Onko mahollisesti kukaan asennelluna näihin toyotan vvt-i tai dual vvt-i mottoreihin ns. webastoa tai eberiä? Missä hinnoissa kyiseinen laite maksaa tänä päivänä asennettuna ja käsittääkseni niitä voi laittaa myös bensa autoihin.
Talvi auttamatta lähestyy ja tuli nämä lämmitys asiat mieleen ja kesällä ostin uuden auton jossa on tämä säteily lämmitin niin epäilen vahvasti sen tehoa ja riittävyyttä suomen talvessa ja letkulämmitintä ei saa laittaa tai ei voi laittaa kuulemma.
Kiitokset etukäteen keskusteluun osaan ottajille.
Polttoaine käyttöinen lämmitin
4
452
Vastaukset
- dual vvt-i
Kyllä se säteilylämmitin riittää hyvin, ei ehkä aivan yhtä tehokas kuin ne entiset vesitilaan asennetut.
Aivan turhaa laitat noita kalliita lisälämmittimiä. - versoilia
minulla on corolla verso ja yaris verso,molemmat bensakoneita.Toisessa webasto ja toisessa eberi.Todella kätevä lämmittää missä ja milloin vain.Olen lämmittänyt noin minuutti/lämpöaste,eli 20 asteen pakkasessa n.20min ja hyvin riittää ,eikä rassaa akkua liikaa.
Hinnat asennettuna noin 1200-2000 riippu siitä onko bensa vai diesel ja minkä tehoinen laite.Suosittelen! Hei, olen uusi palstalla, mutta minulla on pari vuotta vanha 1,6 valvematic corolla, ja yksi auton parhaista puolista on nimenomaan lämpimyys.
Auto on todella lämmin, ja lämpiää nopeasti, kun pihasta lähtee ja pääsee isolle tielle niin auto alkaa olla lämmin.
Tämä siis noin kilometrin matkalla, ja 2 pakkasastetta.
Toki lisälämmitin on hyvä, mutta epäilen että et tarvitse sitä bensa-corollassa.- Kskksnsnns
Polttoainekäyttöinen lisälämmitin on arvokas varuste ja jos autossa on jo säteilylämmitin niin osta sen kaveriksi sisätilanlämmitin olettamuksella että sulla on sähköä saatavilla parkkipaikalla.
Kellolla varustetusta pa-käyttöisessä lämmittimessä on Se miinus että se syö akkua. Ts. jos ajo on lyhyttä pätkäajoa ja käytät webastoa päivittäin, akusta loppuu potku hyvinkin nopeasti kun akku ei ehdi latautumaan lyhyillä ajokerroilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985