Saako iMaciin uutta prosessoria ja jos saa Nii mite?
Prosessori iMaciin
6
143
Vastaukset
- 1stMacFinn
Helpoin tapa lienee vaihtaa koko kone.
Johonkin malliin on kai joskus voinut vaihtaakin mutta en kyllä muista, että mitkä mallit ne oli.
Nykyisissä taitaa olla juotetut, toki kätevä vaihtaa nekin.
http://www.everymac.com/systems/apple/imac/imac-aluminum-faq/imac-intel-aluminum-processor-upgrade-instructions.html- Kuka sulle maksaa?
"Helpoin tapa lienee vaihtaa koko kone."
Juu, helpoin ja paras tapa Applen kannalta. Ja hölmöt taas maksaa. - 1stMacFinn
Kuka sulle maksaa? kirjoitti:
"Helpoin tapa lienee vaihtaa koko kone."
Juu, helpoin ja paras tapa Applen kannalta. Ja hölmöt taas maksaa.No, tossa mun linkissä oli kyllä tietoo miten ja mihin malleihin sen prossun voi vaihtaa.
Mutta ainahan on helpompi vaihtaa koko kone kuin ruveta jotain prosessoria vaihtamaan, muistit ja kovot on eri asia. Ja pitää muistaa, että siitä käytetystä iMacista saa ihan ok hinnan käytettynä. Siten ei koko koneen uusiminen mene kohtuuttomuuksiin.
Jaa että kuka mulle maksaa. Mun ne harvat asiakkaat, joille vielä töitä teen. - Köyhä tumpelo
1stMacFinn kirjoitti:
No, tossa mun linkissä oli kyllä tietoo miten ja mihin malleihin sen prossun voi vaihtaa.
Mutta ainahan on helpompi vaihtaa koko kone kuin ruveta jotain prosessoria vaihtamaan, muistit ja kovot on eri asia. Ja pitää muistaa, että siitä käytetystä iMacista saa ihan ok hinnan käytettynä. Siten ei koko koneen uusiminen mene kohtuuttomuuksiin.
Jaa että kuka mulle maksaa. Mun ne harvat asiakkaat, joille vielä töitä teen.Tiedätkö miten 6 vuotta vanhaan iMaciin saa vaihdettua kovoksi SSD:n? Onko vaihto helppoa köyhälle tumpelolle?
- 1stMacFinn
Köyhä tumpelo kirjoitti:
Tiedätkö miten 6 vuotta vanhaan iMaciin saa vaihdettua kovoksi SSD:n? Onko vaihto helppoa köyhälle tumpelolle?
http://www.ifixit.com/Device/iMac_Intel
Tuolta etsit oman mallisia ja katsot ohjeet. Noilla ohjeilla onnistuu kyllä. - Köyhä tumpelo
1stMacFinn kirjoitti:
http://www.ifixit.com/Device/iMac_Intel
Tuolta etsit oman mallisia ja katsot ohjeet. Noilla ohjeilla onnistuu kyllä.Kiitos linkistä. SSD-levyn valintaan tuossa ei tosin apua ollut, ja ilmeisesti mikä tahansa ei kelpaa. Harmi kyllä ohjeet näyttivät kaltaiselleni tumpelolle liian vaikeilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235558Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714