Wincapitan Hannu Kailajärvi paljasti, minne hän lähtee

markussetä

24

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä WC
    • Hanski ja Muisku pääsivät ääneen, mikä aina on hyvä asian. Tässä se asia tulee valotettua kaikilta suunnilta. Vai oliko tämäkin vain osa median syyllistämiskamppanjaa?

Jutut toki oli ennallallaan. Ulkopuolinen taho veti töpselin seinästä. Mielenkiintoista oli, että sekä Hannu että Muisku muistivat referoida Itä-Suomen hovioikeuden päätöstä. Toki referointikin oli pielessä, sillä eihän Itä-Suomen hovioikeus todennut Winkkaria lailliseksi vaan sen, että lailliset ja laittomat rahat ovat niin sekaisin, että susikaan ei saa niistä selvyyttä.

Odotin kiinnostuksella sitä, mikä jäi sanomatta. Ei sanaakaa rubluutista, ei sanakaan siitä, että värkki toimii ja rahat maksettaisiin takaisin tulevissa tuotoissa. Mennyt on mennyttä, Hanskikin keskittyy vastaisuudessa elämän ymmärtämiseen.

Muisku sambaili sanoissaan, kun puhuttiin hänen asumisestaan ja tuloistaan. Haluan kuitenkin uskoa, että koko asia tuli kerrottua kunnian ja omantunnon kautta, kuten hyvässä televisiolähetyksessä tulee kertoa, kun verottaja ja ulosottomieskin voivat olla kuulolla.

Hanskin suunnitelmat olivat kuitenkin kristallinkirkkaat; Äipän saunamökin portaille Landolaa rimputtelemaan.

Koettakaa klubin jäsenet pärjätä. ;)))

• markussetä

Oli suorastaan kuvottavaa katsella näiden
        ympäripyöreitä valheita jos mä oisin hannu en kehtais enää tv naamaa näyttää

• 7+16
        markussetä kirjoitti:

Oli suorastaan kuvottavaa katsella näiden
        ympäripyöreitä valheita jos mä oisin hannu en kehtais enää tv naamaa näyttää

"jos mä oisin hannu en kehtais enää tv naamaa näyttää "

Sinähän olet myös istunut rumalla naamallasi muutaman vuoden.

• markussetä
        7+16 kirjoitti:

"jos mä oisin hannu en kehtais enää tv naamaa näyttää "

Sinähän olet myös istunut rumalla naamallasi muutaman vuoden.

Äläpäs levitä perättömiä valheita mä en ole ollut linnassa. Se on huijjareiden paikka

• Häh mitäh
        markussetä kirjoitti:

Äläpäs levitä perättömiä valheita mä en ole ollut linnassa. Se on huijjareiden paikka

Sanoin että olet istunut rumalla naamallasi. Etkö ymmärrä ?

• markussetå
        Häh mitäh kirjoitti:

Sanoin että olet istunut rumalla naamallasi. Etkö ymmärrä ?

Ethän sä etes tiiä minkä näköinen olen
        on hörhöiltä loppuneet puheen aiheet:))
        Mikä myötä häpeä tunne kun katsoin toisen kerran tuon haastattelun

• Kyllä tiiän
        markussetå kirjoitti:

Ethän sä etes tiiä minkä näköinen olen
        on hörhöiltä loppuneet puheen aiheet:))
        Mikä myötä häpeä tunne kun katsoin toisen kerran tuon haastattelun

Me olemme kyllä tavanneet. Sinä et ole komea vaan aika ruma.

Kirjotat vaan eri nimellä mutta tiedän kuka olet.

• markussetä
        Kyllä tiiän kirjoitti:

Me olemme kyllä tavanneet. Sinä et ole komea vaan aika ruma.

Kirjotat vaan eri nimellä mutta tiedän kuka olet.

Kuule tuuppa seuraavan kerran ku näät mut
        jutteleen.

• Taas nähdään
        markussetä kirjoitti:

Kuule tuuppa seuraavan kerran ku näät mut
        jutteleen.

Totta kai tulen mutta sinä et tiedä että kirjoitan tässä !

• markussetä
        Taas nähdään kirjoitti:

Totta kai tulen mutta sinä et tiedä että kirjoitan tässä !

Ja mitäs sitten ei paljoa kiinnosta kuka vinkuja oot

• Jatkaa vaan
        markussetä kirjoitti:

Ja mitäs sitten ei paljoa kiinnosta kuka vinkuja oot

Istu vain lisää rumalla naamallasi.

Tervehitään kun taas nähään !

• markussetä
        Jatkaa vaan kirjoitti:

Istu vain lisää rumalla naamallasi.

Tervehitään kun taas nähään !

Buhahahahahahabuhaaaahaa!!!!!!!

• Ohjelma käsitteli kolmen syyttömäksi tuntevan ihmisen ajatuksia.
      Kailäjärvi tarvittiin mielenkiinnon herättämiseen koska Wartti henkilönä on täysin vieras suurelle yleisölle.

• ”…syyttömäksi tuntevan ihmisen…”

Eiköhän tällainen syyttömyyden vakuuttelu kuulu kuvioon ihan itsestään. Lainvoimaista petostuomiota istuva Hanski vakuuttelee syyttömyyttään. Muisku, joka ei omien sanojensa mukaan tiennyt Winkkarista yhtään mitään, vakuuttelee myös syyttömyyttään. Moottorisahamurhaaja vakuuttaa, että vahingossa siitä uhrista tuli kilon palasia, ei ollut tarkoitus.

Myöntämällä syyllisyytensä omaa tekoaan joutuu katumaan ; tein pahasti ja tyhmästi, antakaa anteeksi. Tämä on useimmilta aivan liikaa vaadittu.

Trölleröhän täällä ämyri ammollaan huutaa omaa ja sponssien syyttömyyttä. Asia on hänelle niin kipeä, että Adan kanssa melskatessaan hän unohti vähäisetkin käyttäytymistapansa ja sortui haukkumaan alatyyliin Adaa.

Toki se, että asia vaivaa ja pakottaa useimmat klubin jäsenet puolustuskannalle, osoittaa myös hyvää ihmisestä. Omatunto se siellä kalvaa, ei ihminen sentään ole ihan tunteeton pökkelö

• markussetä

jep ja jos hannulla on rahaaa piilossa se on anamirandan takana
        siksi sitä ei KRP ole löytänyt VIELÄ

• Ö...

> Trölleröhän täällä ämyri ammollaan huutaa omaa ja sponssien syyttömyyttä.

Jos olemme tarkkoja, olen ollut sitä mieltä, että ensin tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan. Eikö se mennyt niin, että syytön kunnes muuta todistetaan?

Jos sponssi on syyllistynyt rikokseen, niin silloin sponssi saa rangaistuksen. Olemmehan tästä asiasta samaa mieltä?

> Asia on hänelle niin kipeä....

Kipeä - siltäkö se sinun mielestäsi on tuntunut? Minähän kerroin sinulle jo vuonna 2010, että minulle on sama miten asiassa käy, kunhan oikeus voittaa. Ja niinhän siinä yleensä on tapana käydä. Eikö niin?

> Adan kanssa melskatessaan hän unohti vähäisetkin käyttäytymistapansa ja sortui haukkumaan alatyyliin Adaa.

Voisitko lähettää tuollaisesta haukkumiskohdasta meille muille linkin, kiitos?

Annan sulle Adan vastarin: "Mun pitäisi nuolla sun persettä kieli shokolatesta ruskeana."

Eikö olekin Adalla sana hallussa - vai menikö sillä vain hermot? Sano sinä. ;)))

• Hannu vapauduttuaan käy äipän kautta ja hakee kanelipulloota matkaevääksi. Määränpää on Panama ja siellä se joku mikä lieneekään AnaMiranda.

Ja mitaan ette voi...

• "...jep ja jos hannulla on rahaaa piilossa.."

Saanen epäillä asiaa. Espanjan tilit eivät olleet mitään oivallisia piilopaikkoja, MB löi soppaluukun kiinni etuajassa ja liikennettä MB:n tililtä Panamaan ei ole ollut.

Lienee niin, että kerran töppö, aina töppö. ;)))

• markussetä

niin ja eikös koko rikoshyöty saatu jäädytettyä=))?

hannu on epäonninen pikkuliikemies

• Hyvä kätkö
        markussetä kirjoitti:

niin ja eikös koko rikoshyöty saatu jäädytettyä=))?

hannu on epäonninen pikkuliikemies

Kyllä äiteen mökin ympärille on useampi nessu-purkki haudattuna...

• PipsDaddy2
        Hyvä kätkö kirjoitti:

Kyllä äiteen mökin ympärille on useampi nessu-purkki haudattuna...

Huhutaan etta pikkumökin rappusten laudoituksen alla oli ainakin 15 Meur arvosta Etelä- Afrikkalaisia kultakrugerandeja. Joku oli kuitenkin löytänyt kätkön kesällä 2011.

• ”Eikö se mennyt niin, että syytön kunnes muuta todistetaan?”

Tällainen ylenpalttinen oman syyttömyyden vakuuttelu saa ajattelevan ihmisen pohtimaan sitäkin, että taitaapa olla arka paikka nyt.

Vapaus se varmasti voittaa, lauleskeli Hiski. Oikeus luultavasti voittaa myös. En tiedä, onko taloudellisella taantumalla vaikutusta, mutta syyttäjä, miksei myös käräjäoikeuskin ovat asettaneet sponssin linnaanpääsyriman turhan korkealle. Perinteisellä koijarin kierähdystyylin hypyllä ei pääse kuin luovuttamaan voittonsa. Pitää olla jo aikamoinen floppimestari, että linnaan ylipäätään pääsee.

Niin tai näin, olisin kyllä itse suonut, että muutama sata sponssia olisivat päässeet edes kuukauden sisäruokintaa. Se olisi lisännyt yleistä lainkuuliaisuutta melkoisesti ja samalla siistinyt tilapäisesti katukuvaa monella paikkakunnalla.

”Voisitko lähettää tuollaisesta haukkumiskohdasta meille muille linkin…”
      Jaa, että voisitkos virtsata olohuoneen parketille, että näkisin paremmin omatkin virtsaläikkäni?
      En voi? ;)))

Taisit saada väristyksiä tuosta Adan anaalieroottisesta heitosta. ;)))

• Sepä siitä ja sen

"Tällainen ylenpalttinen oman syyttömyyden vakuuttelu saa ajattelevan ihmisen pohtimaan sitäkin, että taitaapa olla arka paikka nyt."

Ajatteleva ihminen varmasti pohtisi myös sitä, että tällainen ylenpalttinen toisen ennalta syyllistäminen ja syyllisyyden vakuuttelu taitaa olla myös arka paikka. Mitä ajattelet luulemiseltasi?

"Niin tai näin, olisin kyllä itse suonut, että muutama sata sponssia olisivat päässeet edes kuukauden sisäruokintaa."

Olen kanssasi tästä aivan samaa mieltä. Syyttömien ilmainen sisäruokinta olisi lisännyt yleistä lainkuuliaisuutta melkoisesti ja samalla siistinyt tilapäisesti katukuvaa monella paikkakunnalla. Eikö olekin sääli, että Suomessa mennään lain mukaan, eikä pelkästään ihmisten toiveiden mukaan?

"Jaa, että voisitkos virtsata olohuoneen parketille, että näkisin paremmin omatkin virtsaläikkäni? "

Taisit saada väristyksiä tuosta urinaalis-eroottisesta heitostasi. ;)))

Adan sanoin: "Sun pitäisi nuolla persettä kieli shokolatesta ruskeana."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2523
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1768
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1608
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1603
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1025
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      968
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      915
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      64
      880
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      864
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      65
      847
    Aihe