Kun kirjauduin jv-tilillä sisään, tuli ilmoitus, että Win 8.1-päivitys on saatavana. Aloin päivittää, mutta tulin katumapäälle, koska lataaminen kestää niin kauan. Haluaisin kuitenkin surffailla samalla, ja hieman pelkään jv-tilinä surffailua.. Haittaako, jos päivityksen keskeyttää? Saako sitä tehtyä enää vaikka ensi viikolla uudelleen? Minulla ei nimittäin olisi nyt aikaa odottaa päivitysten lataamista.
Minulla ei myöskään ole Windows-tiliä, mikä ilmeisesti kuitenkin noihin päivityksiin tarvitaan..
Win 8.1-päivitys
10
186
Vastaukset
Ei pitäisi haitata keskeytys. MS tiliä ei tarvita päivityksen asentamisen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11798947/#comment-64109267- Ei halua päivittää
Ymmärtääkseni siis päivityksen voi tehdä myöhemminkin?
Voi tehdä. Aikaa siihen on kaksi vuotta. Tosin en tiedä antaako MS olla sen jakelussa niin pitkään.
- Asia selvä
OK. Kiitos sinulle. Teen päivityksen jossain vaiheessa, ehkä ensi viikolla.
Sen voi jättää päivittämään esimerkiksi jos lähtee käymään ulkona tai kaupassa.
- Kalakkuna
Miksi pelkäät JV tilillä surffailua?
- Keskustelun alkaja
Koska haittaohjelmat tarttuvat siihen helpommin kuin normitiliin.
- Kalakkuna
Keskustelun alkaja kirjoitti:
Koska haittaohjelmat tarttuvat siihen helpommin kuin normitiliin.
Ei tartu mitenkään helposti, poisto on helpompaa toki kun voi normitilin poistaa mutta vain jos ei ole asentanut haittaohjelmaa itse järjestelmänvalvojan oikeuksilla, mikä tarvitaan kaikkeen normitilissäkin.
JV tilissä kysytään myös aina ennen asennusta lupa, aivan kuten normitilissäkin, joten ihan turhaa säikyttelyä on että pitäisi olla normitili.
Hyvin on itsellä ja useilla tutuillani koneet säilyneet vuosia puhtaana jv tilissä.
- 15ko98uhy
Onko tuo järkevä asenne sählätä kaikkea muuta kun käyttöjärjestelmä päivittää itseään? Anna win päivittää itsensä rauhassa. Sitten voit tehdä mitä lystäät.
Anna win latautua ja asentua rauhassa. Säästyt myöhemmin monelta error-tilanteelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984