voisko meistä viel tulla pari?

apuajjj

Eli no meiän ikää en kerro koska alkasitte rasismoimaan mutta ei me mitää 11 vuotiait olla:0 joten siis mä ja yks poika ollaa iha vaa kavereita ollaa juteltu valtavasti ja watsapiski on jotai 500 viestii sille. Ja se on kehunu mua jossai asiois ja sanonu nätiks, ja puolustaa mua ja kuuntelee. Kertoo kans joskus sen huolista. Se on pari senttii mua lyhyempi se on vähä häikkänä mut se kasvaa viel ja mietin täs vaa et voisko silt joskus kysyy voidaaksme seurustella ku se sano että enemmän se tykkää musta kaverina koska ollaa tunnettu aika vähän aikaa?

11

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vielä pari vuotta

      Viestisi perusteella olet 12

      • minätaas

        Mite ni? En kyl oo:D


    • gagara

      Se ei ole watsap se on whatsapp. Viestis perusteel oot just nimenomaa 11-v.

      • keskityttäisiin mun kysy

        NO JÄRKEE päätellä oikeinkirjotuksest minkä ikäne on! Oon huono enkus. Ja oon yläasteel |4|= 4, liukuva ruokailu, tt:n vituntylsät verisuonentukkeumahommelit, valinnaiseks oon ottanu köksän ja kuviksen, riittääks toi todisteeks??


      • Vaikeaa~
        keskityttäisiin mun kysy kirjoitti:

        NO JÄRKEE päätellä oikeinkirjotuksest minkä ikäne on! Oon huono enkus. Ja oon yläasteel |4|= 4, liukuva ruokailu, tt:n vituntylsät verisuonentukkeumahommelit, valinnaiseks oon ottanu köksän ja kuviksen, riittääks toi todisteeks??

        Köksä ja kuvis! Lempiaineeni♥ Juu niin joo...en oikein osaa sanoa...poika varmaan voi kaivata lohdutusta tytöltä toisin kun pojat vastais suurinpiirtein: "NÖSSÖ!!" tai jotai. Ja se haluaa varmasti myös kaveripiiriinsä tytön/tyttöjä. Vaikea sanoa :P


    • En oo paras neuvoja

      No kysyt mite sil menee tyttöje kans et onks sil ketää kiikaris ja sellai ja sit voisit kysyy seurustelusta mut voisit kyl kysyy alax iha f2f mielummi ku jossai whatsappis. Mut mieti viel tunnetko sen tarpeeks kunnol enne ku alat seurustelee.

    • eivittuuuuuu

      joo mä alan ''rasismoimaan''. kuules nyt nulikka semmosta sanaa ei olekaan. sä oot PARHAIMMASSA tapauksessa 12v. /ainakin henkisesti. kasvata tissit ja aivot ja vasta sitten voit olla ''pari'' jonkun kanssa.

      • rasismoitsija

        Justiinhan semmonen sana tuossa keksittiin. Se siis on olemassa. Ihan sinun kiusaksesi alan käyttää sitä ja valloitan maailman, muhahaha!
        Kun ei ole mitään muuta tapaa kiukutella voi aina valittaa kieliopista.

        En minäkään hirveästi tykkää siitä että kaikkea kiusaamista väitetään rasismiksi. Rasismi tulee sanasta "race" eli rotu. Rasismi on suomeksi rotusyrjintä, ja ikärasismi ikäsyrjintää. Keksin sinulle hyvän sanan, olet ortografiorasisti, lol.


      • watsap?? xDdDD
        rasismoitsija kirjoitti:

        Justiinhan semmonen sana tuossa keksittiin. Se siis on olemassa. Ihan sinun kiusaksesi alan käyttää sitä ja valloitan maailman, muhahaha!
        Kun ei ole mitään muuta tapaa kiukutella voi aina valittaa kieliopista.

        En minäkään hirveästi tykkää siitä että kaikkea kiusaamista väitetään rasismiksi. Rasismi tulee sanasta "race" eli rotu. Rasismi on suomeksi rotusyrjintä, ja ikärasismi ikäsyrjintää. Keksin sinulle hyvän sanan, olet ortografiorasisti, lol.

        Sanoja ei keksitä noin vaan,ja voi kultapieni ihan vapaasti voit käyttää sanaa rasismoida eikä se mua haittaa paskaakaan :D ''kiusatakses mua'' ei helvetti dream on bitch! Ja kyllä tiedän mitä on rotusyrjintä, opin sen jo alakoulussa eli en tarvitse pennun selostusta. Mitä edes selität jos et osaa edes suomea kun pitää keksiä päästä sanoja? Nyt kouluun siitä. Lisäks vastaan sun alkuperäseen tyhmään kysymykseen että ei. teistä ei tule paria koska olet huono häviäjä, wannabe säälittävä lapsi josta sen huomaa ihan kirjoitustesi perusteella. En muuten normaalisti kommentoi täällä, mutta olit vaan niin poikkeuksellisen naurettava tapaus :D Valuta se hiekka pillustas ja joo siis lol yolo swag watsap


      • minä taas
        watsap?? xDdDD kirjoitti:

        Sanoja ei keksitä noin vaan,ja voi kultapieni ihan vapaasti voit käyttää sanaa rasismoida eikä se mua haittaa paskaakaan :D ''kiusatakses mua'' ei helvetti dream on bitch! Ja kyllä tiedän mitä on rotusyrjintä, opin sen jo alakoulussa eli en tarvitse pennun selostusta. Mitä edes selität jos et osaa edes suomea kun pitää keksiä päästä sanoja? Nyt kouluun siitä. Lisäks vastaan sun alkuperäseen tyhmään kysymykseen että ei. teistä ei tule paria koska olet huono häviäjä, wannabe säälittävä lapsi josta sen huomaa ihan kirjoitustesi perusteella. En muuten normaalisti kommentoi täällä, mutta olit vaan niin poikkeuksellisen naurettava tapaus :D Valuta se hiekka pillustas ja joo siis lol yolo swag watsap

        Kiitti tosi paljo avusta horo-.-


      • Anonyymi
        watsap?? xDdDD kirjoitti:

        Sanoja ei keksitä noin vaan,ja voi kultapieni ihan vapaasti voit käyttää sanaa rasismoida eikä se mua haittaa paskaakaan :D ''kiusatakses mua'' ei helvetti dream on bitch! Ja kyllä tiedän mitä on rotusyrjintä, opin sen jo alakoulussa eli en tarvitse pennun selostusta. Mitä edes selität jos et osaa edes suomea kun pitää keksiä päästä sanoja? Nyt kouluun siitä. Lisäks vastaan sun alkuperäseen tyhmään kysymykseen että ei. teistä ei tule paria koska olet huono häviäjä, wannabe säälittävä lapsi josta sen huomaa ihan kirjoitustesi perusteella. En muuten normaalisti kommentoi täällä, mutta olit vaan niin poikkeuksellisen naurettava tapaus :D Valuta se hiekka pillustas ja joo siis lol yolo swag watsap

        yikes täällä ukot kirjottaa esseitä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe