Polttoaine käyttöinen lämmitin

Lämmittäminen

Onko mahollisesti kukaan asennelluna näihin toyotan vvt-i tai dual vvt-i mottoreihin ns. webastoa tai eberiä? Missä hinnoissa kyiseinen laite maksaa tänä päivänä asennettuna ja käsittääkseni niitä voi laittaa myös bensa autoihin.

Talvi auttamatta lähestyy ja tuli nämä lämmitys asiat mieleen ja kesällä ostin uuden auton jossa on tämä säteily lämmitin niin epäilen vahvasti sen tehoa ja riittävyyttä suomen talvessa ja letkulämmitintä ei saa laittaa tai ei voi laittaa kuulemma.

Kiitokset etukäteen keskusteluun osaan ottajille.

4

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dual vvt-i

Kyllä se säteilylämmitin riittää hyvin, ei ehkä aivan yhtä tehokas kuin ne entiset vesitilaan asennetut.
      Aivan turhaa laitat noita kalliita lisälämmittimiä.

• versoilia

minulla on corolla verso ja yaris verso,molemmat bensakoneita.Toisessa webasto ja toisessa eberi.Todella kätevä lämmittää missä ja milloin vain.Olen lämmittänyt noin minuutti/lämpöaste,eli 20 asteen pakkasessa n.20min ja hyvin riittää ,eikä rassaa akkua liikaa.
      Hinnat asennettuna noin 1200-2000 riippu siitä onko bensa vai diesel ja minkä tehoinen laite.Suosittelen!

• Hei, olen uusi palstalla, mutta minulla on pari vuotta vanha 1,6 valvematic corolla, ja yksi auton parhaista puolista on nimenomaan lämpimyys.
      Auto on todella lämmin, ja lämpiää nopeasti, kun pihasta lähtee ja pääsee isolle tielle niin auto alkaa olla lämmin.
      Tämä siis noin kilometrin matkalla, ja 2 pakkasastetta.

Toki lisälämmitin on hyvä, mutta epäilen että et tarvitse sitä bensa-corollassa.

• Kskksnsnns

Polttoainekäyttöinen lisälämmitin on arvokas varuste ja jos autossa on jo säteilylämmitin niin osta sen kaveriksi sisätilanlämmitin olettamuksella että sulla on sähköä saatavilla parkkipaikalla.

Kellolla varustetusta pa-käyttöisessä lämmittimessä on Se miinus että se syö akkua. Ts. jos ajo on lyhyttä pätkäajoa ja käytät webastoa päivittäin, akusta loppuu potku hyvinkin nopeasti kun akku ei ehdi latautumaan lyhyillä ajokerroilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe