ja muissakin arabimaissa) eikä koskaan ole kukaan käynyt käsiksi, eikä edes huudellut mitään (paitsi Egyptissä jossa huudeltiin vaikka olin miehen kanssa). Olen reilu 30v. nainen. Mieheni kanssa olen ollut reissussa mutta joskus esim. miehen ollessa kahvilassa katsomassa jalkapalloa tv:stä olen yksin kävellyt Agadirin rantabulevardilla. Ehkä ap:lle on sattunut joku perverssi kohdalle jolla ei ole käytöstapoja. Oma kokemukseni on että kun ei miehiä silmiin katso eikä muutenkaan heihin kiinnitä huomiota niin saa olla rauhassa. Itse olen melko tumma, joten en tiedä onko tällä vaikutusta asiaan. Voi olla että vaaleat naiset saavat enemmän huomiota arabimaissa. Eikä mua ole koskaan rannallakaan Agadirissa tai muuallakaan Marokossa kukaan tullut häiritsemään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1787
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      76
      1637
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      765
    6. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      759
    7. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    8. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      747
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe